In de auto naar de bios dacht ik? In de auto naar huis bedoel je waarschijnlijkquote:
Ijsbeerquote:Op zondag 21 november 2010 10:33 schreef Lindytje het volgende:
Morning! Straks een uur op de scooter naar huis en het is 2 graden buiten! OMG! Brrrrr..
Zondag pyama dagquote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen
Mijn voorlopig laatste weekend zonder verplichtingen, ik ben van plan er optimaal gebruik van te maken
Luie zondag
Iquote:
Ik was zeker een ijsbeer net!! Maar ik ben inmiddels redelijk ontdooid, met een mok warme chocomelquote:
Groetjens van de kids,quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groetjens van de kids,
Henk en Ingrid.
Ik voel me een beetje flauw vandaag.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje flauw vandaag.
Er zit een haar in de soep van Sinterklaasquote:Op zondag 21 november 2010 14:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
SINTERKLAAAAAAAAS, wie kent 'm niet
quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Joysa het volgende:
All I want for christmaaaaaaas iiiiiiis youuuuuuuuuu
Da's bekend ja.quote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tip: als je de hele nacht bier moet tappen geen nagellak op doen.
Het zat nog wel zo mooi.
quote:
Getapt bier door iemand met gelakte nagels smaakt natuurlijk wel veel lekkerderderderquote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tip: als je de hele nacht bier moet tappen geen nagellak op doen.
Het zat nog wel zo mooi.
Da's waar! En er zat misschien ook nog wel een beetje bloed bij want ik had een wondje en dat had ik niet doorquote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Getapt bier door iemand met gelakte nagels smaakt natuurlijk wel veel lekkerderderder
Behalve als je lak er compleet afspringt en aan een glas gaat kleven.quote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Getapt bier door iemand met gelakte nagels smaakt natuurlijk wel veel lekkerderderder
't Is meer hardrock dan metal, stiekem.quote:
Dat gebeurde bij mijn telefoon. Ben tien minuten bezig geweest dat eraf te krabben.quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Behalve als je lak er compleet afspringt en aan een glas gaat kleven.Goddank was het niet mijn lak toen, dat zou echt té erg zijn geweest.
Bwehehehe.quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij mijn telefoon. Ben tien minuten bezig geweest dat eraf te krabben.
Alcohol ftw.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar ik heenga zijn ze altijd verbaasd als ik eens géén bier bestel.
Fail.quote:
Spice girls nagelsquote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fail.
Volgende week weer voor mij.
Oeh, misschien wel leuk als iemand op de meet 90's nagels bij mij wil maken, heb 's avonds een feestje
I WANNA SEE THE RAINBOW HIGH IN THE SKYYYYquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Het tofst zou iets zijn met happy hardcore, da's het thema van die avond.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
I WANNA SEE THE RAINBOW HIGH IN THE SKYYYY
Dat gaat me net te ver.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Joysa het volgende:
En gisteren de apres ski zaal
Eigenlijk niet mijn ding, maar het was toooooof
quote:
Whehehe.quote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om te slapen maar das zo aso he op de verjaardag van je opa
quote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om te slapen maar das zo aso he op de verjaardag van je opa
quote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had hem aangevraagd voor 15 euro bij Serious Request vorig jaar.
lolwhut?quote:
quote:
Kende je 'm niet?quote:
Ik kende de nummers wel, maar deze mix is nieuw voor me.quote:Op zondag 21 november 2010 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Kende je 'm niet?![]()
En die is inderdaad tof!
Hij is leuk hequote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kende de nummers wel, maar deze mix is nieuw voor me.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Scooter![]()
Maria maria I like it loud
Die had ik op mijn koelkasttelefoon die ik van mijn papa had gekregen als monofone bliepjes ringtone en dan deed ik altijd of ik gebeld werd omdat ik die ringtone zo cool vondquote:
Doet me denken aan toen we een keer terugkwamen van een festival en dit nummer aanstond:quote:Op zondag 21 november 2010 15:31 schreef Joysa het volgende:
Hooooooog is de zooooolder, laaaaag is de vloer
En dan kei hard in de auto terug naar huis, HEERLIJK![]()
Nee, sorry, doe mij het origineel toch maar.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen we een keer terugkwamen van een festival en dit nummer aanstond:
Kotsmisselijk uit het busje vandaan omdat die idioot ging "meedoen" met het liedje en zo over de weg zwalkte. Goddank was de weg leeg.(Anders had 'ie het niet gedaan ook hoor.
)
Origineel is sowieso tof.. maar ik vind dat zany er wat moois van heeft gemaaktquote:Op zondag 21 november 2010 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..](Zķnder het leipe orkest dus nog.
)
hahahahaquote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen we een keer terugkwamen van een festival en dit nummer aanstond:
Kotsmisselijk uit het busje vandaan omdat die idioot ging "meedoen" met het liedje en zo over de weg zwalkte. Goddank was de weg leeg.(Anders had 'ie het niet gedaan ook hoor.
)
Mijn maag dacht daar toen anders over. Was na een weekend vol met halve liters bier voor één euro.quote:
Nah, als ik het origineel écht tof vind, motten ze ervan afblijven. Geldt ook voor de oorspronkelijke band zelf trouwens.quote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Origineel is sowieso tof.. maar ik vind dat zany er wat moois van heeft gemaakt
Bwehehe.quote:Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef Joysa het volgende:
Ik heb al 3 pings gehad over hoe het met mijn kater gaat..
wtf ik heb eens geen kater
quote:Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kom er net achter dat Scooter niet Maria Maria I like it loud zegt, maar Maria believe me I like it loud. En dat na al die jaren.
Ik heb het albumquote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
die heb ik laatst nog gedownload.
Ik ook !quote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan ook echt al die liedjes nog letterlijk meezingen.
Ohhhh haha jaaaaaquote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
playbackshows voor de grote spiegel
Samen met iedere boyband uit die tijd trouwens.quote:
Ik niet want ik was heel jong toen dus ik wist de teksten nietquote:Op zondag 21 november 2010 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Samen met iedere boyband uit die tijd trouwens.
Ik van '92.quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef Joysa het volgende:
Ik was ook best jong heur :p ben van '90.. maar ik ken de teksten wel
Ik zat net in een periode dat ik het begon te onthouden. Dat in combinatie met een zus die alles tot vervelens toe draaide en je zit gebakken voor de rest van je leven.quote:Op zondag 21 november 2010 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet want ik was heel jong toen dus ik wist de teksten nietRefreinen meestal wel.
HAHAHA dat dansje jaquote:Op zondag 21 november 2010 15:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of dat dansje bij Stop van Spice Girls
[..]
Ik van '92.Nu schaam ik me.
Herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had de fiest van mijn zus overgenomen en daar zat een hele lelijke Spice Girls sticker op die je bij een of ander snoepding kreeg en ik HAATTE dat ding maar nu vind ik het zooo jammer dat ik die fiets niet meer heb.En mijn zus had ook van die kastjes van IKEA helemaal volgeplakt met foto's van Spice Girls
Had ze uitgeknipt en er een soort mozaiek van gemaakt
Ah, mijn grens komt in zichtquote:
Deze is zo bekend geweestquote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, mijn grens komt in zicht
(Van '87, alles wat na die periode komt, kan ik niet meer meezingen.)
Altijd met overblijven op school dat dansje proberen te herinneren en dan midden op het schoolplein met drie of vier meisjes dat dansje gaan doen, meezingend en dan 'kut hoe ging hij ook alweer?'.... Vijf minuten later "OJA *tekst*" en dan weer verder gaanquote:
Ik ken deze ook nog wel, maar zo'n beetje alle "hippe" dingen die hierna komen kan ik niet meer meezingen.quote:
Hahaha jaaaa, en dan alles ernstig verkeerd uitsprekenquote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Altijd met overblijven op school dat dansje proberen te herinneren en dan midden op het schoolplein met drie of vier meisjes dat dansje gaan doen, meezingend en dan 'kut hoe ging hij ook alweer?'.... Vijf minuten later "OJA *tekst*" en dan weer verder gaanEn vechten over wie wie mocht zijn.
Hahahahaha jaquote:Op zondag 21 november 2010 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa, en dan alles ernstig verkeerd uitspreken![]()
Jaa die is mooi!quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahahahaha ja![]()
Oh en hier ging ik altijd heel dramatisch op doen
Vind hem nog steeds mooi.
hahaha automatisme hequote:Op zondag 21 november 2010 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Faal. Wil m'n bril goedzetten, maar ik heb m'n bril heul niet op.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die clip ook van Viva Forever
Laatst was op TMF 15 jaar The Best Of TMF ofzo en toen kwam We're Going To Ibiza van Venga Boys langsEn hahaa mijn zus (jaja alweer) had ze gezien in DE COOLSTE DISCOTHEEK waar ik altijd mee heen wilde (Dieka) en toen was ik eiiiindeljik oud genoeg, bleek het zo'n boerending te zijn en ben ik er nog steeds nog nooit geweest. Electrofeestjes ftw.
Hahaha ik kwam 'm opeens tegenquote:Op zondag 21 november 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAN dat liedje aws ik allaaaaaaaaaaaaaang vergeten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik kreeg/krijg daar altijd zo'n gelukkig gevoel vanquote:
Die is gewoon goed. Geen guilty pleasure.quote:
Moest dat dan?quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die is gewoon goed. Geen guilty pleasure.
OMG OMG OMG die he. Die heb ik gedaan met een of ander optreden samen met twee vriendinnen waarmee ik heel erg ruzie heb gehad heel vaak.quote:
Whahaha jaaaquote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en we waren natuurlijk allemaal hartstikke fan van hem terwjil we alleen dat liedje kenden.
Nee joh, de Bravo.quote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Whahaha jaaa
En dan de Hitkrant of Break out ofzoiets kopen voor die posters
Ohhh ja die was er ook nog !quote:
Ik had mijn hele kamer volhangen met posters van de kanditaten van Idols 1 en een levensgrote poster van Jim en elke avond gaf ik hem een kusjeeeeequote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Whahaha jaaa
En dan de Hitkrant of Break out ofzoiets kopen voor die posters
Kut, ik word oud.quote:
OMG zo herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had mijn hele kamer volhangen met posters van de kanditaten van Idols 1 en een levensgrote poster van Jim en elke avond gaf ik hem een kusjeeeeeEn ik was serieus verliefd op hem en ik en nog een ander meisje waren de enige twee in de klas die wilden dat hij won.
Die heb ik gemist!quote:
Daar moest ik laatst nog aan denken maar ik wist niet meer hoe die ging/heettequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
ik vond gisteren in een kastje een piercingring, nog in het zakje, die je hééél wat jaren geleden bij de break-out kreeg
die goeie ouwe tijd
ohja, da's waarquote:Op zondag 21 november 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik mocht de Break-Out! nooit kopen omdat daar naakte mensen instonden.
Of van die lipglosses ofzo die erbij zatenquote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
ik vond gisteren in een kastje een piercingring, nog in het zakje, die je hééél wat jaren geleden bij de break-out kreeg
die goeie ouwe tijd
Die was ik vergeten. Nu vind ik het jammer dat ik het weer weet.quote:Op zondag 21 november 2010 16:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of van die lipglosses ofzo die erbij zaten![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was ik vergeten. Nu vind ik het jammer dat ik het weer weet.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was ik vergeten. Nu vind ik het jammer dat ik het weer weet.
Ik ken er wel veel, toen kwam er nog redelijk veel muziek op TMFquote:Op zondag 21 november 2010 16:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb denk ik 90% van die clips trouwens nog nooit gezien. Van Spice Girls en Backstreet Boys wel maar daar houd het ook wel snel bij op.
Ik ken 99% van die muziek door mijn zus.quote:Op zondag 21 november 2010 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken er wel veel, toen kwam er nog redelijk veel muziek op TMF
OHJAAAAA en kei hard meezingen, geen idee wat je zingtquote:Op zondag 21 november 2010 16:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ken 99% van die muziek door mijn zus.
Deze![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 16:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
OHJAAAAA en kei hard meezingen, geen idee wat je zingt![]()
Zo jammer ditquote:Op zondag 21 november 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TONG TONG TONG TONG TONG
Ik dacht dat het gewoon 'tong' betekende.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TONG TONG TONG TONG TONG
Ik dacht dat het gewoon 'tong' betekende.
Whehehe.quote:Op zondag 21 november 2010 16:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn zus hielp me snel uit die droom.
Linkdumpenquote:
Die heb ik ook niet meegekregenquote:Op zondag 21 november 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel jammer dat ik de Take That tijd heb gemist.
Je mist er weinig aan hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel jammer dat ik de Take That tijd heb gemist.
Die heb ik heeeeeeeeel veel geluisterdquote:Op zondag 21 november 2010 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan hoor.
En deze dan:
OHMYGOD JAAAAAAAAAAquote:
Doe dan The Riddle.quote:
Die ken ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe dan The Riddle.
Oh, en nog een oudje:
Dat is uit '94 ofzo.quote:
Daar ben ik gisteren nog helemaal op los gegaanquote:
Dat deed ik elke twee weken toen er nog nachttreinen van Arnhem naar Zutphen reden.quote:Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren nog helemaal op los gegaan![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 16:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat deed ik elke twee weken toen er nog nachttreinen van Arnhem naar Zutphen reden.
Oh noes.quote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde er nog een posten maar nu ben ik vergeten welke.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh noes.
Toch geen Peter Andre he?
Je kende zeker ook alleen dit liedje?quote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef Joysa het volgende:
OH JIVE JONES, daar was ik ook nog fan van !
quote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Awwww we houden wel van je hoor!
Hahaha duh! dan ben je toch ook gelijk fan als je 1 liedje leuk vindquote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kende zeker ook alleen dit liedje?
quote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha duh! dan ben je toch ook gelijk fan als je 1 liedje leuk vind
quote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
daarom! Ik vond zijn haar zo cool!
quote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik word wel depressief van je standaard PI.
Gek!quote:
Ik vind concerten ook niet zo geweldig, heb liever van die grote feesten met meerdere dj's en zalenquote:Op zondag 21 november 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gek!Ik had kaarten gewonnen en was maandag (haha het lijkt echt een eeuw geleden) naar hun concert en het was echt ZO vet. Een van de beste concerten die ik ehb gezien en dat zijn er best veel.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind concerten ook niet zo geweldig, heb liever van die grote feesten met meerdere dj's en zalen
Festivals jaquote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
da's ook chill ja.
Ik ga toch voor de afwisseling. En festivals
![]()
![]()
die ken ik wel helemaal uit mijn hoofd en oh oh wat was ik het daar mee eens toen ik 10 was.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Festivals met halve liters bier voor een euro.
Festivals met lange rijen voor de wc'squote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Festivals met drinkwater bij de WC's.
OHHH die heb ik ook heeeeeeel veel geluisterd!quote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, het is te laat voor de nineties, maar hij blijft briljant.
Jaaa echt hequote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan na dat festival fucking ziek worden omdat je ineens weer suikers binennkrijgt.
Ik ga altijd mensen afluisteren.quote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Festivals met lange rijen voor de wc's
Ik vind dat altijd gezellig met allemaal die mensen die ook kei nodig moeten pissen
Het in praktijk brengen is ook grappig.quote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
OHHH die heb ik ook heeeeeeel veel geluisterd!
Hahaha jaaa dat is zoooo leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 16:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga altijd mensen afluisteren."JA WAT IS DIE AAN HET DOEN? ZIT JE TE SCHIJTEN OFZO"
"Godver schiet oppppp argghhhhhh ik moet zo noodidgggg"
Helemaal leuk als je voor ze aan de beurt bent.
WHAHAHHAquote:Op zondag 21 november 2010 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het in praktijk brengen is ook grappig.(Ja, letterlijk met dát nummer. Hilariteit alom.
)
Of gewoon vrienden voor het leven maken in die rij en ze het hele festival overal tegenkomen.quote:
'We bellen nog he! Je hebt mn nummer!'\quote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon vrienden voor het leven maken in die rij en ze het hele festival overal tegenkomen.(En daarna uiteraard nooit meer zien.
)
Nouja ik drink nooit bier op festivals dus dat gaat voor mij niet opquote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaa echt he
Of geen honger hebben door al dat bier, en dan opeens weer moeten gaan eten omdat je erachter komt dat je heeeeel lang niet hebt gegeten
Ik vind dit de meest geile clip ooitquote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, het is te laat voor de nineties, maar hij blijft briljant.
Heeeeerlijk die festivaldingenquote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik drink nooit bier op festivals dus dat gaat voor mij niet opMaar op Rock Werchter at ik steeds bijna niets omdat het zoachterlijk warm was en ik dronk alleen maar liters water. En toen moesti k twe dagen later werken e ndaar waren koekjes en frisdrank etc en toen heb ik een hele nacht lopen kotsen omdat ik dat niet meer gewend was.
En oja na Lowlands heb ik twee dagen geslapen en toen was ik uitgedroogd en heb ik twee liter water achtereenvolgens naar binnen gegoten. Toen was ik ineens niet meer zo debiel moe en misselijk.
HAHAHAH JAAAAAquote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of mensen die random naar je toekomen WOW JOU HEB IK LANG NIET GEZIEN en je dan ineens doodknuffelen.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik drink nooit bier op festivals dus dat gaat voor mij niet opMaar op Rock Werchter at ik steeds bijna niets omdat het zoachterlijk warm was en ik dronk alleen maar liters water. En toen moesti k twe dagen later werken e ndaar waren koekjes en frisdrank etc en toen heb ik een hele nacht lopen kotsen omdat ik dat niet meer gewend was.
En oja na Lowlands heb ik twee dagen geslapen en toen was ik uitgedroogd en heb ik twee liter water achtereenvolgens naar binnen gegoten. Toen was ik ineens niet meer zo debiel moe en misselijk.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dit de meest geile clip ooit![]()
Mwehehehequote:Okee, ik keek dus net even op mn rekening. Dacht dat ik inmiddels blut was (was niet eens een ramp, morgen weer stufi en salaris). Blijk ik nog redelijk wat free to spend te hebben.
Ik voel een faal aankomen....
Of of of van die spacende mensen die denken dat jij ook aan het spacen bent en dan allemaal spacedingen met je gaan doen terwijl je broodnuchter bent.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of mensen die random naar je toekomen WOW JOU HEB IK LANG NIET GEZIEN en je dan ineens doodknuffelen.
Hahaquote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dit de meest geile clip ooit![]()
Okee, ik keek dus net even op mn rekening. Dacht dat ik inmiddels blut was (was niet eens een ramp, morgen weer stufi en salaris). Blijk ik nog redelijk wat free to spend te hebben.
Ik voel een faal aankomen....
Mensen die helemaal in hun eentje staan te spacen, met hun armen zo breed omhoog en genieten van de muziek!quote:Op zondag 21 november 2010 16:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of of of van die spacende mensen die denken dat jij ook aan het spacen bent en dan allemaal spacedingen met je gaan doen terwijl je broodnuchter bent.Maargoed daar moet je dan weer wel drugs voro gebruikt hebben ooit want anders snap je het niet.
WHHAHAH DIE OOK NOG INDERDAADquote:
Die isquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef Joysa het volgende:
& natuurlijk niet te vergeten, fistpumpende mensen !
Oeh, daar deden wij met dansles altijd de cha cha cha opquote:
Ik vind kaakkauwers er wel altijd echt naar uitzien. Helemaal als ze geen zonnebril ophebben aaaah die ogen dan.quote:Op zondag 21 november 2010 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mensen die helemaal in hun eentje staan te spacen, met hun armen zo breed omhoog en genieten van de muziek!
Ik vind dat er altijd zoooooo tof uit zien
quote:Op zondag 21 november 2010 16:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik was in die tijd helemaal fan van Aqua![]()
Daarna werd ik punker en ging ik voor Green Day en Blink 182 enzo. Beetje chillen met schotse rokjes, kapotte netpanty, dr martens, roze haar en overal veiligheidsspelden
Wij opquote:Op zondag 21 november 2010 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar deden wij met dansles altijd de cha cha cha op
OMG die kerels in die clip ookquote:
Ohhhh dat ziet er echt verrot uit ja!quote:Op zondag 21 november 2010 16:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind kaakkauwers er wel altijd echt naar uitzien. Helemaal als ze geen zonnebril ophebben aaaah die ogen dan.
Die was ik al helemaal vergeten !!!!!!!!quote:
Die was tofquote:
Kerels is ietwat overdreven. Ventjes eerder.quote:
Haha ik zie er ook zo uit als ik dat heb gedaan. "Ja heb je kauwgom in?" NEE IK BEN MOE.quote:Op zondag 21 november 2010 16:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohhhh dat ziet er echt verrot uit ja!
Ik ben al paar keer naar in Qontrol geweest, en ik hou het ook wel tot het einde vol zonder pillen, maar die mensen die daar dan nog helemaal staan te spacen, heerlijk om naar te kijken.
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, NOOIT. En ga ik ook niet doen, ik ben veel te vatbaar voor verslavingenquote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha ik zie er ook zo uit als ik dat heb gedaan. "Ja heb je kauwgom in?" NEE IK BEN MOE.![]()
Ja kloptttttSpacers zijn leuk. Op ADE laatst bij Richie Hawtin echt oooooveral spacers en ik werd gewoon gelukkig voor ze. Knuffelen en doen
Helemaal blij worden met een likje van mijn raketijsje
Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |