Inderdaad, maar er zitten toch een mooie dames bijquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je ze namelijk niet.
Heb telefoon, sorry!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef Zolcon het volgende:
gelukkig is het topic heel druk![]()
Dan hoef ik geen monoloog te houden
Hallonquote:
Nee, hij kwam thuis. En toen heb ik hem een biertje geschonken, wat rommel opgeruimd, eten gemaakt en opgediend, alvast wat klaargezet voor morgenochtend en zojuist koffie gezet.quote:
quote:
Naar bed? Voor de lol of moet je morgen enorm vroeg op??quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, hij kwam thuis. En toen heb ik hem een biertje geschonken, wat rommel opgeruimd, eten gemaakt en opgediend, alvast wat klaargezet voor morgenochtend en zojuist koffie gezet.
Koffie op, nog even zitten, zo naar bed.
Wat zijn jullie vrijdagavondplannen?
Wat een brave vrouw ben je toch...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, hij kwam thuis. En toen heb ik hem een biertje geschonken, wat rommel opgeruimd, eten gemaakt en opgediend, alvast wat klaargezet voor morgenochtend en zojuist koffie gezet.
Wat we elke vrijdagavond doen, Pinky, South Park kijken en onszelf bezatten.quote:Wat zijn jullie vrijdagavondplannen?
Niet zo vroeg, 4:30.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar bed? Voor de lol of moet je morgen enorm vroeg op??
Jij bent een vrouw zoals een vrouw hoort te zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik prefereer goeie vrouw.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat een brave vrouw ben je toch...
Pinky?quote:[..]
Wat we elke vrijdagavond doen, Pinky, South Park kijken en onszelf bezatten.
Echte vrouwen vinden het ook leuk om dingen voor hun man te doen!quote:
Vroeg slapen, morgen om 06:00 gaat de wekker hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
NIET zo vroeg??? En in combi met het verhaal over de varkensstallen: ben je soms agrarier?quote:
En echte mannen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Echte vrouwen vinden het ook leuk om dingen voor hun man te doen!
Ontbijt op bed, massage, biertje pakken, koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |