Dat dusquote:Op zondag 21 november 2010 11:13 schreef Zeroku het volgende:
Gevoel dat ik alles wil opgeven. Niet zo best dus.
Heel kut... vanavond een nieuwe kans, of juist niet...
Helaas is het niet aan mij om die keuze te maken
naar van de pijn.
Drie willekeurige reacties.
Ben benieuwd wat er gebeurd als ze gaan meetenquote:
Whahahahaquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurd als ze gaan meeten.
Hoi meisquote:
Soort van emomeet joh. Elkaar snijden in plaats van zichzelf ofzo.quote:Op zondag 21 november 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Elkaar snijden!!quote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Soort van emomeet joh. Elkaar snijden in plaats van zichzelf ofzo.
Even serieus: als je je zo kut voelt enzo, is dat natuurlijk wel erg en ik bedoel er niet mee te spotten.
Bwhehequote:
Mja, of ze overdrijven gewoon om daar te kunnen posten.quote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Soort van emomeet joh. Elkaar snijden in plaats van zichzelf ofzo.
Even serieus: als je je zo kut voelt enzo, is dat natuurlijk wel erg en ik bedoel er niet mee te spotten.
Ja maar het is wel lekker weerquote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
hoi ander meis!
zou vandaag motorritje gaan doen, maar ga zo toch maar aan de studie. van uitstel komt afstelofzo
Gewoon leren achter het stuurquote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
hoi ander meis!
zou vandaag motorritje gaan doen, maar ga zo toch maar aan de studie. van uitstel komt afstelofzo
Ja hahahaha, kleuren aan je bui hangenquote:
Dat kan natuurlijk ook, maar als je dat soort dingen op l'internet zet is er wel iets geestelijk mis.quote:Op zondag 21 november 2010 11:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bwhehe. WENEN.
[..]
Mja, of ze overdrijven gewoon om daar te kunnen posten.
Een grote, pluche divan in het midden met allemaal stoeltjes er omheen en een gastpsycholoog.quote:Op zondag 21 november 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja. Je moet andere topics maar eens lezen daarquote:Op zondag 21 november 2010 11:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, maar als je dat soort dingen op l'internet zet is er wel iets geestelijk mis.
quote:Op zondag 21 november 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een grote, pluche divan in het midden met allemaal stoeltjes er omheen en een gastpsycholoog.
Daarna gaan sommigen flink aan de zuip, anderen langdurig naar het toilet om eh niet te kotsen hoor...
Ja tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |