Dat zijn de knopjes. En alleen de juiste knopjes geven het gewenste resultaat. Het is echt net seks.quote:
Truste Bolletjequote:Op zondag 21 november 2010 00:40 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen![]()
![]()
tot later!!
Dag Bollie!quote:Op zondag 21 november 2010 00:40 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen![]()
![]()
tot later!!
Vaak genoegquote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gaat niet vaak shoppen met een vrouw?
quote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef Gasol het volgende:
Oja ik ging kunsdt posten:jammer dat het ding niet brandt. maar cool bedacht wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt geen idee.quote:
* Meldtquote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Watertornado het volgende:
Shoppen met een vrouw is leuk! Maar dan moet het wel een meisje-meisje/vrouw zijn.
Stress? Vaccinatie/prikken? (griep)virusje?quote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Geen zware dingen getild. Geen enorme spanning op m'n armspieren gezet, en toch kan ik ze amper optillen
Altijd lachen met vrouwen. Wat staat leuker, ja allebei staat goed hoorquote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Watertornado het volgende:
Shoppen met een vrouw is leuk! Maar dan moet het wel een meisje-meisje/vrouw zijn.
Als ze haar eigen plastic mee neemt is het primaquote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Watertornado het volgende:
De mannen in jouw omgeving hebben gewoon een te lage gayfactor.quote:Op zondag 21 november 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
Winkelen met mannen is een hel.Ik ga liever met vriendinnen.
Stress, maybe. Maar dat trekt normaal niet mn armen in.quote:Op zondag 21 november 2010 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Stress? Vaccinatie/prikken? (griep)virusje?
Ja, raar he?quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mannen in jouw omgeving hebben gewoon een te lage gayfactor.
Bedoel je daar haar tieten mee?quote:Op zondag 21 november 2010 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ze haar eigen plastic mee neemt is het prima
ik begrijp je denk ik wel. Vrouwen vragen advies aan mannen, dan denk ik van ja ik hoef er niet in rond te lopen, waarom moet ik dan oordelenquote:Op zondag 21 november 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
Winkelen met mannen is een hel.Ik ga liever met vriendinnen.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, raar he?Ik wil wel een winkel-homootje.
Laatst nog door Rotterdam gewinkeldquote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je zelf ook plastic tieten dan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je daar haar tieten mee?
Nee, nog niet.quote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zelf ook plastic tieten dan?
Neem dat wat ontspanning, als die mogelijkheid er isquote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stress, maybe. Maar dat trekt normaal niet mn armen in.
Vaccinatie
Griep, maybe. Maar dan heb ik normaal gesproken spierpijn in mijn hele lijf
Pec implantsquote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zelf ook plastic tieten dan?
mag ik gokken?quote:
Trying all nightquote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef danny130 het volgende:
[..]
Neem dat wat ontspanning, als die mogelijkheid er is
Ja, maar jullie moeten ernaar kijken!quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef danny130 het volgende:
[..]
ik begrijp je denk ik wel. Vrouwen vragen advies aan mannen, dan denk ik van ja ik hoef er niet in rond te lopen, waarom moet ik dan oordelen
Als je net zo leeft als anderhalve maand geleden, slaap te kort, stress en zwaar te kort aan ontspanning.quote:
Ben je homo? Dat had je wel eerder mogen vertellen.quote:
Weer lopen kwijlen op de lingerie borden?quote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laatst nog door Rotterdam gewinkeldMaarja, jij was er niet had ik al gezien.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef danny130 het volgende:
[..]
Of heb je een baan, waarbij je zwaar lichamelijk werk verricht?
Ja, wel even gezorgd dat we daar langs liepen natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je homo? Dat had je wel eerder mogen vertellen.![]()
[..]
Weer lopen kwijlen op de lingerie borden?
Dat heb je goed regelt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wel even gezorgd dat we daar langs liepen natuurlijk.
Én de bakker Bart
Ik slaap meerquote:Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je net zo leeft als anderhalve maand geleden, slaap te kort, stress en zwaar te kort aan ontspanning.
zo'n marc-marie figuurtje?quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want het was woensdag maar de soepstengels waren al uitverkochtquote:
Trouwens wel handig om mannen mee te nemen. Dan kan ik tenminste zeggen leuk dat nieuwe (wat het ook is). Als iemand iets nieuws koopt en ik ben er niet bij, dan zal ik het waarschijnlijk nog geen eens doorhebben, als die persoon het aantrektquote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moeten ernaar kijken!
Ik waardeer het wel, als m'n/een vriend meekijkt met shoppen.
Beslissing ligt natuurlijk bij mij
Ben je in Utrecht morgen trouwens? Ga met een groepje schaatsenquote:Op zondag 21 november 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik slaap meeren nu zonder pillen
Stress, tsja.
Ontspanning, I try
Nee, maar ik ken weinig hetero mannen die het net als ik leuk vinden om met een vrouw te gaan shoppenquote:Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je homo? Dat had je wel eerder mogen vertellen.![]()
Ga je mee shoppen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken weinig hetero mannen die het net als ik leuk vinden om met een vrouw te gaan shoppen
Schaatsenquote:Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je in Utrecht morgen trouwens? Ga met een groepje schaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |