Dat zou eenquote:Op zondag 21 november 2010 06:37 schreef roepdeman het volgende:
Hahahaha Was mijn titel niet goed genoeg voor je :p hahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn geweest he![]()
Zeker, de wereld der vechtsporten heeft er weer een techniek bij!quote:Op zondag 21 november 2010 07:42 schreef roepdeman het volgende:
Hahahaha misschien wel, maar passend zekerrrrr!
Boetsch - Davis is trouwens ook erg leuk om nog eens naar te kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk event en dan heb ik nog niet eens alle prelims gezien!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7/10
[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 21-11-2010 13:31:20 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Hehe ja! Wel apart natuurlijk, maar de belt is blijkbaar gewoon meeverhuisd naar de UFC. Al had ik eerder verwacht dat hij er opnieuw voor zou moeten knokken, maar verder maakt het me natuurlijk niet uit.quote:
Compleet terechte stoppage, hij doet niks om zichzelf te verdedigen en vlak ervoor ging ie half ko.quote:Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Karo Parisyan
Godver... veel te early stoppage, echt onterecht.
De ref had hem nog een paar seconden moeten gunnen. Misschien explodeert hij nog uit die positie (die hammer fists deden niet veel damage).quote:Op zondag 21 november 2010 19:25 schreef Paxlie het volgende:
Compleet terechte stoppage, hij doet niks om zichzelf te verdedigen en vlak ervoor ging ie half ko.
Ach welnee, daarbij zag hij er gewoon slecht uit. Net of hij halfbakken getraind had, kerel hoort niet in de UFC.quote:Op zondag 21 november 2010 19:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De ref had hem nog een paar seconden moeten gunnen. Misschien explodeert hij nog uit die positie (die hammer fists deden niet veel damage).
Mooi he, ik heb laatst UFC 18 en 19 gekeken (vette cards trouwens! vol met former, current & future champs) waar de grudge tussen Ortiz en Shamrock aan het ontspringen is. Niet erg netjes van Ortiz om zijn middelvingers op te steken als hij Shamrocks vechter in de pan gehakt heeft maar leuk voor de kijkertjes.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
En toch mis ik de tijd toen de UFC pas up and coming was..
zit net naar een paar Tito fights te kijken, héérlijk
en ook al is het misschien niet goed voor de sport.. die post fight confrontations waren AWESOME!!
Tito vs. Belfort is net afgelopen of Liddell stormt de cage in omdat Tito begint met smack talking.. dan komt Ken Shamrock er ook nog bij.. meer trash talking en name calling!
[ Bericht 19% gewijzigd door n00cL30n op 22-11-2010 21:44:19 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
Hij was zelf wel zwaar verbaasd, die kop van hem toen hij de decision hoordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel sportief dat hij zelf om een rematch vroeg, had ik niet verwacht.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hooidraad op 21-11-2010 22:30:11 (spoilers) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |