Ontslot jij hem dan, als SWJ hem slotquote:Op zondag 21 november 2010 01:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat er veel vrouwen op af komen Paul, sowieso morgen.
I was gonna say...quote:Op zondag 21 november 2010 01:52 schreef yvonne het volgende:
Oh nee, ik moet al in bed liggen volgens JJ
Ze breekt het ijs, grijp je kans manquote:Op zondag 21 november 2010 01:52 schreef Paul het volgende:
NEeeeeeeeeeee Yvonne is er, nu vind ik het niet meer zo leuk
IK WIL JE PAULquote:Op zondag 21 november 2010 01:52 schreef Paul het volgende:
NEeeeeeeeeeee Yvonne is er, nu vind ik het niet meer zo leuk
Waar woon jequote:Op zondag 21 november 2010 01:53 schreef Chowi het volgende:
Okee Paul jij lijkt mij wel een leuke jongen misschien kunnen we een keer op deet?.
Ik ben een rijpe vrouw die erg van het leven kan genieten en houdt van een strandwandeling en dineren bij kaarslicht. Ik heb wel een beetje kipfilets als bovenarmen maar dat valt niet op in een strak shirt.
Reageer op mijn berichtje en wie weet...
Groetjes Kreeftje1972
Zeg eens Utreg?quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef static het volgende:
Kolere zeg, weer die puisterige infantiel in het kwadraat.
In een dorpje 10 kilometer van Sneek.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef static het volgende:
Kolere zeg, weer die puisterige infantiel in het kwadraat.
Beetje te ver, sorry, je moet in de buurt van Utreg wonenquote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
In een dorpje 10 kilometer van Sneek..
Wat heb jij Paul te bieden?quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 01:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=paul
JA! Ik woon vlakbij Utreg!quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje te ver, sorry, je moet in de buurt van Utreg wonen
Gratis kipfilet sowieso. Of moet ik zeggen... Chowiso.quote:
Ffs, Yvonne. Ik dacht dat je mijn bitch was.quote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA! Ik woon vlakbij Utreg!
Forza Utreg
utereg me stadsie
Dordrecht lijkt me wel leuk om te wonen, ik ga voor Dordrecht, schapuhkoppuh foreverquote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA! Ik woon vlakbij Utreg!
Forza Utreg
utereg me stadsie
Kunnen we Paul er toch wel voor een avondje bijnemen?!quote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ffs, Yvonne. Ik dacht dat je mijn bitch was.
Ben je ook goed in bed? Paul gaat eigenlijk al akkoord als je gewoon ligt.quote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gratis kipfilet sowieso. Of moet ik zeggen... Chowiso..
Nah, anders komen teveel vrouwen op hem af... Zielig.quote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef Confession het volgende:
Ik zie nergens foto van paul,![]()
waar blijven de pictures van deze jongeman???
En we hebben een kasteel hier!quote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Dordrecht lijkt me wel leuk om te wonen, ik ga voor Dordrecht, schapuhkoppuh forever
Als hij dan de ramen voor me lapt zeg ik "deal".quote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kunnen we Paul er toch wel voor een avondje bijnemen?!
Jij lijkt me wel leuk omdat je zo'n leuke avatar hebtquote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef Confession het volgende:
Ik zie nergens foto van paul,![]()
waar blijven de pictures van deze jongeman???
Met alleen dat ene schortje aanquote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als hij dan de ramen voor me lapt zeg ik "deal".
Nou, ik kan goed op mijn rug liggen. Er zit alleen niet zoveel rek meer in mijn vagina. Maar mijn anus is nog z.g.a.n.quote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je ook goed in bed? Paul gaat eigenlijk al akkoord als je gewoon ligt.
quote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik kan goed op mijn rug liggen. Er zit alleen niet zoveel rek meer in mijn vagina. Maar mijn anus is nog z.g.a.n.
Oh ja, en die plumeau in zijn rechterhand.quote:
Kijk, dit is al een serieuze kandidaat!quote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik kan goed op mijn rug liggen. Er zit alleen niet zoveel rek meer in mijn vagina. Maar mijn anus is nog z.g.a.n.
Aw het is mij avater he, ik weet het hij straalt ook alle kanten erafquote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel leuk omdat je zo'n leuke avatar hebt
Ja maar hoe zie jij eruit dan?quote:Op zondag 21 november 2010 02:02 schreef Confession het volgende:
[..]
Aw het is mij avater he, ik weet het hij straalt ook alle kanten eraf![]()
Laat jij maar eens een fototje zien dan,
Nou, we zijn alweer aan de kant gezet.quote:Op zondag 21 november 2010 02:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, en die plumeau in zijn rechterhand.
zoquote:
18 is wel jong, maarja Afzuigkap was ook jongquote:Op zondag 21 november 2010 02:04 schreef Confession het volgende:
[..]
zo!!!!!!!!!!, hihi grapje idoknow..
en ik ben achtien jaar en jij?
verder kom maar met die foto!!!!!!!
Volgens mij is het een vent en homoquote:
Lekker vent zeg ;oquote:Op zondag 21 november 2010 02:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vent en homo
[ afbeelding ]
Wat is jouw age dan?quote:Op zondag 21 november 2010 02:04 schreef Paul het volgende:
[..]
18 is wel jong, maarja Afzuigkap was ook jong
Waarom verneuk je mijn topic?quote:Op zondag 21 november 2010 02:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, we zijn alweer aan de kant gezet.
Fuck Paul.
Doe jij nog iets dit weekend?
Midden 20, jezus dat is een misleiding zeg..quote:
Beschrijf je uiterlijk eensquote:Op zondag 21 november 2010 02:08 schreef Confession het volgende:
[..]
Midden 20, jezus dat is een misleiding zeg..
zeg dan gelijk 25![]()
oud idd, maarja valerio is ook oud maar toch
Ik bedoel die 2e fotoquote:Op zondag 21 november 2010 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Heerlijk onherkenbaar zo, ben er wel blij mee!
Ik ga wel weer naar m'n nest!quote:
beschrijven hoe doe je dat ..quote:
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 02:13 schreef Paul het volgende:
Ik hou meer van schattige onschuldige meisjes zoals: Jojoortje
Wat is je haarkleur, en oogkleurquote:Op zondag 21 november 2010 02:13 schreef Confession het volgende:
[..]
beschrijven hoe doe je dat ..
ik ben en kleintje, weeg 48 kilo en de rest verzin je je maar in je lovely brains..
fantaseer maar lekker
en jij?!
Je bent jaloers, omdat ik straks een date heb met een fokmeisjequote:Op zondag 21 november 2010 02:14 schreef IemandNiemand het volgende:
de tering zeg, wat een kansloos topic
Volgens mij ken ik jou.quote:
Geen idee, ik ga zo even kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 02:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt daar een man op je te wachten?
Hij lijkt op martijn krabbéquote:
Lol ik dacht nog aan je uitspraak toen ik voice of holland zagquote:
okee groene ogen , die wil ik hebben eigelijk!quote:Op zondag 21 november 2010 02:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is je haarkleur, en oogkleur
Ik ben Donkerblond en heb groene ogen en ben 1.85 m
quote:
Jawel.quote:
Wat doe jij hier in het holst van de nacht? Een jaar of 8 geleden was dat regelmatig het geval, maar sinsdien is het kut met peren.quote:
We hebben een datingforum, het heet FOK!quote:Op zondag 21 november 2010 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
yvonne, ga je nou ooit eens een datingsubforum beginnen? Of moeten we dat allemaal in ONZ en R&P houden?
Nee vind het een compliment, maar ik zie de gelijkenis niet echtquote:
Ik ben hier iedere nachtquote:Op zondag 21 november 2010 02:21 schreef static het volgende:
[..]
Wat doe jij hier in het holst van de nacht? Een jaar of 8 geleden was dat regelmatig het geval, maar sinsdien is het kut met peren.
2 Druppels water paul krabbé.quote:Op zondag 21 november 2010 02:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee vind het een compliment, maar ik zie de gelijkenis niet echt
Behalve dit topic uiteraard.quote:Op zondag 21 november 2010 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier iedere nacht
Ik ga altijd pas na 2-en naar bed
Maar er gebeurt gewoon niks leuks meer snachts.
Dan moeten we de 'do or don't' ofzo maar weer eens van stal halen. Het is hier zo saai tegenwoordig dat je ballen van ellende inzakken.quote:Op zondag 21 november 2010 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier iedere nacht
Dirkh wil ook niet meer rellen, hij geeft me zelfs tips op twitter hoe soep te makenquote:Op zondag 21 november 2010 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier iedere nacht
Ja! Beetje toffe weddenschappen enzo!quote:Op zondag 21 november 2010 02:24 schreef static het volgende:
[..]
Dan moeten we de 'do or don't' ofzo maar weer eens van stal halen. Het is hier zo saai tegenwoordig dat je ballen van ellende inzakken.
Hebben mensen daar ooit een date door gkregen dan ?quote:Op zondag 21 november 2010 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben een datingforum, het heet FOK!
Ouwe lul is het geworden.quote:Op zondag 21 november 2010 02:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Dirkh wil ook niet meer rellen, hij geeft me zelfs tips op twitter hoe soep te maken
4512quote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hebben mensen daar ooit een date door gkregen dan ?
Ja 95% van FOK! ongeveer.quote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef superdrufus het volgende:
[..]
recentelijk nog, stoeprand en saaaaabquote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef superdrufus het volgende:
[..]
STIL EENS DAT MAG NIEMAND WETEN VERDORIEquote:Op zondag 21 november 2010 02:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
recentelijk nog, stoeprand en saaaaab
waarom nietquote:Op zondag 21 november 2010 02:27 schreef Paul het volgende:
[..]
STIL EENS DAT MAG NIEMAND WETEN VERDORIE
Ik ben geen autistquote:Op zondag 21 november 2010 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ken wel iemand voor je . Ook autist .
Maar hoe zie je eruit ?
quote:Op zondag 21 november 2010 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Maar hoe zie je eruit ?
Ik ga slapen yfon,quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Lonkerboy2.0 het volgende:
[..]
Ik ga slapen yfon,
Wil je deze keer mijn postrechten laten staan ?
Kost tijd en moeite om elke keer een nieuwe te maken.
Bak ik morgen een taart voor je en stuur hem op [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Lonkerboy2.0 het volgende:
[..]
Ik ga slapen yfon,
Wil je deze keer mijn postrechten laten staan ?
Kost tijd en moeite om elke keer een nieuwe te maken.
Bak ik morgen een taart voor je en stuur hem op [ afbeelding ]
en jij verwacht dat ik in fobo's ga gluren van dames die ver in de dertig zijn en mijn moeder hadden kunnen zijn?quote:Op zondag 21 november 2010 02:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik sta op de foto in een fotoboek van een admin
Weet ik , image 11/13quote:Op zondag 21 november 2010 02:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik sta op de foto in een fotoboek van een admin
Jij bent toch mijn stalker? Had het wel verwacht jaquote:Op zondag 21 november 2010 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en jij verwacht dat ik in fobo's ga gluren van dames die ver in de dertig zijn en mijn moeder hadden kunnen zijn?
en jij verwacht ook nog dat ik je op die foto ga herkennen?quote:Op zondag 21 november 2010 02:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bent toch mijn stalker? Had het wel verwacht ja
Dat dus.*gawd, this is bad*quote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Beetje toffe weddenschappen enzo!
Brennie was al 7 jaar geleden aan het rondneuken.quote:Op zondag 21 november 2010 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
en vosss en brennie is natuurlijk HET stelletje van 2010
Geen idee, maar zo klinkt hij:quote:Op zondag 21 november 2010 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Maar hoe zie je eruit ?
Gastquote:
ja hee, dat moeten de dames wel weten he! Straks verwachten ze iemand met een heeeeele zwoele stem, gezien hoe mannelijk en stoer je hier altijd zit te posten!quote:
JA maar dat was mijn stem niet dat was stofferquote:Op zondag 21 november 2010 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
ja hee, dat moeten de dames wel weten he! Straks verwachten ze iemand met een heeeeele zwoele stem, gezien hoe mannelijk en stoer je hier altijd zit te posten!
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 10:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Paul, moet het per sé een vrouw zijn?
Verdorie, dat heb je ook al bij mij gebruikt. Of was dat nou Chinless..quote:Op zondag 21 november 2010 09:59 schreef Paul het volgende:
Ik heb serieus over Jojoortje gedroomd vannacht![]()
![]()
Hehe Paul is niet zo origineel. Of hij dacht: Why change a proven concept?quote:Op zondag 21 november 2010 10:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Verdorie, dat heb je ook al bij mij gebruikt. Of was dat nou Chinless..
Is dat zo? Zou zomaar kunnen Annetjequote:Op zondag 21 november 2010 10:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee hoor, Paul is van de cheesy pick-up lines.quote:Op zondag 21 november 2010 10:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Iedereen is nu wel benieuwd hoe veel pagina's/topics het duurt voordat paul het wel genoeg vind.quote:
Woon je zo dichtbij me??quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is dan ook een naamtopic voor het boegbeeld van FOK!, het idool van ONZ, de postgod van alle users .... Paul!!!!quote:
Oja onze koffie zonder slagroom in utregquote:Op zondag 21 november 2010 11:38 schreef Snaavel het volgende:
Hier is dat nieuwsbericht nog
[ afbeelding ]
Fokz!ne de enige echte..
Het is "maandagavond" geen "maandag avond"quote:Op zondag 21 november 2010 11:38 schreef Snaavel het volgende:
Hier is dat nieuwsbericht nog
[ afbeelding ]
Fokz!ne de enige echte..
Love me two times girlquote:Op zondag 21 november 2010 11:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oja onze koffie zonder slagroom in utreg
On eerlijk want dat nummer kan bij elk topicquote:
Je doet het om mij te treiterenquote:Op zondag 21 november 2010 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is dan ook een naamtopic voor het boegbeeld van FOK!, het idool van ONZ, de postgod van alle users .... Paul!!!!![]()
![]()
Ik zou 'm doen in ieder geval
Zijn meest succesvolle pick-up lines tot nu toe:quote:Op zondag 21 november 2010 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, Paul is van de cheesy pick-up lines.
paul is niet geïnteresseerd in politiek, dus bedankt en tot ziensquote:
Paul kan wel voor zichzelf praten hoop ik.quote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paul is niet geïnteresseerd in politiek, dus bedankt en tot ziens
Nee, anders had dit topic ook niet geopend hoeven wordenquote:Op zondag 21 november 2010 15:35 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Paul kan wel voor zichzelf praten hoop ik.
Arme Paul...quote:Op zondag 21 november 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, anders had dit topic ook niet geopend hoeven worden
Goed punt.quote:Op zondag 21 november 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, anders had dit topic ook niet geopend hoeven worden
quote:Op zondag 21 november 2010 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is dan ook een naamtopic voor het boegbeeld van FOK!, het idool van ONZ, de postgod van alle users .... Paul!!!!![]()
![]()
Ik zou 'm doen in ieder geval
Ik zeg altijd zo van: ik zag je wel kijken! En dan zegt ze zo nee hoor, en dan ik oh dat dacht ik, maar hoi hoi ik ben Paulquote:Op zondag 21 november 2010 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn meest succesvolle pick-up lines tot nu toe:
- "Ken ik jou niet ergens van?"
- "Heb je misschien een vuurtje voor me?"
- "Hallo buurvrouw, kan ik een kopje suiker lenen?"
- "Kopje koffie, glazenwasser?"
- "Bij jou of bij mij thuis?"
* Bestelt een cola'tje in de disco, pakt het ijsblokje er uit en smijt die voor de voeten van een leuke deerne* "Zo, nu is het ijs gebroken!"
Hoeveel chickies heb je dankzij die pick-up lines mogen volblaffen, Paul?
Jawel hoor, ik stem PVDAquote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paul is niet geïnteresseerd in politiek, dus bedankt en tot ziens
Hij heeft me wel gemeet maar niet geraakt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Klierkoorts het volgende:
Is Paul nu al jaren zonder verkering of heeft hij er ondertussen wel een paar geduwd?
Ik ben maagdquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Klierkoorts het volgende:
Is Paul nu al jaren zonder verkering of heeft hij er ondertussen wel een paar geduwd?
Niemand heeft blijkbaar meer interesse in dit topic!quote:
2.0?quote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef Lonkerboy2.0 het volgende:
Leuke post man.
Leuke grap ook.
Echt grappig hoor
Misschien als hij weer een wiki pagina inspreekt dat hij meer sjans krijgt?quote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Beetje genante vertoning aan het worden, dit.
Thxquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
FC Utrecht fans verdienen gewoon een mooie chick. Succes Paul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |