Dan ga je in de auto slapen. Ik slaap heel vaak in de auto.quote:Op zondag 21 november 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet naar mijn oma toe.
Gisteren zat je aan het bierquote:Op zondag 21 november 2010 10:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook eng maar ben ook gewoon gegaan. Het valt allemaal wel mee.
En alleen op meets drink ik.
Ja, ik ga ook in de auto slapen. Maar naar oma toe is kut, dus ik zou liever in bed blijven.quote:Op zondag 21 november 2010 10:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan ga je in de auto slapen. Ik slaap heel vaak in de auto.
In de auto slaap ik beter dan in bed.
Nu is het tijd voor koffiequote:
Ja pupke je staat erinquote:
Inderdaad. De bril staat een beetje raar, maar hij moest gewoon.quote:
Ik word besmet door die Braobandersquote:Op zondag 21 november 2010 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad. De bril staat een beetje raar, maar hij moest gewoon.En: pupke. _O. Brabant heui heui heui.
BRABANT BRABANT MAAK ME GAEK!quote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word besmet door die Braobanders
Hallo Ceequote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Cee het volgende:
Volgens mij ken ik Lutte nog niet. Hoi Lutte!Welkom! (En.....nu blijkt zeker dat ze al 3 maanden hier post en dat ik een lui, onoplettend varken ben).
Hé m'n thee is klaar! Even aan het infuus.
Ze is ook een Brabander maar helaas geen Tilburger.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Cee het volgende:
Volgens mij ken ik Lutte nog niet. Hoi Lutte!Welkom! (En.....nu blijkt zeker dat ze al 3 maanden hier post en dat ik een lui, onoplettend varken ben).
Hé m'n thee is klaar! Even aan het infuus.
Dat klopt.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is ook een Brabander maar helaas geen Tilburger.
Nee, ik kom nooit binnen.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Hedde gij gisteren toevallug zitten kwèken bij Guuske op ut Pietevreejdeplein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |