Doet me denken aan toen we een keer terugkwamen van een festival en dit nummer aanstond:quote:Op zondag 21 november 2010 15:31 schreef Joysa het volgende:
Hooooooog is de zooooolder, laaaaag is de vloer
En dan kei hard in de auto terug naar huis, HEERLIJK![]()
Nee, sorry, doe mij het origineel toch maar.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen we een keer terugkwamen van een festival en dit nummer aanstond:
Kotsmisselijk uit het busje vandaan omdat die idioot ging "meedoen" met het liedje en zo over de weg zwalkte. Goddank was de weg leeg.(Anders had 'ie het niet gedaan ook hoor.
)
Origineel is sowieso tof.. maar ik vind dat zany er wat moois van heeft gemaaktquote:Op zondag 21 november 2010 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..](Zķnder het leipe orkest dus nog.
)
hahahahaquote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen we een keer terugkwamen van een festival en dit nummer aanstond:
Kotsmisselijk uit het busje vandaan omdat die idioot ging "meedoen" met het liedje en zo over de weg zwalkte. Goddank was de weg leeg.(Anders had 'ie het niet gedaan ook hoor.
)
Mijn maag dacht daar toen anders over. Was na een weekend vol met halve liters bier voor één euro.quote:
Nah, als ik het origineel écht tof vind, motten ze ervan afblijven. Geldt ook voor de oorspronkelijke band zelf trouwens.quote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Origineel is sowieso tof.. maar ik vind dat zany er wat moois van heeft gemaakt
Bwehehe.quote:Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef Joysa het volgende:
Ik heb al 3 pings gehad over hoe het met mijn kater gaat..
wtf ik heb eens geen kater
quote:Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kom er net achter dat Scooter niet Maria Maria I like it loud zegt, maar Maria believe me I like it loud. En dat na al die jaren.
Ik heb het albumquote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
die heb ik laatst nog gedownload.
Ik ook !quote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan ook echt al die liedjes nog letterlijk meezingen.
Ohhhh haha jaaaaaquote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
playbackshows voor de grote spiegel
Samen met iedere boyband uit die tijd trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |