Kijk, dan merk ik tenminste dat ik wat inhaleer. Had er laatst een en dacht dat ze me een sigaret hadden gegevenquote:Op zondag 21 november 2010 01:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uhu. Maar ik ben dan wel een meisje dat blowt, maar ik kan jointjes draaien als een vent.
[..]
Dat is smerig. Krijg bij de shop altijd een gratis joint. Die naar niks smaakt. :'_quote:Op zondag 21 november 2010 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dan merk ik tenminste dat ik wat inhaleer. Had er laatst een en dacht dat ze me een sigaret hadden gegeven
Zonde, een goede joint heeft ongeveer een halve tot 2/3e sigaret aan tabak er in, als het een dikke is.quote:Op zondag 21 november 2010 01:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is smerig. Krijg bij de shop altijd een gratis joint. Die naar niks smaakt. :'_
Leuk zaterdag de meet, dan zondag met zijn allen bij yuki films kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zondag is hele dag in pyjama/joggingbroek/badjas hangen, en niks anders doen dan films en/of series kijken
slaap lekkerquote:
Uitleg nodig? (verstokte gebruikerquote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Kluts het volgende:
Ik snap geen fuck van facebook volgens mij.
Maximaal. Het gaat om de balans.quote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, een goede joint heeft ongeveer een halve tot 2/3e sigaret aan tabak er in, als het een dikke is.
Ik werk zondag. En niet in Utrechtquote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef danny130 het volgende:
[..]
Leuk zaterdag de meet, dan zondag met zijn allen bij yuki films kijken
Hmm, dan zou ik niet met die van kluts beginnenquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maximaal. Het gaat om de balans.
Trouwens, nu op drie een Waylon concert en dat is best oke trouwens.
Als niet-roker inhaleer ik liever wiet dat tabakquote:Op zondag 21 november 2010 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik niet met die van kluts beginnen
goeie tipquote:Op zondag 21 november 2010 01:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maximaal. Het gaat om de balans.
Trouwens, nu op drie een Waylon concert en dat is best oke trouwens.
Wiet is scherper, heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 21 november 2010 01:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als niet-roker inhaleer ik liever wiet dat tabak
Is ze wel een beetje warm?quote:Op zondag 21 november 2010 01:08 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik lig lekker samen met mijn laptop in bed.
Daar mocht ik mijzelf niet toerekenen van jou, omdat ik uit houten kwam, weet je nogquote:
Wel oppassen dat ze niet nat wordt hèquote:Op zondag 21 november 2010 01:08 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik lig lekker samen met mijn laptop in bed.
Nep Utrechtquote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef danny130 het volgende:
[..]
Daar mocht ik mijzelf niet toerekenen van jou, omdat ik uit houten kwam, weet je nogDat ik dat gewoon heb onthouden
Houtenquote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef danny130 het volgende:
[..]
Daar mocht ik mijzelf niet toerekenen van jou, omdat ik uit houten kwam, weet je nogDat ik dat gewoon heb onthouden
quote:Op zondag 21 november 2010 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een alfa romeo dekbed?
Ja, want ik heb me net gedouchet en soms druppelt er dan nog wat water uit je haar.quote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wel oppassen dat ze niet nat wordt hè
Dat meen je toch niet?quote:Op zondag 21 november 2010 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Richting Zuilen toch?
Dat is gewoon Utrecht
Ja, maar ik ben import!quote:Op zondag 21 november 2010 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Richting Zuilen toch?
Dat is gewoon Utrecht
Ssssttt!! Ik ook!quote:
Ik moet iets hebben, als tegenhanger voor Lunettenquote:
Dan ben ik een groot aantal weken dicht bij jou geweest en dan ga ik een nog groter aantal weken nog bij jou in de buurt komen!quote:
Eeeuh, neequote:Op zondag 21 november 2010 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een alfa romeo dekbed?
quote:
bij gebrek aan een manquote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
dag popjes, ik ga eens intens met mijn matras knuffelen
quote:Op zondag 21 november 2010 01:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben ik een groot aantal weken dicht bij jou geweest en dan ga ik een nog groter aantal weken nog bij jou in de buurt komen!
Be gentlequote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:12 schreef danny130 het volgende:
[..]
Aah dat zijn er wel meer, als ik in utrecht om mij heen kijk
Het nieuwe spoor is wel mooi geworden, ook al was er met de ander niks misquote:Op zondag 21 november 2010 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Houten![]()
![]()
Sorry, maar k voel met je mee
quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Kanaleneiland - Overvechtquote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijn 7; de Pauper lijn, van de ene wijk naar de andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |