Wat doe jij hier in het holst van de nacht? Een jaar of 8 geleden was dat regelmatig het geval, maar sinsdien is het kut met peren.quote:
We hebben een datingforum, het heet FOK!quote:Op zondag 21 november 2010 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
yvonne, ga je nou ooit eens een datingsubforum beginnen? Of moeten we dat allemaal in ONZ en R&P houden?
Nee vind het een compliment, maar ik zie de gelijkenis niet echtquote:
Ik ben hier iedere nachtquote:Op zondag 21 november 2010 02:21 schreef static het volgende:
[..]
Wat doe jij hier in het holst van de nacht? Een jaar of 8 geleden was dat regelmatig het geval, maar sinsdien is het kut met peren.
2 Druppels water paul krabbé.quote:Op zondag 21 november 2010 02:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee vind het een compliment, maar ik zie de gelijkenis niet echt
Behalve dit topic uiteraard.quote:Op zondag 21 november 2010 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier iedere nacht
Ik ga altijd pas na 2-en naar bed
Maar er gebeurt gewoon niks leuks meer snachts.
Dan moeten we de 'do or don't' ofzo maar weer eens van stal halen. Het is hier zo saai tegenwoordig dat je ballen van ellende inzakken.quote:Op zondag 21 november 2010 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier iedere nacht
Dirkh wil ook niet meer rellen, hij geeft me zelfs tips op twitter hoe soep te makenquote:Op zondag 21 november 2010 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier iedere nacht
Ja! Beetje toffe weddenschappen enzo!quote:Op zondag 21 november 2010 02:24 schreef static het volgende:
[..]
Dan moeten we de 'do or don't' ofzo maar weer eens van stal halen. Het is hier zo saai tegenwoordig dat je ballen van ellende inzakken.
Hebben mensen daar ooit een date door gkregen dan ?quote:Op zondag 21 november 2010 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben een datingforum, het heet FOK!
Ouwe lul is het geworden.quote:Op zondag 21 november 2010 02:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Dirkh wil ook niet meer rellen, hij geeft me zelfs tips op twitter hoe soep te maken
4512quote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hebben mensen daar ooit een date door gkregen dan ?
Ja 95% van FOK! ongeveer.quote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef superdrufus het volgende:
[..]
recentelijk nog, stoeprand en saaaaabquote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef superdrufus het volgende:
[..]
STIL EENS DAT MAG NIEMAND WETEN VERDORIEquote:Op zondag 21 november 2010 02:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
recentelijk nog, stoeprand en saaaaab
waarom nietquote:Op zondag 21 november 2010 02:27 schreef Paul het volgende:
[..]
STIL EENS DAT MAG NIEMAND WETEN VERDORIE
Ik ben geen autistquote:Op zondag 21 november 2010 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ken wel iemand voor je . Ook autist .
Maar hoe zie je eruit ?
quote:Op zondag 21 november 2010 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Maar hoe zie je eruit ?
Ik ga slapen yfon,quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Lonkerboy2.0 het volgende:
[..]
Ik ga slapen yfon,
Wil je deze keer mijn postrechten laten staan ?
Kost tijd en moeite om elke keer een nieuwe te maken.
Bak ik morgen een taart voor je en stuur hem op [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Lonkerboy2.0 het volgende:
[..]
Ik ga slapen yfon,
Wil je deze keer mijn postrechten laten staan ?
Kost tijd en moeite om elke keer een nieuwe te maken.
Bak ik morgen een taart voor je en stuur hem op [ afbeelding ]
en jij verwacht dat ik in fobo's ga gluren van dames die ver in de dertig zijn en mijn moeder hadden kunnen zijn?quote:Op zondag 21 november 2010 02:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik sta op de foto in een fotoboek van een admin
Weet ik , image 11/13quote:Op zondag 21 november 2010 02:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik sta op de foto in een fotoboek van een admin
Jij bent toch mijn stalker? Had het wel verwacht jaquote:Op zondag 21 november 2010 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en jij verwacht dat ik in fobo's ga gluren van dames die ver in de dertig zijn en mijn moeder hadden kunnen zijn?
en jij verwacht ook nog dat ik je op die foto ga herkennen?quote:Op zondag 21 november 2010 02:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bent toch mijn stalker? Had het wel verwacht ja
Dat dus.*gawd, this is bad*quote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Beetje toffe weddenschappen enzo!
Brennie was al 7 jaar geleden aan het rondneuken.quote:Op zondag 21 november 2010 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
en vosss en brennie is natuurlijk HET stelletje van 2010
Geen idee, maar zo klinkt hij:quote:Op zondag 21 november 2010 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Maar hoe zie je eruit ?
Gastquote:
ja hee, dat moeten de dames wel weten he! Straks verwachten ze iemand met een heeeeele zwoele stem, gezien hoe mannelijk en stoer je hier altijd zit te posten!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |