Morgen Cee, das vervelendquote:
Ja hèquote:Op zondag 21 november 2010 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Poesjelief
Was gezellig vannacht, als ik bij jou ben wordt dat niet slapen
Mag ook wel eens een dagje!quote:Op zondag 21 november 2010 10:49 schreef Kally het volgende:
@ Lutte, wat wassen en strijken en dat is genoeg voor vandaag
Ja ik wel tegen jouquote:Op zondag 21 november 2010 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hènee idd, wat nou slapen
![]()
We zouden zo nog door kunnen gaan geloof ik
Volgens mij alleen als het nieuwe deel met het Nieuw deel knopje is aangemaakt.quote:Op zondag 21 november 2010 10:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een dagje!
En je kunt voort quoten uit een gesloten topic, sinds gister. Echt tof!
Geen idee, ik heb het in ieder geval nog overal gekund geloof ik...quote:Op zondag 21 november 2010 10:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als het nieuwe deel met het Nieuw deel knopje is aangemaakt.
Dan doe je dat, of moet je werken?quote:
Ik vond het eerst ook eng maar ben ook gewoon gegaan. Het valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 21 november 2010 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet, te eng denk ik (ja, I know) en ik drink geen druppel en dat vind ik vervelend.
quote:
quote:
Ik moet naar mijn oma toe.quote:Op zondag 21 november 2010 10:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je hebt tijdens het slapen een nagel gebroken en kan niet meer verder slapen?
Aha, ja dan moet je eruitquote:Op zondag 21 november 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet naar mijn oma toe.
Dan ga je in de auto slapen. Ik slaap heel vaak in de auto.quote:Op zondag 21 november 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet naar mijn oma toe.
Gisteren zat je aan het bierquote:Op zondag 21 november 2010 10:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook eng maar ben ook gewoon gegaan. Het valt allemaal wel mee.
En alleen op meets drink ik.
Ja, ik ga ook in de auto slapen. Maar naar oma toe is kut, dus ik zou liever in bed blijven.quote:Op zondag 21 november 2010 10:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan ga je in de auto slapen. Ik slaap heel vaak in de auto.
In de auto slaap ik beter dan in bed.
Nu is het tijd voor koffiequote:
Ja pupke je staat erinquote:
Inderdaad. De bril staat een beetje raar, maar hij moest gewoon.quote:
Ik word besmet door die Braobandersquote:Op zondag 21 november 2010 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad. De bril staat een beetje raar, maar hij moest gewoon.En: pupke. _O. Brabant heui heui heui.
BRABANT BRABANT MAAK ME GAEK!quote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word besmet door die Braobanders
Hallo Ceequote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Cee het volgende:
Volgens mij ken ik Lutte nog niet. Hoi Lutte!Welkom! (En.....nu blijkt zeker dat ze al 3 maanden hier post en dat ik een lui, onoplettend varken ben).
Hé m'n thee is klaar! Even aan het infuus.
Ze is ook een Brabander maar helaas geen Tilburger.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Cee het volgende:
Volgens mij ken ik Lutte nog niet. Hoi Lutte!Welkom! (En.....nu blijkt zeker dat ze al 3 maanden hier post en dat ik een lui, onoplettend varken ben).
Dat klopt.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is ook een Brabander maar helaas geen Tilburger.
Nee, ik kom nooit binnen.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Hedde gij gisteren toevallug zitten kwèken bij Guuske op ut Pietevreejdeplein?
Nou, hoi, ik ben Lutte.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Cee het volgende:
Halloquote:
Wat zijn je hobbys, heb je huisdieren en heb je broertjes of zusjes?quote:Op zondag 21 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, hoi, ik ben Lutte.
En ik post nog maar een paar daagjes hier, dus zo dom ben je niet! Daarvoor kwam ik ONZ, R&P, SES, PUB en GC niet echt uit.
Eigenlijk moeten we allemaal zo'n smiley doenquote:Op zondag 21 november 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte heeft een Benny-smile en staat precies onder hem![]()
Hah dat zou wel grappig zijnquote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal zo'n smiley doen.
Ik heb hele mutsige hobby's -ik ben een deken aan het breien van lapjes- en ik maak kaarten.quote:Op zondag 21 november 2010 11:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat zijn je hobbys, heb je huisdieren en heb je broertjes of zusjes?
MB is terug van weggeweestquote:Op zondag 21 november 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Kally, Zero en CeeMogguhtjes.
Nieuw poppetjes in de OP![]()
Zien we MissBitchy eik wel eens? Die heb ik nog nooit gezien volgens mij...
Jeej.quote:Op zondag 21 november 2010 11:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind je nu al leuk! Ahahaa en je hebt dat gekke liedje van Want Want onder je username.
Okeey, eens op lettenquote:Op zondag 21 november 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
MB is terug van weggeweesten dat is leuk
quote:
Match made in heaven, voorbestemd, het lot...quote:Op zondag 21 november 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte heeft een Benny-smile en staat precies onder hem![]()
Halloquote:
Dat ga ik even oplossen.quote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Dat 'Hoe voel jij je nu' topic in R&P kunnen ze beter omdopen in 'Hoe kut voel jij je?'
Jemig
Even kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Dat 'Hoe voel jij je nu' topic in R&P kunnen ze beter omdopen in 'Hoe kut voel jij je?'
Jemig
ok ok gr grquote:
Dat dusquote:Op zondag 21 november 2010 11:13 schreef Zeroku het volgende:
Gevoel dat ik alles wil opgeven. Niet zo best dus.
Heel kut... vanavond een nieuwe kans, of juist niet...
Helaas is het niet aan mij om die keuze te maken
naar van de pijn.
Drie willekeurige reacties.
Ben benieuwd wat er gebeurd als ze gaan meetenquote:
Whahahahaquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurd als ze gaan meeten.
Hoi meisquote:
Soort van emomeet joh. Elkaar snijden in plaats van zichzelf ofzo.quote:Op zondag 21 november 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Elkaar snijden!!quote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Soort van emomeet joh. Elkaar snijden in plaats van zichzelf ofzo.
Even serieus: als je je zo kut voelt enzo, is dat natuurlijk wel erg en ik bedoel er niet mee te spotten.
Bwhehequote:
Mja, of ze overdrijven gewoon om daar te kunnen posten.quote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Soort van emomeet joh. Elkaar snijden in plaats van zichzelf ofzo.
Even serieus: als je je zo kut voelt enzo, is dat natuurlijk wel erg en ik bedoel er niet mee te spotten.
Ja maar het is wel lekker weerquote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
hoi ander meis!
zou vandaag motorritje gaan doen, maar ga zo toch maar aan de studie. van uitstel komt afstelofzo
Gewoon leren achter het stuurquote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
hoi ander meis!
zou vandaag motorritje gaan doen, maar ga zo toch maar aan de studie. van uitstel komt afstelofzo
Ja hahahaha, kleuren aan je bui hangenquote:
Dat kan natuurlijk ook, maar als je dat soort dingen op l'internet zet is er wel iets geestelijk mis.quote:Op zondag 21 november 2010 11:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bwhehe. WENEN.
[..]
Mja, of ze overdrijven gewoon om daar te kunnen posten.
Een grote, pluche divan in het midden met allemaal stoeltjes er omheen en een gastpsycholoog.quote:Op zondag 21 november 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja. Je moet andere topics maar eens lezen daarquote:Op zondag 21 november 2010 11:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, maar als je dat soort dingen op l'internet zet is er wel iets geestelijk mis.
quote:Op zondag 21 november 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een grote, pluche divan in het midden met allemaal stoeltjes er omheen en een gastpsycholoog.
Daarna gaan sommigen flink aan de zuip, anderen langdurig naar het toilet om eh niet te kotsen hoor...
Ja tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |