tuurlijk, ik was je ook al van plan te vragen, maar je was niet op skype, kom is gauw op skype..quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
Hoi. mag ik meehelpen met dit krantje?
Kusjes
Myraela
Topic van de dag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:34 schreef Snaavel het volgende:
heb je nog ideeën plaats ze dan hier..
Waar kan ik mij op topicnotificatie abonneren?quote:
Je bent heul niet deaud?quote:
Door Paul natuurlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook graag een ingesproken versie, voor de slechtziende fokkers.
Ik zal hem even omkopen als hij straks thuis is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:07 schreef Aneurysma het volgende:
Waar blijft de Paulversie? Die moet wel meteen komen heh.
de moet weg en spatie moet weg!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:49 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
Advancedpower is bij deze toch nog geband.
Paul gaat hoogstwaarschijnlijk de Fokz!ne inspreken.
en ik wil graag ons nieuwste lid verwelkomen: Myraela.
ook heb ik van bronnen vernomen dat Porsche1 en Graseter ook bezig zijn met een krant.
de Fok! vandaag.
Ik vind jou wel aardig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:50 schreef Argo het volgende:
Ik heb een fout ontdekt, het is voor de eckte nieuwtjes. Verder heb je hem netjes gemaakt!
wist je dat ik daar nog serieus over na heb zitten denken..quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:50 schreef Argo het volgende:
Ik heb een fout ontdekt, het is voor de eckte nieuwtjes. Verder heb je hem netjes gemaakt!
HELD dat je er bent.quote:
ToT, GENIAAL!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:33 schreef ToT het volgende:
Was er een strip nodig?
[ afbeelding ]
(Click to enlarge!)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:33 schreef ToT het volgende:
Was er een strip nodig?
[ afbeelding ]
(Click to enlarge!)
AHAHA Wat slecht!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef ToT het volgende:
Lawl, is goed!
Trouwens, zo te zien heeft Annnet een keertje een bezoekje van tong80 gehad he!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:33 schreef ToT het volgende:
Was er een strip nodig?
[ afbeelding ]
(Click to enlarge!)
Dit soort uitspraken met bron/link graag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
Snaavel gedupeerd want Myraela vind een ander leuk...
Burnaboy en glowmouse hebben een discussie over hun geheugen van hun computer.
JIJ HEBT EEN RATTENSLANGETJE!quote:
Niet! ik vind het zwaar klote hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:51 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
Myraela had vandaag een date met Voss, maar had zich verslapen.
zelf blijft ze er nog redelijk kalm over.
Ik zal je meteen de info pmennen zodra ik wat tegenkom.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:45 schreef Annnet het volgende:
Als er weer genoeg info is.![]()
We gaan natuurlijk geen Fokz!ne maken zonder inhoud.
quote:
Goeie vraagquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
Wat kost een abbo eigenlijk, om deze dagelijks in mijn PMbox te krijgen?
Krijg je de kans om geld te verdienen met je krant, pak je hem niet!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Snaavel het volgende:
Ik zet het gewoon in het topic, anders moet ik iedereen gaan pmen enzo
ow, ik word er voor betaaldquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg je de kans om geld te verdienen met je krant, pak je hem niet!
Nee, nou is je kans verkekenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:36 schreef Snaavel het volgende:
[..]
ow, ik word er voor betaald
maar er is geen zekerheid dat die elke dag komt, omdat ik het druk kan hebben met school..
Maar ja je mag wel doneren als je wilt
oh, nu vleeskeuring wel opeens goed..quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef kwiwi het volgende:
wow, word ik zomaar in de FOK!krant genoemdik ga 'm inlijsten.
Oh okequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dat kun je doen, een tvp plaatsen.. wat je nu eigenlijk al hebt gedaan en dan bij je MyAt kijken.
Geen problemen mee hoor, zolang m'n foto maar in m'n fobo blijftquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:56 schreef Snaavel het volgende:
[..]
oh, nu vleeskeuring wel opeens goed..
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor, zolang m'n foto maar in m'n fobo blijft
Verwijderdquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:11 schreef Snaavel het volgende:
[..]
waar is dat filmpje trouwens te vinden van Advancedpower?
ik was er al mee bezigquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef Penisbaard het volgende:
Wel opletten hè Snaavel, je mist het BREKONDE nieuws dat AdvancedPower zijn verbanning weer weg is en hij nu aan het posten is in KLB.
NEEEEEEEquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
AdvancePower heeft een Unban!!
Hoe, wat, wanneer? meer info in de volgende uitgave en als het kan plus interview met AP himself!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
AdvancedPower heeft een Unban!!
Hoe, wat, wanneer? meer info in de volgende uitgave en als het kan plus interview met AP himself!
Hoe kan dit, waarom? Ik ben compleet van de kaartquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
AdvancedPower heeft een Unban!!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dan wil ik je mail, dit artikel moet er namelijk komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef Snaavel het volgende:
Email van AP.. Iemand? of manier hoe ik hem kan bereiken ik heb namelijk een paar vragen voor de volgende fokz!ne
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
ok verstuurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jawel, daar heb ik alle FOK!kers en FOK!sters op. E-mail maar en je krijgt wat terug!
je praat poepquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef Penisbaard het volgende:
AP zegt tenminste wat hij denkt en hij doet wat hij zegt. Een man van het volk.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef Penisbaard het volgende:
AP zegt tenminste wat hij denkt en hij doet wat hij zegt. Een man van het volk.
Waarschijnlijk wel, hoewel hij zelf natuurlijk ook weet dat Snaavel de enige eckte is.quote:
Maar ik ben de vader der kranten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:11 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hoewel hij zelf natuurlijk ook weet dat Snaavel de enige eckte is.
Maar die van Snaavel is leuker!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar ik ben de vader der kranten.
Misschien ziet de lay-out er mooier uit, maar die van mij is lekker primitief!quote:
Maak je geen zorgen hoor, ik lees die van jou ook met plezierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Misschien ziet de lay-out er mooier uit, maar die van mij is lekker primitief!![]()
En we hebben vele leukere roddels en onderwerpen!![]()
Oke.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:23 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor, ik lees die van jou ook met plezier
Maar wel leuk voor een poosjequote:
Je moet de koffie ook drinken als ie nog warm is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:30 schreef Twizu het volgende:
Snaavel, wanneer komt de volgende?
Ik zit hier al vanaf 8 u met mijn koffie, die ondertussen koud is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |