Da's waar! En er zat misschien ook nog wel een beetje bloed bij want ik had een wondje en dat had ik niet doorquote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Getapt bier door iemand met gelakte nagels smaakt natuurlijk wel veel lekkerderderder
Behalve als je lak er compleet afspringt en aan een glas gaat kleven.quote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Getapt bier door iemand met gelakte nagels smaakt natuurlijk wel veel lekkerderderder
't Is meer hardrock dan metal, stiekem.quote:
Dat gebeurde bij mijn telefoon. Ben tien minuten bezig geweest dat eraf te krabben.quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Behalve als je lak er compleet afspringt en aan een glas gaat kleven.Goddank was het niet mijn lak toen, dat zou echt té erg zijn geweest.
Bwehehehe.quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij mijn telefoon. Ben tien minuten bezig geweest dat eraf te krabben.
Alcohol ftw.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar ik heenga zijn ze altijd verbaasd als ik eens géén bier bestel.
Fail.quote:
Spice girls nagelsquote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fail.
Volgende week weer voor mij.
Oeh, misschien wel leuk als iemand op de meet 90's nagels bij mij wil maken, heb 's avonds een feestje
I WANNA SEE THE RAINBOW HIGH IN THE SKYYYYquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Het tofst zou iets zijn met happy hardcore, da's het thema van die avond.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
I WANNA SEE THE RAINBOW HIGH IN THE SKYYYY
Dat gaat me net te ver.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Joysa het volgende:
En gisteren de apres ski zaal
Eigenlijk niet mijn ding, maar het was toooooof
quote:
Whehehe.quote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om te slapen maar das zo aso he op de verjaardag van je opa
quote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om te slapen maar das zo aso he op de verjaardag van je opa
quote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had hem aangevraagd voor 15 euro bij Serious Request vorig jaar.
lolwhut?quote:
quote:
Kende je 'm niet?quote:
Ik kende de nummers wel, maar deze mix is nieuw voor me.quote:Op zondag 21 november 2010 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Kende je 'm niet?![]()
En die is inderdaad tof!
Hij is leuk hequote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kende de nummers wel, maar deze mix is nieuw voor me.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Scooter![]()
Maria maria I like it loud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |