ach ik loop s avonds laat ook weleens door kanaleneilandquote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker, in dat stukje is het nog wel te doen. Al zou ik niet héél laat nog alleen over straat gaan daaro.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oeh je gaat tijdelijk in Utrecht wonen, tofjammer dat ik weg ga
quote:
Daar begin ik dus niet aan, zulke buurten vermijd ik altijd. Volksbuurt vind ik prima, allochtonen buurtenquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik loop s avonds laat ook weleens door kanaleneiland
Ligt t aan mij, of is dit een rare uitnodiging?quote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom een keertje langs, biertje drinken ofso. Maandag avond op kantoor daaro gratis drinken
Ik doe altijd mooi mijn deuren op slot als ik er rijquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik loop s avonds laat ook weleens door kanaleneiland
I wish, MiTo is coolquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is er een kleine Mito op komst?
ik logeer ook regelmatig in Leidsche Rijn, zelfs daar fiets ik 's avonds niet op m'n gemak rond, dus ik hoop dat ik in overvecht niet als een bang muisje om tien uur binnen wil zijn steedsquote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker, in dat stukje is het nog wel te doen. Al zou ik niet héél laat nog alleen over straat gaan daaro.
Ik heb er niet zoveel te zoeken, dus kom er ook gewoon nietquote:Op zondag 21 november 2010 01:23 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mooi mijn deuren op slot als ik er rij
Welkom op fok, kom maar langs op mijn kantoor. De baas betaaltquote:Op zondag 21 november 2010 01:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ligt t aan mij, of is dit een rare uitnodiging?
Bijna de halve studievereniging woonde daarquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom een keertje langs, biertje drinken ofso. Maandag avond op kantoor daaro gratis drinken
lache, ik woon daar ook. in t Penthouse zeggen we altijdquote:Op zondag 21 november 2010 01:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna de halve studievereniging woonde daarik kwam er regelmatig tot een goede vriendin verhuisde.
Ik ben ook zo, maar ik wijt het nog aan mijn plattelandsafkomst.quote:Op zondag 21 november 2010 01:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik logeer ook regelmatig in Leidsche Rijn, zelfs daar fiets ik 's avonds niet op m'n gemak rond, dus ik hoop dat ik in overvecht niet als een bang muisje om tien uur binnen wil zijn steeds
quote:Op zondag 21 november 2010 01:23 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mooi mijn deuren op slot als ik er rij
mietjesquote:Op zondag 21 november 2010 01:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel te zoeken, dus kom er ook gewoon niet
Ik ben heel beschermd opgevoedquote:Op zondag 21 november 2010 01:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook zo, maar ik wijt het nog aan mijn plattelandsafkomst.
Dat dus en zulke wijken hadden we gewoon niet in de Achterhoek en criminaliteit bestaat nauwelijks in Finland.quote:Op zondag 21 november 2010 01:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook zo, maar ik wijt het nog aan mijn plattelandsafkomst.
Ik kom uit Apeldoorn, daar heb je bijna alleen maar laagbouw en in verhouding veel Nederlanders.quote:Op zondag 21 november 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus en zulke wijken hadden we gewoon niet in de Achterhoek en criminaliteit bestaat nauwelijks in Finland.
ik ook. Mag niet in het donker over straat fietsen enzo. Of in ieder geval niet na tienenquote:
hmm, Apeldoorn was nog best crimineel tov Doetinchem (heb er een tijdje gewoond, zat op de Loolaan op school, in dat mooie gebouw dat gesloopt isquote:Op zondag 21 november 2010 01:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit Apeldoorn, daar heb je bijna alleen maar laagbouw en in verhouding veel Nederlanders.
+1.quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Gasol het volgende:
Een massage zou nu toch wel heel fijn zijn
Hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook. Mag niet in het donker over straat fietsen enzo. Of in ieder geval niet na tienen
+2quote:
+1quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Gasol het volgende:
Ik heb nog aan de Loseweg gewoond.quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, Apeldoorn was nog best crimineel tov Doetinchem (heb er een tijdje gewoond, zat op de Loolaan op school, in dat mooie gebouw dat gesloopt is)
Dat was best dichtbij, ik heb t over de periode 2001 - 2005.quote:Op zondag 21 november 2010 01:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog aan de Loseweg gewoond.En mijn hele leven zowat in Adoorn.
Weet nog wel toen ik het voor het eerst ging geven, had ik van tevoren op internet tips opgezocht. Daarna dan zeggen, ja ik heb er gewoon feeling voorquote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Gasol het volgende:
gecondoleerd.quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Kluts het volgende:
Volgend weekend naar de Winkel van Sinkel!`
quote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef danny130 het volgende:
[..]
Weet nog wel toen ik het voor het eerst ging geven, had ik van tevoren op internet tips opgezocht. Daarna dan zeggen, ja ik heb er gewoon feeling voor
Dan is dezequote:
Dat ja. En liever voor 10en ook nietquote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook. Mag niet in het donker over straat fietsen enzo. Of in ieder geval niet na tienen
Ik zal zo blij zijn als het januari is...quote:Op zondag 21 november 2010 01:30 schreef Kluts het volgende:
Volgend weekend naar de Winkel van Sinkel!`
Ik heb vanaf 2004 tot 2009 in Deventer, gewoond, in die tijd waar jij het over hebt woonde ik in de stad.quote:Op zondag 21 november 2010 01:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was best dichtbij, ik heb t over de periode 2001 - 2005.
want in januari mag jij ook?quote:Op zondag 21 november 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja. En liever voor 10en ook niet
[..]
Ik zal zo blij zijn als het januari is...
*drukt*quote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, druk je boobs eens tegen me aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |