Zeg eens Utreg?quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef static het volgende:
Kolere zeg, weer die puisterige infantiel in het kwadraat.
In een dorpje 10 kilometer van Sneek.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef static het volgende:
Kolere zeg, weer die puisterige infantiel in het kwadraat.
Beetje te ver, sorry, je moet in de buurt van Utreg wonenquote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
In een dorpje 10 kilometer van Sneek..
Wat heb jij Paul te bieden?quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
In een dorpje 10 kilometer van Sneek..
quote:Op zondag 21 november 2010 01:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=paul
JA! Ik woon vlakbij Utreg!quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje te ver, sorry, je moet in de buurt van Utreg wonen
Gratis kipfilet sowieso. Of moet ik zeggen... Chowiso.quote:
Ffs, Yvonne. Ik dacht dat je mijn bitch was.quote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA! Ik woon vlakbij Utreg!
Forza Utreg
utereg me stadsie
Dordrecht lijkt me wel leuk om te wonen, ik ga voor Dordrecht, schapuhkoppuh foreverquote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA! Ik woon vlakbij Utreg!
Forza Utreg
utereg me stadsie
Kunnen we Paul er toch wel voor een avondje bijnemen?!quote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ffs, Yvonne. Ik dacht dat je mijn bitch was.
Ben je ook goed in bed? Paul gaat eigenlijk al akkoord als je gewoon ligt.quote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gratis kipfilet sowieso. Of moet ik zeggen... Chowiso..
Nah, anders komen teveel vrouwen op hem af... Zielig.quote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef Confession het volgende:
Ik zie nergens foto van paul,![]()
waar blijven de pictures van deze jongeman???
En we hebben een kasteel hier!quote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Dordrecht lijkt me wel leuk om te wonen, ik ga voor Dordrecht, schapuhkoppuh forever
Als hij dan de ramen voor me lapt zeg ik "deal".quote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kunnen we Paul er toch wel voor een avondje bijnemen?!
Jij lijkt me wel leuk omdat je zo'n leuke avatar hebtquote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef Confession het volgende:
Ik zie nergens foto van paul,![]()
waar blijven de pictures van deze jongeman???
Met alleen dat ene schortje aanquote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als hij dan de ramen voor me lapt zeg ik "deal".
Nou, ik kan goed op mijn rug liggen. Er zit alleen niet zoveel rek meer in mijn vagina. Maar mijn anus is nog z.g.a.n.quote:Op zondag 21 november 2010 01:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je ook goed in bed? Paul gaat eigenlijk al akkoord als je gewoon ligt.
quote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik kan goed op mijn rug liggen. Er zit alleen niet zoveel rek meer in mijn vagina. Maar mijn anus is nog z.g.a.n.
Oh ja, en die plumeau in zijn rechterhand.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |