JA maar dat was mijn stem niet dat was stofferquote:Op zondag 21 november 2010 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
ja hee, dat moeten de dames wel weten he! Straks verwachten ze iemand met een heeeeele zwoele stem, gezien hoe mannelijk en stoer je hier altijd zit te posten!
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 10:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Paul, moet het per sé een vrouw zijn?
Verdorie, dat heb je ook al bij mij gebruikt. Of was dat nou Chinless..quote:Op zondag 21 november 2010 09:59 schreef Paul het volgende:
Ik heb serieus over Jojoortje gedroomd vannacht![]()
![]()
Hehe Paul is niet zo origineel. Of hij dacht: Why change a proven concept?quote:Op zondag 21 november 2010 10:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Verdorie, dat heb je ook al bij mij gebruikt. Of was dat nou Chinless..
Is dat zo? Zou zomaar kunnen Annetjequote:Op zondag 21 november 2010 10:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee hoor, Paul is van de cheesy pick-up lines.quote:Op zondag 21 november 2010 10:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Iedereen is nu wel benieuwd hoe veel pagina's/topics het duurt voordat paul het wel genoeg vind.quote:
Woon je zo dichtbij me??quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
In een dorpje 10 kilometer van Sneek..
Het is dan ook een naamtopic voor het boegbeeld van FOK!, het idool van ONZ, de postgod van alle users .... Paul!!!!quote:
Oja onze koffie zonder slagroom in utregquote:Op zondag 21 november 2010 11:38 schreef Snaavel het volgende:
Hier is dat nieuwsbericht nog
[ afbeelding ]
Fokz!ne de enige echte..
Het is "maandagavond" geen "maandag avond"quote:Op zondag 21 november 2010 11:38 schreef Snaavel het volgende:
Hier is dat nieuwsbericht nog
[ afbeelding ]
Fokz!ne de enige echte..
Love me two times girlquote:Op zondag 21 november 2010 11:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oja onze koffie zonder slagroom in utreg
On eerlijk want dat nummer kan bij elk topicquote:
Je doet het om mij te treiterenquote:Op zondag 21 november 2010 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is dan ook een naamtopic voor het boegbeeld van FOK!, het idool van ONZ, de postgod van alle users .... Paul!!!!![]()
![]()
Ik zou 'm doen in ieder geval
Zijn meest succesvolle pick-up lines tot nu toe:quote:Op zondag 21 november 2010 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, Paul is van de cheesy pick-up lines.
paul is niet geïnteresseerd in politiek, dus bedankt en tot ziensquote:
Paul kan wel voor zichzelf praten hoop ik.quote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paul is niet geïnteresseerd in politiek, dus bedankt en tot ziens
Nee, anders had dit topic ook niet geopend hoeven wordenquote:Op zondag 21 november 2010 15:35 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Paul kan wel voor zichzelf praten hoop ik.
Arme Paul...quote:Op zondag 21 november 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, anders had dit topic ook niet geopend hoeven worden
Goed punt.quote:Op zondag 21 november 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, anders had dit topic ook niet geopend hoeven worden
quote:Op zondag 21 november 2010 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is dan ook een naamtopic voor het boegbeeld van FOK!, het idool van ONZ, de postgod van alle users .... Paul!!!!![]()
![]()
Ik zou 'm doen in ieder geval
Ik zeg altijd zo van: ik zag je wel kijken! En dan zegt ze zo nee hoor, en dan ik oh dat dacht ik, maar hoi hoi ik ben Paulquote:Op zondag 21 november 2010 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn meest succesvolle pick-up lines tot nu toe:
- "Ken ik jou niet ergens van?"
- "Heb je misschien een vuurtje voor me?"
- "Hallo buurvrouw, kan ik een kopje suiker lenen?"
- "Kopje koffie, glazenwasser?"
- "Bij jou of bij mij thuis?"
* Bestelt een cola'tje in de disco, pakt het ijsblokje er uit en smijt die voor de voeten van een leuke deerne* "Zo, nu is het ijs gebroken!"
Hoeveel chickies heb je dankzij die pick-up lines mogen volblaffen, Paul?
Jawel hoor, ik stem PVDAquote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paul is niet geïnteresseerd in politiek, dus bedankt en tot ziens
Hij heeft me wel gemeet maar niet geraakt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Klierkoorts het volgende:
Is Paul nu al jaren zonder verkering of heeft hij er ondertussen wel een paar geduwd?
Ik ben maagdquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Klierkoorts het volgende:
Is Paul nu al jaren zonder verkering of heeft hij er ondertussen wel een paar geduwd?
Niemand heeft blijkbaar meer interesse in dit topic!quote:
2.0?quote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef Lonkerboy2.0 het volgende:
Leuke post man.
Leuke grap ook.
Echt grappig hoor
Misschien als hij weer een wiki pagina inspreekt dat hij meer sjans krijgt?quote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Beetje genante vertoning aan het worden, dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |