Festivals jaquote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
da's ook chill ja.
Ik ga toch voor de afwisseling. En festivals
![]()
![]()
die ken ik wel helemaal uit mijn hoofd en oh oh wat was ik het daar mee eens toen ik 10 was.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Festivals met halve liters bier voor een euro.
Festivals met lange rijen voor de wc'squote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Festivals met drinkwater bij de WC's.
OHHH die heb ik ook heeeeeeel veel geluisterd!quote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, het is te laat voor de nineties, maar hij blijft briljant.
Jaaa echt hequote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan na dat festival fucking ziek worden omdat je ineens weer suikers binennkrijgt.
Ik ga altijd mensen afluisteren.quote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Festivals met lange rijen voor de wc's
Ik vind dat altijd gezellig met allemaal die mensen die ook kei nodig moeten pissen
Het in praktijk brengen is ook grappig.quote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
OHHH die heb ik ook heeeeeeel veel geluisterd!
Hahaha jaaa dat is zoooo leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 16:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga altijd mensen afluisteren."JA WAT IS DIE AAN HET DOEN? ZIT JE TE SCHIJTEN OFZO"
"Godver schiet oppppp argghhhhhh ik moet zo noodidgggg"
Helemaal leuk als je voor ze aan de beurt bent.
WHAHAHHAquote:Op zondag 21 november 2010 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het in praktijk brengen is ook grappig.(Ja, letterlijk met dát nummer. Hilariteit alom.
)
Of gewoon vrienden voor het leven maken in die rij en ze het hele festival overal tegenkomen.quote:
'We bellen nog he! Je hebt mn nummer!'\quote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon vrienden voor het leven maken in die rij en ze het hele festival overal tegenkomen.(En daarna uiteraard nooit meer zien.
)
Nouja ik drink nooit bier op festivals dus dat gaat voor mij niet opquote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaa echt he
Of geen honger hebben door al dat bier, en dan opeens weer moeten gaan eten omdat je erachter komt dat je heeeeel lang niet hebt gegeten
Ik vind dit de meest geile clip ooitquote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, het is te laat voor de nineties, maar hij blijft briljant.
Heeeeerlijk die festivaldingenquote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik drink nooit bier op festivals dus dat gaat voor mij niet opMaar op Rock Werchter at ik steeds bijna niets omdat het zoachterlijk warm was en ik dronk alleen maar liters water. En toen moesti k twe dagen later werken e ndaar waren koekjes en frisdrank etc en toen heb ik een hele nacht lopen kotsen omdat ik dat niet meer gewend was.
En oja na Lowlands heb ik twee dagen geslapen en toen was ik uitgedroogd en heb ik twee liter water achtereenvolgens naar binnen gegoten. Toen was ik ineens niet meer zo debiel moe en misselijk.
HAHAHAH JAAAAAquote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of mensen die random naar je toekomen WOW JOU HEB IK LANG NIET GEZIEN en je dan ineens doodknuffelen.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik drink nooit bier op festivals dus dat gaat voor mij niet opMaar op Rock Werchter at ik steeds bijna niets omdat het zoachterlijk warm was en ik dronk alleen maar liters water. En toen moesti k twe dagen later werken e ndaar waren koekjes en frisdrank etc en toen heb ik een hele nacht lopen kotsen omdat ik dat niet meer gewend was.
En oja na Lowlands heb ik twee dagen geslapen en toen was ik uitgedroogd en heb ik twee liter water achtereenvolgens naar binnen gegoten. Toen was ik ineens niet meer zo debiel moe en misselijk.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dit de meest geile clip ooit![]()
Mwehehehequote:Okee, ik keek dus net even op mn rekening. Dacht dat ik inmiddels blut was (was niet eens een ramp, morgen weer stufi en salaris). Blijk ik nog redelijk wat free to spend te hebben.
Ik voel een faal aankomen....
Of of of van die spacende mensen die denken dat jij ook aan het spacen bent en dan allemaal spacedingen met je gaan doen terwijl je broodnuchter bent.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of mensen die random naar je toekomen WOW JOU HEB IK LANG NIET GEZIEN en je dan ineens doodknuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |