Geen een!quote:Op zondag 21 november 2010 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehoeveel zijn er bij jou al vanaf gevallen?
Pak ik de spons en de scrubspullen om je eens uitgebreid te wassen.quote:
Voortaan chocola aan mij geven.quote:Op zondag 21 november 2010 00:30 schreef Gasol het volgende:
Heeft iemand een wondermiddel tegen misselijkheid door een overdosis chocola
Ook stomquote:Op zondag 21 november 2010 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen een!
Alleen het elastiek is uitgerekt
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 00:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak ik de spons en de scrubspullen om je eens uitgebreid te wassen.
Eerst ff de douchen aanzetten dan maar. Kan 'ie alvast goed op temperatuur komen en de badkamer goed volstomen.quote:
Dat dusquote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven.
Alleen heb ik geen geld.
Hield ie zijn sokken aan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Had visite en die heb ik er net uitgegooit![]()
Had nou toch maar uitgestapt in Den Haag. Had je met m'n creditcard mogen spelen.quote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
Alleen heb ik geen geld.
lenen.nlquote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
Alleen heb ik geen geld.
Heet ie zo?quote:Op zondag 21 november 2010 00:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had nou toch maar uitgestapt in Den Haag. Had je met m'n creditcard mogen spelen.
Daar kom ik wel voor terug.quote:Op zondag 21 november 2010 00:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had nou toch maar uitgestapt in Den Haag. Had je met m'n creditcard mogen spelen.
Vrouwen worden er opgewonden van, dus ik vond de gelijkenis wel treffend.quote:
Wordt ook even door een gleuf gehaaldquote:Op zondag 21 november 2010 00:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen worden er opgewonden van, dus ik vond de gelijkenis wel treffend.
Grote verhalen...quote:
Neuh, een beetje creditcard werkt al een jaar of wat via chip.quote:Op zondag 21 november 2010 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Wordt ook even door een gleuf gehaald
Erin en eruit dus?quote:Op zondag 21 november 2010 00:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, een beetje creditcard werkt al een jaar of wat via chip.
Socios zou je terechtwijzen voor zo'n opmerking.quote:Op zondag 21 november 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme zowel op de heen als terugreis niet gecontroleerd. Wat een geldverspilling die treinkaartjes.
Dat is wel heel kort samengevat. Tussendoor moet je ook nog op wat knopjes duwen namelijk.quote:
Ja, je betaald voor de reis en niet voor de controle.quote:Op zondag 21 november 2010 00:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Socios zou je terechtwijzen voor zo'n opmerking.
denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met pincodequote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort samengevat. Tussendoor moet je ook nog op wat knopjes duwen namelijk.
Sociosquote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je betaald voor de reis en niet voor de controle.Maar ik betaal liever niet.
Goed punt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gaat niet vaak shoppen met een vrouw?
Dat zijn de knopjes. En alleen de juiste knopjes geven het gewenste resultaat. Het is echt net seks.quote:
Truste Bolletjequote:Op zondag 21 november 2010 00:40 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen![]()
![]()
tot later!!
Dag Bollie!quote:Op zondag 21 november 2010 00:40 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen![]()
![]()
tot later!!
Vaak genoegquote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gaat niet vaak shoppen met een vrouw?
quote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef Gasol het volgende:
Oja ik ging kunsdt posten:jammer dat het ding niet brandt. maar cool bedacht wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt geen idee.quote:
* Meldtquote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Watertornado het volgende:
Shoppen met een vrouw is leuk! Maar dan moet het wel een meisje-meisje/vrouw zijn.
Stress? Vaccinatie/prikken? (griep)virusje?quote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Geen zware dingen getild. Geen enorme spanning op m'n armspieren gezet, en toch kan ik ze amper optillen
Altijd lachen met vrouwen. Wat staat leuker, ja allebei staat goed hoorquote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Watertornado het volgende:
Shoppen met een vrouw is leuk! Maar dan moet het wel een meisje-meisje/vrouw zijn.
Als ze haar eigen plastic mee neemt is het primaquote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Watertornado het volgende:
De mannen in jouw omgeving hebben gewoon een te lage gayfactor.quote:Op zondag 21 november 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
Winkelen met mannen is een hel.Ik ga liever met vriendinnen.
Stress, maybe. Maar dat trekt normaal niet mn armen in.quote:Op zondag 21 november 2010 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Stress? Vaccinatie/prikken? (griep)virusje?
Ja, raar he?quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mannen in jouw omgeving hebben gewoon een te lage gayfactor.
Bedoel je daar haar tieten mee?quote:Op zondag 21 november 2010 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ze haar eigen plastic mee neemt is het prima
ik begrijp je denk ik wel. Vrouwen vragen advies aan mannen, dan denk ik van ja ik hoef er niet in rond te lopen, waarom moet ik dan oordelenquote:Op zondag 21 november 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
Winkelen met mannen is een hel.Ik ga liever met vriendinnen.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, raar he?Ik wil wel een winkel-homootje.
Laatst nog door Rotterdam gewinkeldquote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je zelf ook plastic tieten dan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je daar haar tieten mee?
Nee, nog niet.quote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zelf ook plastic tieten dan?
Neem dat wat ontspanning, als die mogelijkheid er isquote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stress, maybe. Maar dat trekt normaal niet mn armen in.
Vaccinatie
Griep, maybe. Maar dan heb ik normaal gesproken spierpijn in mijn hele lijf
Pec implantsquote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zelf ook plastic tieten dan?
mag ik gokken?quote:
Trying all nightquote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef danny130 het volgende:
[..]
Neem dat wat ontspanning, als die mogelijkheid er is
Ja, maar jullie moeten ernaar kijken!quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef danny130 het volgende:
[..]
ik begrijp je denk ik wel. Vrouwen vragen advies aan mannen, dan denk ik van ja ik hoef er niet in rond te lopen, waarom moet ik dan oordelen
Als je net zo leeft als anderhalve maand geleden, slaap te kort, stress en zwaar te kort aan ontspanning.quote:
Ben je homo? Dat had je wel eerder mogen vertellen.quote:
Weer lopen kwijlen op de lingerie borden?quote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laatst nog door Rotterdam gewinkeldMaarja, jij was er niet had ik al gezien.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef danny130 het volgende:
[..]
Of heb je een baan, waarbij je zwaar lichamelijk werk verricht?
Ja, wel even gezorgd dat we daar langs liepen natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je homo? Dat had je wel eerder mogen vertellen.![]()
[..]
Weer lopen kwijlen op de lingerie borden?
Dat heb je goed regelt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wel even gezorgd dat we daar langs liepen natuurlijk.
Én de bakker Bart
Ik slaap meerquote:Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je net zo leeft als anderhalve maand geleden, slaap te kort, stress en zwaar te kort aan ontspanning.
zo'n marc-marie figuurtje?quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want het was woensdag maar de soepstengels waren al uitverkochtquote:
Trouwens wel handig om mannen mee te nemen. Dan kan ik tenminste zeggen leuk dat nieuwe (wat het ook is). Als iemand iets nieuws koopt en ik ben er niet bij, dan zal ik het waarschijnlijk nog geen eens doorhebben, als die persoon het aantrektquote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moeten ernaar kijken!
Ik waardeer het wel, als m'n/een vriend meekijkt met shoppen.
Beslissing ligt natuurlijk bij mij
Ben je in Utrecht morgen trouwens? Ga met een groepje schaatsenquote:Op zondag 21 november 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik slaap meeren nu zonder pillen
Stress, tsja.
Ontspanning, I try
Nee, maar ik ken weinig hetero mannen die het net als ik leuk vinden om met een vrouw te gaan shoppenquote:Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je homo? Dat had je wel eerder mogen vertellen.![]()
Ga je mee shoppen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken weinig hetero mannen die het net als ik leuk vinden om met een vrouw te gaan shoppen
Schaatsenquote:Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je in Utrecht morgen trouwens? Ga met een groepje schaatsen
Schaatsen.quote:Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je in Utrecht morgen trouwens? Ga met een groepje schaatsen
weinig of geen?quote:Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken weinig hetero mannen die het net als ik leuk vinden om met een vrouw te gaan shoppen
Ohja, er gaat een schaats leraar meequote:Op zondag 21 november 2010 00:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Schaatsen
Debacle van vorige week niet meegekregen?
Je mag wel mee, t is op fiets, misschien zelfs loop afstand voor jouquote:
Schaam je!quote:Op zondag 21 november 2010 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan niet schaatsenen dat voor n Fries
quote:Op zondag 21 november 2010 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb voor het laatst 10 jaar geleden geschaatst.quote:Op zondag 21 november 2010 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag wel mee, t is op fiets, misschien zelfs loop afstand voor jou
quote:Op zondag 21 november 2010 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks voor t aanbod, maar ten eerste doet mijn kont/stuitje/rug te veel pijn nu, en ten tweede ga ik riant uitslapen in Purmerend en eind van de middag pas naar Utrecht.quote:Op zondag 21 november 2010 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, er gaat een schaats leraar mee
Wat is dat hier op Fok!quote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb voor het laatst 10 jaar geleden geschaatst.
Vorige week?quote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat hier op Fok!ik heb vorige week om de dag 40km geschaatst toen er natuurijs lag
Heb je toevallig een bad in purmerend? Vind ik altijd fijn bij pijnquote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks voor t aanbod, maar ten eerste doet mijn kont/stuitje/rug te veel pijn nu, en ten tweede ga ik riant uitslapen in Purmerend en eind van de middag pas naar Utrecht.
je was te snelquote:
Ja, maar lang verhaalquote:Op zondag 21 november 2010 00:54 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb je toevallig een bad in purmerend? Vind ik altijd fijn bij pijn
Wel leuk dat je al die details ook onthoudt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef Kluts het volgende:
Ik ging als kind altijd schaatsen op de vijver aan de overkant.
Met een speciale schaatstrui die mijn moeder had gebreid met mijn naam erop. En dan bijpassende strikjes in mijn haar.
Ik neem het me elk jaar voor maar ik doe het nooit.quote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat hier op Fok!ik heb vorige winter om de dag 40km geschaatst toen er natuurijs lag
Logischquote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks voor t aanbod, maar ten eerste doet mijn kont/stuitje/rug te veel pijn nu, en ten tweede ga ik riant uitslapen in Purmerend en eind van de middag pas naar Utrecht.
Zit ook nog Jimmy Carr - Making People Laugh Live 2010 te kijkenquote:
Dit is nog niksquote:Op zondag 21 november 2010 00:55 schreef welkominspace het volgende:
dit topic gaat echt 24/7 snel he?
Ja, ik ben iemand die dat altijd op het ziekelijke af ook onthoudt. ;Dquote:Op zondag 21 november 2010 00:54 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je al die details ook onthoudt.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neem het me elk jaar voor maar ik doe het nooit.
Wat voor shirt had ik aan bij onze eerste ontmoeting?quote:Op zondag 21 november 2010 00:55 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik ben iemand die dat altijd op het ziekelijke af ook onthoudt. ;D
quote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga ook!
![]()
Overigens gaan de meesten wel op de 400m baan afstand schaatsen (incl mij).
jointje,goed ideequote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef Kluts het volgende:
Loempiaatjes.Amaretto.
Jointje
Waylon op de achtergrond
Geen idee, maar volgens mij een witte.quote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor shirt had ik aan bij onze eerste ontmoeting?
Doe mij ook eens een heisjequote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef Kluts het volgende:
Loempiaatjes.Amaretto.
Jointje
Waylon op de achtergrond
Volgens mij blijft de schaatsbaan hier dit jaar t hele jaar openquote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
Schaatsen is tof.Elk jaar kon ik heel goed schaatsen aan het eind van het seizoen, maar dan was het winterseizoen over en het jaar daarna vond ik het weer doodeng en moest ik het weer overnieuw leren.
Dan hou ik het wel bij de loempiaatjes, wat ben ik ook bescheiden zegquote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef Kluts het volgende:
Loempiaatjes.Amaretto.
Jointje
Waylon op de achtergrond
Helaas!quote:Op zondag 21 november 2010 00:57 schreef Kluts het volgende:
Geen idee, maar volgens mij een witte.
En hoezo eerste. Het was er maar 1.
Jij kan een hijsje van mijn joint heul niet aan jongen.quote:
Daar past bij mij zoiets als schaatsen perfect in. Met alles wat ik doe, ben ik 24.7 aan t werkquote:Op zondag 21 november 2010 00:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel lief van je, maar zondag is mijn "ik doe niks, want lui en oeh zondag, I am melting! " dag.
Kom je ook technoen in de poema 18 dec dan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas!En ik anticipeer alvast op een tweede.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar past bij mij zoiets als schaatsen perfect in. Met alles wat ik doe, ben ik 24.7 aan t werk
hmm, ben wel wat gewend, een aantal van mn vrienden stoppen meer wiet dan tabak er inquote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij kan een hijsje van mijn joint heul niet aan jongen.
Dan heb ik al wat anders volgens mij.quote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef Kluts het volgende:
Kom je ook technoen in de poema 18 dec dan?
Uhu. Maar ik ben dan wel een meisje dat blowt, maar ik kan jointjes draaien als een vent.quote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ben wel wat gewend, een aantal van mn vrienden stoppen meer wiet dan tabak er in
quote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik al wat anders volgens mij.
morgen ochtend eerst administratie doen (loopt 2 weken achter), declaraties, facturen, etc. Daarna lekker schaatsen en daarna lekker douchen en warme chocomel drinkenquote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zondag is hele dag in pyjama/joggingbroek/badjas hangen, en niks anders doen dan films en/of series kijken
Ik ga naar mijn 'stage', 4 uurtjes gamen, tafelvoetballen, muziek luisteren, lullen, filmpje kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zondag is hele dag in pyjama/joggingbroek/badjas hangen, en niks anders doen dan films en/of series kijken
Ik heb het geleerd van mijn pa.quote:Op zondag 21 november 2010 01:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook niet schaatsen.
Nou ja, misschien kan ik het wel, maar ik heb het nog nooit gedaan
Kijk, dan merk ik tenminste dat ik wat inhaleer. Had er laatst een en dacht dat ze me een sigaret hadden gegevenquote:Op zondag 21 november 2010 01:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uhu. Maar ik ben dan wel een meisje dat blowt, maar ik kan jointjes draaien als een vent.
[..]
Dat is smerig. Krijg bij de shop altijd een gratis joint. Die naar niks smaakt. :'_quote:Op zondag 21 november 2010 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dan merk ik tenminste dat ik wat inhaleer. Had er laatst een en dacht dat ze me een sigaret hadden gegeven
Zonde, een goede joint heeft ongeveer een halve tot 2/3e sigaret aan tabak er in, als het een dikke is.quote:Op zondag 21 november 2010 01:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is smerig. Krijg bij de shop altijd een gratis joint. Die naar niks smaakt. :'_
Leuk zaterdag de meet, dan zondag met zijn allen bij yuki films kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:
Uitleg nodig? (verstokte gebruikerquote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Kluts het volgende:
Ik snap geen fuck van facebook volgens mij.
Maximaal. Het gaat om de balans.quote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, een goede joint heeft ongeveer een halve tot 2/3e sigaret aan tabak er in, als het een dikke is.
Ik werk zondag. En niet in Utrechtquote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef danny130 het volgende:
[..]
Leuk zaterdag de meet, dan zondag met zijn allen bij yuki films kijken
Hmm, dan zou ik niet met die van kluts beginnenquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maximaal. Het gaat om de balans.
Trouwens, nu op drie een Waylon concert en dat is best oke trouwens.
Als niet-roker inhaleer ik liever wiet dat tabakquote:Op zondag 21 november 2010 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik niet met die van kluts beginnen
goeie tipquote:Op zondag 21 november 2010 01:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maximaal. Het gaat om de balans.
Trouwens, nu op drie een Waylon concert en dat is best oke trouwens.
Wiet is scherper, heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 21 november 2010 01:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als niet-roker inhaleer ik liever wiet dat tabak
Is ze wel een beetje warm?quote:Op zondag 21 november 2010 01:08 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik lig lekker samen met mijn laptop in bed.
Daar mocht ik mijzelf niet toerekenen van jou, omdat ik uit houten kwam, weet je nogquote:
Wel oppassen dat ze niet nat wordt hèquote:Op zondag 21 november 2010 01:08 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik lig lekker samen met mijn laptop in bed.
Nep Utrechtquote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef danny130 het volgende:
[..]
Daar mocht ik mijzelf niet toerekenen van jou, omdat ik uit houten kwam, weet je nogDat ik dat gewoon heb onthouden
Houtenquote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef danny130 het volgende:
[..]
Daar mocht ik mijzelf niet toerekenen van jou, omdat ik uit houten kwam, weet je nogDat ik dat gewoon heb onthouden
quote:Op zondag 21 november 2010 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een alfa romeo dekbed?
Ja, want ik heb me net gedouchet en soms druppelt er dan nog wat water uit je haar.quote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wel oppassen dat ze niet nat wordt hè
Dat meen je toch niet?quote:Op zondag 21 november 2010 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Richting Zuilen toch?
Dat is gewoon Utrecht
Ja, maar ik ben import!quote:Op zondag 21 november 2010 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Richting Zuilen toch?
Dat is gewoon Utrecht
Ssssttt!! Ik ook!quote:
Ik moet iets hebben, als tegenhanger voor Lunettenquote:
Dan ben ik een groot aantal weken dicht bij jou geweest en dan ga ik een nog groter aantal weken nog bij jou in de buurt komen!quote:
Eeeuh, neequote:Op zondag 21 november 2010 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een alfa romeo dekbed?
quote:
bij gebrek aan een manquote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
dag popjes, ik ga eens intens met mijn matras knuffelen
quote:Op zondag 21 november 2010 01:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben ik een groot aantal weken dicht bij jou geweest en dan ga ik een nog groter aantal weken nog bij jou in de buurt komen!
Be gentlequote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:12 schreef danny130 het volgende:
[..]
Aah dat zijn er wel meer, als ik in utrecht om mij heen kijk
Het nieuwe spoor is wel mooi geworden, ook al was er met de ander niks misquote:Op zondag 21 november 2010 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Houten![]()
![]()
Sorry, maar k voel met je mee
quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Kanaleneiland - Overvechtquote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijn 7; de Pauper lijn, van de ene wijk naar de andere.
Geniet van het 'knuffelen'quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben een keer naar kanaleneiland geweest. In mijn eentje. Met dure spullen in mijn rugzak.quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijn 7; de Pauper lijn, van de ene wijk naar de andere.
Je hebt het overleefdquote:Op zondag 21 november 2010 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar kanaleneiland geweest. In mijn eentje. Met dure spullen in mijn rugzak.
Zuilen is ook gewoon een apart dorp, wat geannexeerd is ooit. Utrecht houdt eigenlijk op bij Ondiep in die richting. Net als dat Lunetten oorspronkelijk ook geen onderdeel uit maakte van Utrechtquote:Op zondag 21 november 2010 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Richting Zuilen toch?
Dat is gewoon Utrecht
Het eerste dat ik zag toen ik uitstapte bij de halte was een politiebureau dus ik voelde me gelijk veilig.quote:
Hoe lang voordat je van je spullen afgeholpen werd?quote:Op zondag 21 november 2010 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar kanaleneiland geweest. In mijn eentje. Met dure spullen in mijn rugzak.
Maar nu welquote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zuilen is ook gewoon een apart dorp, wat geannexeerd is ooit. Utrecht houdt eigenlijk op bij Ondiep in die richting. Net als dat Lunetten oorspronkelijk ook geen onderdeel uit maakte van Utrecht
quote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eerste dat ik zag toen ik uitstapte bij de halte was een politiebureau dus ik voelde me gelijk veilig.
Dan ben je een flink stuk de wijk in gegaanquote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eerste dat ik zag toen ik uitstapte bij de halte was een politiebureau dus ik voelde me gelijk veilig.
In Utrecht?quote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef CherryLips het volgende:
Lijn 1 wordt het komende halfjaar m'n bus
Ik heb het helemaal gered tot het eindpunt.quote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang voordat je van je spullen afgeholpen werd?
Net zoals Leidsche Rijn dus.quote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zuilen is ook gewoon een apart dorp, wat geannexeerd is ooit. Utrecht houdt eigenlijk op bij Ondiep in die richting. Net als dat Lunetten oorspronkelijk ook geen onderdeel uit maakte van Utrecht
quote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik laatst ook. 's Avonds. En eng dat ik het in het begin vond!quote:Op zondag 21 november 2010 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die stopt voor mn deurquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gered tot het eindpunt.
Dat is zéker geen Utrecht, mensen die daar wonen mogen van mij ook echt niet zeggen dat ze in Utrecht wonenquote:
Kan ik zwaaienquote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bus! Stopt recht voor mn deur
Nouja, die richting Overvecht iig.
misschien verkeerde dingen geslikt?quote:Op zondag 21 november 2010 01:17 schreef Myraela het volgende:
Fucking hell, waarom heb ik zo'n buikpijn.
Welke halte moet jij uitstappen dan?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
netjes
[..]
Dat is zéker geen Utrecht, mensen die daar wonen mogen van mij ook echt niet zeggen dat ze in Utrecht wonen![]()
Helemaal niets geslikt.quote:Op zondag 21 november 2010 01:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
misschien verkeerde dingen geslikt?
Overvecht, stopt om de hoek.quote:Op zondag 21 november 2010 01:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die stopt voor mn deur
Moet je richting Overvecht of Lunetten?
Ik zeg t ook tegen klanten, ze pikken hetquote:
ga je doen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef CherryLips het volgende:
Trieste lui danquote:Op zondag 21 november 2010 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg t ook tegen klanten, ze pikken het
Wat kom je zo dicht bij mij doen?quote:
Zwanger?quote:Op zondag 21 november 2010 01:17 schreef Myraela het volgende:
Fucking hell, waarom heb ik zo'n buikpijn.
quote:
geen idee hoe de halte heet. Bij de jumbo in ieder geval, heb twee opties: atlasdreef en nog eentje.quote:Op zondag 21 november 2010 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke halte moet jij uitstappen dan?
We gaan t ff niet over zwanger zijn hebben ajbquote:
Tepelkloven!quote:Op zondag 21 november 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan t ff niet over zwanger zijn hebben ajb
Want?quote:Op zondag 21 november 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dat is iets verder dan dat ik woon. Ik woon nog voor dat die Overvecht in rijdt.quote:Op zondag 21 november 2010 01:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee hoe de halte heet. Bij de jumbo in ieder geval, heb twee opties: atlasdreef en nog eentje.
Mee eens, te zwaar onderwerp voor dit tijdstipquote:Op zondag 21 november 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oeh je gaat tijdelijk in Utrecht wonen, tofquote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vriend van me gaat door Azië reizen en zocht een onderhuurder.
Lekker, in dat stukje is het nog wel te doen. Al zou ik niet héél laat nog alleen over straat gaan daaro.quote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vriend van me gaat door Azië reizen en zocht een onderhuurder.
kardinaal de jong?quote:Op zondag 21 november 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dat is iets verder dan dat ik woon. Ik woon nog voor dat die Overvecht in rijdt.
Is er een kleine Mito op komst?quote:Op zondag 21 november 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach ik loop s avonds laat ook weleens door kanaleneilandquote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker, in dat stukje is het nog wel te doen. Al zou ik niet héél laat nog alleen over straat gaan daaro.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oeh je gaat tijdelijk in Utrecht wonen, tofjammer dat ik weg ga
quote:
Daar begin ik dus niet aan, zulke buurten vermijd ik altijd. Volksbuurt vind ik prima, allochtonen buurtenquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik loop s avonds laat ook weleens door kanaleneiland
Ligt t aan mij, of is dit een rare uitnodiging?quote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom een keertje langs, biertje drinken ofso. Maandag avond op kantoor daaro gratis drinken
Ik doe altijd mooi mijn deuren op slot als ik er rijquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik loop s avonds laat ook weleens door kanaleneiland
I wish, MiTo is coolquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is er een kleine Mito op komst?
ik logeer ook regelmatig in Leidsche Rijn, zelfs daar fiets ik 's avonds niet op m'n gemak rond, dus ik hoop dat ik in overvecht niet als een bang muisje om tien uur binnen wil zijn steedsquote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker, in dat stukje is het nog wel te doen. Al zou ik niet héél laat nog alleen over straat gaan daaro.
Ik heb er niet zoveel te zoeken, dus kom er ook gewoon nietquote:Op zondag 21 november 2010 01:23 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mooi mijn deuren op slot als ik er rij
Welkom op fok, kom maar langs op mijn kantoor. De baas betaaltquote:Op zondag 21 november 2010 01:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ligt t aan mij, of is dit een rare uitnodiging?
Bijna de halve studievereniging woonde daarquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom een keertje langs, biertje drinken ofso. Maandag avond op kantoor daaro gratis drinken
lache, ik woon daar ook. in t Penthouse zeggen we altijdquote:Op zondag 21 november 2010 01:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna de halve studievereniging woonde daarik kwam er regelmatig tot een goede vriendin verhuisde.
Ik ben ook zo, maar ik wijt het nog aan mijn plattelandsafkomst.quote:Op zondag 21 november 2010 01:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik logeer ook regelmatig in Leidsche Rijn, zelfs daar fiets ik 's avonds niet op m'n gemak rond, dus ik hoop dat ik in overvecht niet als een bang muisje om tien uur binnen wil zijn steeds
quote:Op zondag 21 november 2010 01:23 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mooi mijn deuren op slot als ik er rij
mietjesquote:Op zondag 21 november 2010 01:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel te zoeken, dus kom er ook gewoon niet
Ik ben heel beschermd opgevoedquote:Op zondag 21 november 2010 01:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook zo, maar ik wijt het nog aan mijn plattelandsafkomst.
Dat dus en zulke wijken hadden we gewoon niet in de Achterhoek en criminaliteit bestaat nauwelijks in Finland.quote:Op zondag 21 november 2010 01:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook zo, maar ik wijt het nog aan mijn plattelandsafkomst.
Ik kom uit Apeldoorn, daar heb je bijna alleen maar laagbouw en in verhouding veel Nederlanders.quote:Op zondag 21 november 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus en zulke wijken hadden we gewoon niet in de Achterhoek en criminaliteit bestaat nauwelijks in Finland.
ik ook. Mag niet in het donker over straat fietsen enzo. Of in ieder geval niet na tienenquote:
hmm, Apeldoorn was nog best crimineel tov Doetinchem (heb er een tijdje gewoond, zat op de Loolaan op school, in dat mooie gebouw dat gesloopt isquote:Op zondag 21 november 2010 01:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit Apeldoorn, daar heb je bijna alleen maar laagbouw en in verhouding veel Nederlanders.
+1.quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Gasol het volgende:
Een massage zou nu toch wel heel fijn zijn
Hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook. Mag niet in het donker over straat fietsen enzo. Of in ieder geval niet na tienen
+2quote:
+1quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Gasol het volgende:
Ik heb nog aan de Loseweg gewoond.quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, Apeldoorn was nog best crimineel tov Doetinchem (heb er een tijdje gewoond, zat op de Loolaan op school, in dat mooie gebouw dat gesloopt is)
Dat was best dichtbij, ik heb t over de periode 2001 - 2005.quote:Op zondag 21 november 2010 01:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog aan de Loseweg gewoond.En mijn hele leven zowat in Adoorn.
Weet nog wel toen ik het voor het eerst ging geven, had ik van tevoren op internet tips opgezocht. Daarna dan zeggen, ja ik heb er gewoon feeling voorquote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Gasol het volgende:
gecondoleerd.quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Kluts het volgende:
Volgend weekend naar de Winkel van Sinkel!`
quote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef danny130 het volgende:
[..]
Weet nog wel toen ik het voor het eerst ging geven, had ik van tevoren op internet tips opgezocht. Daarna dan zeggen, ja ik heb er gewoon feeling voor
Dan is dezequote:
Dat ja. En liever voor 10en ook nietquote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook. Mag niet in het donker over straat fietsen enzo. Of in ieder geval niet na tienen
Ik zal zo blij zijn als het januari is...quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Kluts het volgende:
Volgend weekend naar de Winkel van Sinkel!`
Ik heb vanaf 2004 tot 2009 in Deventer, gewoond, in die tijd waar jij het over hebt woonde ik in de stad.quote:Op zondag 21 november 2010 01:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was best dichtbij, ik heb t over de periode 2001 - 2005.
want in januari mag jij ook?quote:Op zondag 21 november 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja. En liever voor 10en ook niet
[..]
Ik zal zo blij zijn als het januari is...
*drukt*quote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, druk je boobs eens tegen me aan!
Want?quote:Op zondag 21 november 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja. En liever voor 10en ook niet
[..]
Ik zal zo blij zijn als het januari is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |