Oh okequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dat kun je doen, een tvp plaatsen.. wat je nu eigenlijk al hebt gedaan en dan bij je MyAt kijken.
Geen problemen mee hoor, zolang m'n foto maar in m'n fobo blijftquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:56 schreef Snaavel het volgende:
[..]
oh, nu vleeskeuring wel opeens goed..
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor, zolang m'n foto maar in m'n fobo blijft
Verwijderdquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:11 schreef Snaavel het volgende:
[..]
waar is dat filmpje trouwens te vinden van Advancedpower?
ik was er al mee bezigquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef Penisbaard het volgende:
Wel opletten hè Snaavel, je mist het BREKONDE nieuws dat AdvancedPower zijn verbanning weer weg is en hij nu aan het posten is in KLB.
NEEEEEEEquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
AdvancePower heeft een Unban!!
Hoe, wat, wanneer? meer info in de volgende uitgave en als het kan plus interview met AP himself!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
AdvancedPower heeft een Unban!!
Hoe, wat, wanneer? meer info in de volgende uitgave en als het kan plus interview met AP himself!
Hoe kan dit, waarom? Ik ben compleet van de kaartquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
AdvancedPower heeft een Unban!!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dan wil ik je mail, dit artikel moet er namelijk komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef Snaavel het volgende:
Email van AP.. Iemand? of manier hoe ik hem kan bereiken ik heb namelijk een paar vragen voor de volgende fokz!ne
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |