Hahaha ik kwam 'm opeens tegenquote:Op zondag 21 november 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAN dat liedje aws ik allaaaaaaaaaaaaaang vergeten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik kreeg/krijg daar altijd zo'n gelukkig gevoel vanquote:
Die is gewoon goed. Geen guilty pleasure.quote:
Moest dat dan?quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die is gewoon goed. Geen guilty pleasure.
OMG OMG OMG die he. Die heb ik gedaan met een of ander optreden samen met twee vriendinnen waarmee ik heel erg ruzie heb gehad heel vaak.quote:
Whahaha jaaaquote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en we waren natuurlijk allemaal hartstikke fan van hem terwjil we alleen dat liedje kenden.
Nee joh, de Bravo.quote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Whahaha jaaa
En dan de Hitkrant of Break out ofzoiets kopen voor die posters
Ohhh ja die was er ook nog !quote:
Ik had mijn hele kamer volhangen met posters van de kanditaten van Idols 1 en een levensgrote poster van Jim en elke avond gaf ik hem een kusjeeeeequote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Whahaha jaaa
En dan de Hitkrant of Break out ofzoiets kopen voor die posters
Kut, ik word oud.quote:
OMG zo herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had mijn hele kamer volhangen met posters van de kanditaten van Idols 1 en een levensgrote poster van Jim en elke avond gaf ik hem een kusjeeeeeEn ik was serieus verliefd op hem en ik en nog een ander meisje waren de enige twee in de klas die wilden dat hij won.
Die heb ik gemist!quote:
Daar moest ik laatst nog aan denken maar ik wist niet meer hoe die ging/heettequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
ik vond gisteren in een kastje een piercingring, nog in het zakje, die je hééél wat jaren geleden bij de break-out kreeg
die goeie ouwe tijd
ohja, da's waarquote:Op zondag 21 november 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik mocht de Break-Out! nooit kopen omdat daar naakte mensen instonden.
Of van die lipglosses ofzo die erbij zatenquote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
ik vond gisteren in een kastje een piercingring, nog in het zakje, die je hééél wat jaren geleden bij de break-out kreeg
die goeie ouwe tijd
Die was ik vergeten. Nu vind ik het jammer dat ik het weer weet.quote:Op zondag 21 november 2010 16:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of van die lipglosses ofzo die erbij zaten![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was ik vergeten. Nu vind ik het jammer dat ik het weer weet.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was ik vergeten. Nu vind ik het jammer dat ik het weer weet.
Ik ken er wel veel, toen kwam er nog redelijk veel muziek op TMFquote:Op zondag 21 november 2010 16:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb denk ik 90% van die clips trouwens nog nooit gezien. Van Spice Girls en Backstreet Boys wel maar daar houd het ook wel snel bij op.
Ik ken 99% van die muziek door mijn zus.quote:Op zondag 21 november 2010 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken er wel veel, toen kwam er nog redelijk veel muziek op TMF
OHJAAAAA en kei hard meezingen, geen idee wat je zingtquote:Op zondag 21 november 2010 16:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ken 99% van die muziek door mijn zus.
Deze![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 16:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
OHJAAAAA en kei hard meezingen, geen idee wat je zingt![]()
Zo jammer ditquote:Op zondag 21 november 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TONG TONG TONG TONG TONG
Ik dacht dat het gewoon 'tong' betekende.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TONG TONG TONG TONG TONG
Ik dacht dat het gewoon 'tong' betekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |