Heet ie zo?quote:Op zondag 21 november 2010 00:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had nou toch maar uitgestapt in Den Haag. Had je met m'n creditcard mogen spelen.
Daar kom ik wel voor terug.quote:Op zondag 21 november 2010 00:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had nou toch maar uitgestapt in Den Haag. Had je met m'n creditcard mogen spelen.
Vrouwen worden er opgewonden van, dus ik vond de gelijkenis wel treffend.quote:
Wordt ook even door een gleuf gehaaldquote:Op zondag 21 november 2010 00:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen worden er opgewonden van, dus ik vond de gelijkenis wel treffend.
Grote verhalen...quote:
Neuh, een beetje creditcard werkt al een jaar of wat via chip.quote:Op zondag 21 november 2010 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Wordt ook even door een gleuf gehaald
Erin en eruit dus?quote:Op zondag 21 november 2010 00:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, een beetje creditcard werkt al een jaar of wat via chip.
Socios zou je terechtwijzen voor zo'n opmerking.quote:Op zondag 21 november 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme zowel op de heen als terugreis niet gecontroleerd. Wat een geldverspilling die treinkaartjes.
Dat is wel heel kort samengevat. Tussendoor moet je ook nog op wat knopjes duwen namelijk.quote:
Ja, je betaald voor de reis en niet voor de controle.quote:Op zondag 21 november 2010 00:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Socios zou je terechtwijzen voor zo'n opmerking.
denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met pincodequote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort samengevat. Tussendoor moet je ook nog op wat knopjes duwen namelijk.
Sociosquote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je betaald voor de reis en niet voor de controle.Maar ik betaal liever niet.
Goed punt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gaat niet vaak shoppen met een vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |