Nou, hoi, ik ben Lutte.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Cee het volgende:
Volgens mij ken ik Lutte nog niet. Hoi Lutte!Welkom! (En.....nu blijkt zeker dat ze al 3 maanden hier post en dat ik een lui, onoplettend varken ben).
Hé m'n thee is klaar! Even aan het infuus.
Halloquote:
Wat zijn je hobbys, heb je huisdieren en heb je broertjes of zusjes?quote:Op zondag 21 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, hoi, ik ben Lutte.
En ik post nog maar een paar daagjes hier, dus zo dom ben je niet! Daarvoor kwam ik ONZ, R&P, SES, PUB en GC niet echt uit.
Eigenlijk moeten we allemaal zo'n smiley doenquote:Op zondag 21 november 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte heeft een Benny-smile en staat precies onder hem![]()
Hah dat zou wel grappig zijnquote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal zo'n smiley doen.
Ik heb hele mutsige hobby's -ik ben een deken aan het breien van lapjes- en ik maak kaarten.quote:Op zondag 21 november 2010 11:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat zijn je hobbys, heb je huisdieren en heb je broertjes of zusjes?
MB is terug van weggeweestquote:Op zondag 21 november 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Kally, Zero en CeeMogguhtjes.
Nieuw poppetjes in de OP![]()
Zien we MissBitchy eik wel eens? Die heb ik nog nooit gezien volgens mij...
Jeej.quote:Op zondag 21 november 2010 11:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind je nu al leuk! Ahahaa en je hebt dat gekke liedje van Want Want onder je username.
Okeey, eens op lettenquote:Op zondag 21 november 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
MB is terug van weggeweesten dat is leuk
quote:
Match made in heaven, voorbestemd, het lot...quote:Op zondag 21 november 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte heeft een Benny-smile en staat precies onder hem![]()
Halloquote:
Dat ga ik even oplossen.quote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Dat 'Hoe voel jij je nu' topic in R&P kunnen ze beter omdopen in 'Hoe kut voel jij je?'
Jemig
Even kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Dat 'Hoe voel jij je nu' topic in R&P kunnen ze beter omdopen in 'Hoe kut voel jij je?'
Jemig
ok ok gr grquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |