quote:Op zondag 21 november 2010 00:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neem het me elk jaar voor maar ik doe het nooit.
Wat voor shirt had ik aan bij onze eerste ontmoeting?quote:Op zondag 21 november 2010 00:55 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik ben iemand die dat altijd op het ziekelijke af ook onthoudt. ;D
quote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga ook!
![]()
Overigens gaan de meesten wel op de 400m baan afstand schaatsen (incl mij).
jointje,goed ideequote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef Kluts het volgende:
Loempiaatjes.Amaretto.
Jointje
Waylon op de achtergrond
Geen idee, maar volgens mij een witte.quote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor shirt had ik aan bij onze eerste ontmoeting?
Doe mij ook eens een heisjequote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef Kluts het volgende:
Loempiaatjes.Amaretto.
Jointje
Waylon op de achtergrond
Volgens mij blijft de schaatsbaan hier dit jaar t hele jaar openquote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
Schaatsen is tof.Elk jaar kon ik heel goed schaatsen aan het eind van het seizoen, maar dan was het winterseizoen over en het jaar daarna vond ik het weer doodeng en moest ik het weer overnieuw leren.
Dan hou ik het wel bij de loempiaatjes, wat ben ik ook bescheiden zegquote:Op zondag 21 november 2010 00:56 schreef Kluts het volgende:
Loempiaatjes.Amaretto.
Jointje
Waylon op de achtergrond
Helaas!quote:Op zondag 21 november 2010 00:57 schreef Kluts het volgende:
Geen idee, maar volgens mij een witte.
En hoezo eerste. Het was er maar 1.
Jij kan een hijsje van mijn joint heul niet aan jongen.quote:
Daar past bij mij zoiets als schaatsen perfect in. Met alles wat ik doe, ben ik 24.7 aan t werkquote:Op zondag 21 november 2010 00:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel lief van je, maar zondag is mijn "ik doe niks, want lui en oeh zondag, I am melting! " dag.
Kom je ook technoen in de poema 18 dec dan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas!En ik anticipeer alvast op een tweede.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar past bij mij zoiets als schaatsen perfect in. Met alles wat ik doe, ben ik 24.7 aan t werk
hmm, ben wel wat gewend, een aantal van mn vrienden stoppen meer wiet dan tabak er inquote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij kan een hijsje van mijn joint heul niet aan jongen.
Dan heb ik al wat anders volgens mij.quote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef Kluts het volgende:
Kom je ook technoen in de poema 18 dec dan?
Uhu. Maar ik ben dan wel een meisje dat blowt, maar ik kan jointjes draaien als een vent.quote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ben wel wat gewend, een aantal van mn vrienden stoppen meer wiet dan tabak er in
quote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik al wat anders volgens mij.
morgen ochtend eerst administratie doen (loopt 2 weken achter), declaraties, facturen, etc. Daarna lekker schaatsen en daarna lekker douchen en warme chocomel drinkenquote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zondag is hele dag in pyjama/joggingbroek/badjas hangen, en niks anders doen dan films en/of series kijken
Ik ga naar mijn 'stage', 4 uurtjes gamen, tafelvoetballen, muziek luisteren, lullen, filmpje kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zondag is hele dag in pyjama/joggingbroek/badjas hangen, en niks anders doen dan films en/of series kijken
Ik heb het geleerd van mijn pa.quote:Op zondag 21 november 2010 01:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook niet schaatsen.
Nou ja, misschien kan ik het wel, maar ik heb het nog nooit gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |