Hahaquote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dit de meest geile clip ooit![]()
Okee, ik keek dus net even op mn rekening. Dacht dat ik inmiddels blut was (was niet eens een ramp, morgen weer stufi en salaris). Blijk ik nog redelijk wat free to spend te hebben.
Ik voel een faal aankomen....
Mensen die helemaal in hun eentje staan te spacen, met hun armen zo breed omhoog en genieten van de muziek!quote:Op zondag 21 november 2010 16:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of of of van die spacende mensen die denken dat jij ook aan het spacen bent en dan allemaal spacedingen met je gaan doen terwijl je broodnuchter bent.Maargoed daar moet je dan weer wel drugs voro gebruikt hebben ooit want anders snap je het niet.
WHHAHAH DIE OOK NOG INDERDAADquote:
Die isquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef Joysa het volgende:
& natuurlijk niet te vergeten, fistpumpende mensen !
Oeh, daar deden wij met dansles altijd de cha cha cha opquote:
Ik vind kaakkauwers er wel altijd echt naar uitzien. Helemaal als ze geen zonnebril ophebben aaaah die ogen dan.quote:Op zondag 21 november 2010 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mensen die helemaal in hun eentje staan te spacen, met hun armen zo breed omhoog en genieten van de muziek!
Ik vind dat er altijd zoooooo tof uit zien
quote:Op zondag 21 november 2010 16:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik was in die tijd helemaal fan van Aqua![]()
Daarna werd ik punker en ging ik voor Green Day en Blink 182 enzo. Beetje chillen met schotse rokjes, kapotte netpanty, dr martens, roze haar en overal veiligheidsspelden
Wij opquote:Op zondag 21 november 2010 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar deden wij met dansles altijd de cha cha cha op
OMG die kerels in die clip ookquote:
Ohhhh dat ziet er echt verrot uit ja!quote:Op zondag 21 november 2010 16:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind kaakkauwers er wel altijd echt naar uitzien. Helemaal als ze geen zonnebril ophebben aaaah die ogen dan.
Die was ik al helemaal vergeten !!!!!!!!quote:
Die was tofquote:
Kerels is ietwat overdreven. Ventjes eerder.quote:
Haha ik zie er ook zo uit als ik dat heb gedaan. "Ja heb je kauwgom in?" NEE IK BEN MOE.quote:Op zondag 21 november 2010 16:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohhhh dat ziet er echt verrot uit ja!
Ik ben al paar keer naar in Qontrol geweest, en ik hou het ook wel tot het einde vol zonder pillen, maar die mensen die daar dan nog helemaal staan te spacen, heerlijk om naar te kijken.
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, NOOIT. En ga ik ook niet doen, ik ben veel te vatbaar voor verslavingenquote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha ik zie er ook zo uit als ik dat heb gedaan. "Ja heb je kauwgom in?" NEE IK BEN MOE.![]()
Ja kloptttttSpacers zijn leuk. Op ADE laatst bij Richie Hawtin echt oooooveral spacers en ik werd gewoon gelukkig voor ze. Knuffelen en doen
Helemaal blij worden met een likje van mijn raketijsje
Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |