Ik niet want ik was heel jong toen dus ik wist de teksten nietquote:Op zondag 21 november 2010 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Samen met iedere boyband uit die tijd trouwens.
Ik van '92.quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef Joysa het volgende:
Ik was ook best jong heur :p ben van '90.. maar ik ken de teksten wel
Ik zat net in een periode dat ik het begon te onthouden. Dat in combinatie met een zus die alles tot vervelens toe draaide en je zit gebakken voor de rest van je leven.quote:Op zondag 21 november 2010 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet want ik was heel jong toen dus ik wist de teksten nietRefreinen meestal wel.
HAHAHA dat dansje jaquote:Op zondag 21 november 2010 15:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of dat dansje bij Stop van Spice Girls
[..]
Ik van '92.Nu schaam ik me.
Herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had de fiest van mijn zus overgenomen en daar zat een hele lelijke Spice Girls sticker op die je bij een of ander snoepding kreeg en ik HAATTE dat ding maar nu vind ik het zooo jammer dat ik die fiets niet meer heb.En mijn zus had ook van die kastjes van IKEA helemaal volgeplakt met foto's van Spice Girls
Had ze uitgeknipt en er een soort mozaiek van gemaakt
Ah, mijn grens komt in zichtquote:
Deze is zo bekend geweestquote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, mijn grens komt in zicht
(Van '87, alles wat na die periode komt, kan ik niet meer meezingen.)
Altijd met overblijven op school dat dansje proberen te herinneren en dan midden op het schoolplein met drie of vier meisjes dat dansje gaan doen, meezingend en dan 'kut hoe ging hij ook alweer?'.... Vijf minuten later "OJA *tekst*" en dan weer verder gaanquote:
Ik ken deze ook nog wel, maar zo'n beetje alle "hippe" dingen die hierna komen kan ik niet meer meezingen.quote:
Hahaha jaaaa, en dan alles ernstig verkeerd uitsprekenquote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Altijd met overblijven op school dat dansje proberen te herinneren en dan midden op het schoolplein met drie of vier meisjes dat dansje gaan doen, meezingend en dan 'kut hoe ging hij ook alweer?'.... Vijf minuten later "OJA *tekst*" en dan weer verder gaanEn vechten over wie wie mocht zijn.
Hahahahaha jaquote:Op zondag 21 november 2010 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa, en dan alles ernstig verkeerd uitspreken![]()
Jaa die is mooi!quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahahahaha ja![]()
Oh en hier ging ik altijd heel dramatisch op doen
Vind hem nog steeds mooi.
hahaha automatisme hequote:Op zondag 21 november 2010 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Faal. Wil m'n bril goedzetten, maar ik heb m'n bril heul niet op.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die clip ook van Viva Forever
Laatst was op TMF 15 jaar The Best Of TMF ofzo en toen kwam We're Going To Ibiza van Venga Boys langsEn hahaa mijn zus (jaja alweer) had ze gezien in DE COOLSTE DISCOTHEEK waar ik altijd mee heen wilde (Dieka) en toen was ik eiiiindeljik oud genoeg, bleek het zo'n boerending te zijn en ben ik er nog steeds nog nooit geweest. Electrofeestjes ftw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |