Geniet van het 'knuffelen'quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
dag popjes, ik ga eens intens met mijn matras knuffelen
Ik ben een keer naar kanaleneiland geweest. In mijn eentje. Met dure spullen in mijn rugzak.quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijn 7; de Pauper lijn, van de ene wijk naar de andere.
Je hebt het overleefdquote:Op zondag 21 november 2010 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar kanaleneiland geweest. In mijn eentje. Met dure spullen in mijn rugzak.
Zuilen is ook gewoon een apart dorp, wat geannexeerd is ooit. Utrecht houdt eigenlijk op bij Ondiep in die richting. Net als dat Lunetten oorspronkelijk ook geen onderdeel uit maakte van Utrechtquote:Op zondag 21 november 2010 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Richting Zuilen toch?
Dat is gewoon Utrecht
Het eerste dat ik zag toen ik uitstapte bij de halte was een politiebureau dus ik voelde me gelijk veilig.quote:
Hoe lang voordat je van je spullen afgeholpen werd?quote:Op zondag 21 november 2010 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar kanaleneiland geweest. In mijn eentje. Met dure spullen in mijn rugzak.
Maar nu welquote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zuilen is ook gewoon een apart dorp, wat geannexeerd is ooit. Utrecht houdt eigenlijk op bij Ondiep in die richting. Net als dat Lunetten oorspronkelijk ook geen onderdeel uit maakte van Utrecht
quote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eerste dat ik zag toen ik uitstapte bij de halte was een politiebureau dus ik voelde me gelijk veilig.
Dan ben je een flink stuk de wijk in gegaanquote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eerste dat ik zag toen ik uitstapte bij de halte was een politiebureau dus ik voelde me gelijk veilig.
In Utrecht?quote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef CherryLips het volgende:
Lijn 1 wordt het komende halfjaar m'n bus
Ik heb het helemaal gered tot het eindpunt.quote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang voordat je van je spullen afgeholpen werd?
Net zoals Leidsche Rijn dus.quote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zuilen is ook gewoon een apart dorp, wat geannexeerd is ooit. Utrecht houdt eigenlijk op bij Ondiep in die richting. Net als dat Lunetten oorspronkelijk ook geen onderdeel uit maakte van Utrecht
quote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef CherryLips het volgende:
Lijn 1 wordt het komende halfjaar m'n bus
Ik laatst ook. 's Avonds. En eng dat ik het in het begin vond!quote:Op zondag 21 november 2010 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die stopt voor mn deurquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gered tot het eindpunt.
Dat is zéker geen Utrecht, mensen die daar wonen mogen van mij ook echt niet zeggen dat ze in Utrecht wonenquote:
Kan ik zwaaienquote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bus! Stopt recht voor mn deur
Nouja, die richting Overvecht iig.
misschien verkeerde dingen geslikt?quote:Op zondag 21 november 2010 01:17 schreef Myraela het volgende:
Fucking hell, waarom heb ik zo'n buikpijn.
Welke halte moet jij uitstappen dan?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
netjes
[..]
Dat is zéker geen Utrecht, mensen die daar wonen mogen van mij ook echt niet zeggen dat ze in Utrecht wonen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |