Kijk, dit is al een serieuze kandidaat!quote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik kan goed op mijn rug liggen. Er zit alleen niet zoveel rek meer in mijn vagina. Maar mijn anus is nog z.g.a.n.
Aw het is mij avater he, ik weet het hij straalt ook alle kanten erafquote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel leuk omdat je zo'n leuke avatar hebt
Ja maar hoe zie jij eruit dan?quote:Op zondag 21 november 2010 02:02 schreef Confession het volgende:
[..]
Aw het is mij avater he, ik weet het hij straalt ook alle kanten eraf![]()
Laat jij maar eens een fototje zien dan,
Nou, we zijn alweer aan de kant gezet.quote:Op zondag 21 november 2010 02:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, en die plumeau in zijn rechterhand.
zoquote:
18 is wel jong, maarja Afzuigkap was ook jongquote:Op zondag 21 november 2010 02:04 schreef Confession het volgende:
[..]
zo!!!!!!!!!!, hihi grapje idoknow..
en ik ben achtien jaar en jij?
verder kom maar met die foto!!!!!!!
Volgens mij is het een vent en homoquote:
Lekker vent zeg ;oquote:Op zondag 21 november 2010 02:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vent en homo
[ afbeelding ]
Wat is jouw age dan?quote:Op zondag 21 november 2010 02:04 schreef Paul het volgende:
[..]
18 is wel jong, maarja Afzuigkap was ook jong
Waarom verneuk je mijn topic?quote:Op zondag 21 november 2010 02:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, we zijn alweer aan de kant gezet.
Fuck Paul.
Doe jij nog iets dit weekend?
Midden 20, jezus dat is een misleiding zeg..quote:
Beschrijf je uiterlijk eensquote:Op zondag 21 november 2010 02:08 schreef Confession het volgende:
[..]
Midden 20, jezus dat is een misleiding zeg..
zeg dan gelijk 25![]()
oud idd, maarja valerio is ook oud maar toch
Ik bedoel die 2e fotoquote:Op zondag 21 november 2010 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Heerlijk onherkenbaar zo, ben er wel blij mee!
Ik ga wel weer naar m'n nest!quote:
beschrijven hoe doe je dat ..quote:
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 02:13 schreef Paul het volgende:
Ik hou meer van schattige onschuldige meisjes zoals: Jojoortje
Wat is je haarkleur, en oogkleurquote:Op zondag 21 november 2010 02:13 schreef Confession het volgende:
[..]
beschrijven hoe doe je dat ..
ik ben en kleintje, weeg 48 kilo en de rest verzin je je maar in je lovely brains..
fantaseer maar lekker
en jij?!
Je bent jaloers, omdat ik straks een date heb met een fokmeisjequote:Op zondag 21 november 2010 02:14 schreef IemandNiemand het volgende:
de tering zeg, wat een kansloos topic
Volgens mij ken ik jou.quote:
Geen idee, ik ga zo even kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 02:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt daar een man op je te wachten?
Hij lijkt op martijn krabbéquote:
Lol ik dacht nog aan je uitspraak toen ik voice of holland zagquote:
okee groene ogen , die wil ik hebben eigelijk!quote:Op zondag 21 november 2010 02:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is je haarkleur, en oogkleur
Ik ben Donkerblond en heb groene ogen en ben 1.85 m
quote:
Jawel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |