Zomgquote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wel als je in de grondwet wil opnemen dat we een 'joods-christelijke' samenleving zijn en vrijheid van onderwijs niet voor moslims geldt, immers is de islam geen godsdienst die binnen onze traditie valt, en bovendien niet eens een godsdienst maar een ideologie, dus kunnen moslims om die redenen geen aanspraak maken op onze grondwetten, aldus de PVV.
De universiteit van Bologna is de eerste christelijke universiteit van Europa, maar de eerste Europese universiteit is toch echt een Andalusischequote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ziekenhuizen misschien wel, want vroeger zorgden de nonnekes voor de zieken. Maar universiteiten zeker niet, het christendom heeft de wetenschap nog nooit gestimuleerd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Medicine_in_medieval_Islamquote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ziekenhuizen misschien wel, want vroeger zorgden de nonnekes voor de zieken. Maar universiteiten zeker niet, het christendom heeft de wetenschap nog nooit gestimuleerd.
De Romeinen bouwden al universiteiten, dus dat zou ik niet aan het christendom toeschrijven. En ik kan me niet voorstellen dat het ziekenhuis een idee is van het christendom.quote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar in een ander of apart topic dan, want het heeft heel weinig met peilingen te maken volgens mij.quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, ik zal een lange post maken met bronnen en onderbouwingen, maar ik ga niet de hele tijd op 5 mensen tegelijk reageren.
Zolang je de http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Golden_Age niet vergeet is dat primaquote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, ik zal een lange post maken met bronnen en onderbouwingen, maar ik ga niet de hele tijd op 5 mensen tegelijk reageren.
Excuus, maar bespaar je de moeite. Hetgeen jij beweerde klopt namelijk gewoonweg niet.quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
*zucht* discussie verder voeren in de SC? Weer wordt mij hier een imago aangepraat dat ik dingen loop te verzinnenquote:Op zondag 21 november 2010 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Excuus, maar bespaar je de moeite. Hetgeen jij beweerde klopt namelijk gewoonweg niet.
Nee, maar tot de schaalvergroting in de jaren negentig waren er nog vele gasthuizen, en die kwamen toch echt voort uit de kloosterorden. Tot in de jaren 60/70 liepen er zelfs nog nonnen rond.quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Romeinen bouwden al universiteiten, dus dat zou ik niet aan het christendom toeschrijven. En ik kan me niet voorstellen dat het ziekenhuis een idee is van het christendom.
Niet dat je dingen verzint, gewoon slecht geïnformeerd en/of onderwezen. Niets mis mee, maar verkoop het niet als waarheid aan mensen die wel geïnformeerd en/of onderwezen zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*zucht* discussie verder voeren in de SC? Weer wordt mij hier een imago aangepraat dat ik dingen loop te verzinnenHet zou best kunnen daar ik zo nu en dan ergens naast zit maar zoals het nu wordt voorgesteld is niet eerlijk.
In ieder geval, dat zeiden ze tegen mij toen ik er studeerde.quote:De universiteit van Bologna is de eerste christelijke universiteit van Europa, maar de eerste Europese universiteit is toch echt een Andalusische
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Romeinen bouwden al universiteiten, dus dat zou ik niet aan het christendom toeschrijven. En ik kan me niet voorstellen dat het ziekenhuis een idee is van het christendom.
Prima, quote wat nier waar is en post dat in de SCquote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niet dat je dingen verzint, gewoon slecht geïnformeerd en/of onderwezen. Niets mis mee, maar verkoop het niet als waarheid aan mensen die wel geïnformeerd en/of onderwezen zijn.
Geen idee wat de SC is en ik heb het al hier een paar keer aangegeven wat niet klopt, lees het terug en reageer er inhoudelijk op. Verder ben jij van mij vrij om te denken wat je wil hoor, ik heb er geen probleem mee. Maar of het daadwerkelijk ook klopt? Ik betwijfel 't. Overtuigend is 't allerminst.quote:Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, quote wat nier waar is en post dat in de SC
Ben nu eten.
Het klopt toch? Of dat het 'grappige' er aan?quote:
Dat het wel heel krom is en door mij niet serieus te nemen.quote:Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het klopt toch? Of dat het 'grappige' er aan?
Krom is het zeker, niet serieus te nemen ook en schermen met humanisme heeft inhoudelijk dan ook weinig nut als je besluit het humanistische gedachtegoed te verloochenen uit ongefundeerde angst.quote:Op zondag 21 november 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat het wel heel krom is en door mij niet serieus te nemen.
Ow dit is de POL SC trouwens Arglist: [Deel 1623] Perge et nomen Romanum inuictum iuuantibus dis praesta
Dus hier geef je mee aan dat je tegen het kapitalisme bent, aangezien dat door het kapitalisme vrouwen moeten gaan werken om het een beetje leefbaar te houden. Waar de man lekker ging werken en gezellig thuis kwam, zonder zichzelf druk te maken waarom Frans die functie heeft gekregen(komt wel goed schatje), maar gewoon niet zeurt en zijn werk doet.quote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. De gezelligste. Toen geluk nog heel gewoon was.![]()
Man ging werken. Moeder bleef thuis, deed het huishouden en zorgde goed voor de kinderen. Die kwamen thuis in een warm bad itt nu beide ouders werken.
Klompen, molens. Nederland, Holland. Rustige en overzichtelijk tijd.![]()
Ik zou dat Nederland weer direct willen. Geen bemoeienis door het monster Europa.
Onderzoek onder 500 mensenquote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef Holograph het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat 40% van de Britse Moslims de Sharia wilt invoeren http://www.telegraph.co.u(...)haria-law-in-UK.html . Waarom kunnen we niet gewoon toegeven dat het op deze manier de verkeerde kant op gaat met Europa?
Weet niet, maar de PvdA bezit nog steeds gewoon dertig zetels. Of heb ik iets gemist en kunnen tussentijds zetels worden afgepakt op basis van peilingen?quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik realiseer mij nu pas echt goed dat de PvdA nog maar 16 zetels heeftHeerlijk
Tsja, dan moet je inderdaad maar blij zijn met nietszeggende peilingen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef ethiraseth het volgende:
Je moet wat hè, als je gedroomde extreem-rechtse kabinet binnen een maand al vol barsten zit omdat de PVV bestaat uit aggressieve, lompe boeren. Om nog maar niet te spreken over het regeerakkoord waar ik nog steeds om kan lachen omdat het zo slecht is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |