abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89014984
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wilde gisteravond nog zeggen toen Mrien zei dat de kramp met een douche wel weg zou gaan dat het gewoon het begin zou kunnen zijn maar ik heb het toch maar niet gepost.
Was mijn gevoel toch goed.

Zet 'm op Shirley! :%
Dat was mijn achterliggende gedachte dus ook, als het weeën zijn zwakt het onder de douche als het goed is niet af. Zijn het voorweeen dan weer wel (ook als het goed is natuurlijk)
pi_89015501
Shirley, wat spannend. Succes joh!!

nou, ik hoef me niet meer af te vragen wanneer/hoe ik het mijn leerlingen ga vertellen. Het ging vandaag als een lopend vuurtje rond, na de middagpauze wisten ze het ineens allemaal.. En de reactie was wel ongeveer zoals ik hem had verwacht, heel leuk!!

En ik heb net de afspraak voor de SEO gemaakt, 17 januari mogen we gaan kijken!
pi_89015659
Oe, DML, bedankt voor de opmerking over die vergoedingen. Ik heb meteen even IZZ gebeld, maar dat is daar gelukkig niet zo. Ik kom gewoon meteen voor alles in aanmerking.

Ik ben trouwens de uitzondering op de regel. Mijn voorweeën werden niet beter of minder of slechter onder de douche. Maar ja, ik had dan ook een officiële valse start (ik zou moeten opzoeken hoe het ook al weer heet, maar het komt er op neer dat je wel weeën hebt, maar geen ontsluiting)

En L'tiekje, leuk dat het bekend is! Waar geef je les? Basis onderwijs of middelbaar of roc ofzo? En nu al de afspraak voor de SEO. Ik denk dat ik die woensdag ook maar meteen maak, dat moet toch weer bij hetzelfde centrum als de nekplooimeting.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89015704
Het gaat beginnen, al weeen om de 4, 5 min. en 2 cm ontsluiting...volgende post ben ik msschn wel bevallen!
Back in business.
pi_89015774
Oe Shirley, dan zijn deze op zijn plaats: :% :% :% :% Succes!
pi_89015801
Shirley :% :% :% :% :% Zet 'm op meid!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89016014
Mefke, als je overstapt is er vaak geen wachttijd maar omdat ik al een basisverzekering heb is er wel een wachttijd als je extra dingen af wilt sluiten. Logisch ook want pas nu ik last heb wil ik 'm afsluiten :P
Misschien toch overstappen maar ja dan moet ik werkelijk overal alles aan gaan passen. Kraamzorg, vk etc en dan moeten ze me nog accepteren met mijn 8 maanden zwanger tegen die tijd.
The way you rock'n'roll
  maandag 22 november 2010 @ 16:08:06 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89016057
Shirley! Goedzo meid! Zettumop!
  maandag 22 november 2010 @ 16:09:28 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89016105
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:58 schreef mefke79 het volgende:

Ik ben trouwens de uitzondering op de regel. Mijn voorweeën werden niet beter of minder of slechter onder de douche. Maar ja, ik had dan ook een officiële valse start (ik zou moeten opzoeken hoe het ook al weer heet, maar het komt er op neer dat je wel weeën hebt, maar geen ontsluiting)
Is dat zo? dan was de bevalling van eva van woensdagochtend tot donderdagavond (nul cm wel enorme weeen) dus een valse start
pi_89016164
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:59 schreef Shirley het volgende:
Het gaat beginnen, al weeen om de 4, 5 min. en 2 cm ontsluiting...volgende post ben ik msschn wel bevallen!
zettemop meis! :% :% :%
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 22 november 2010 @ 16:11:24 #111
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89016180
Shirley gewoon even live bezig :D

Hup hup hup :%
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 22 november 2010 @ 16:13:20 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89016264
Jeetje Shirley, ben je gewoon met een rappe bevalling bezig :o

Succes :* :% :% :%
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89016509
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:58 schreef mefke79 het volgende:
Oe, DML, bedankt voor de opmerking over die vergoedingen. Ik heb meteen even IZZ gebeld, maar dat is daar gelukkig niet zo. Ik kom gewoon meteen voor alles in aanmerking.

En L'tiekje, leuk dat het bekend is! Waar geef je les? Basis onderwijs of middelbaar of roc ofzo? En nu al de afspraak voor de SEO. Ik denk dat ik die woensdag ook maar meteen maak, dat moet toch weer bij hetzelfde centrum als de nekplooimeting.
middelbaar onderwijs, in de betakant. En dan dit jaar (voor)examenklassen. Ik moest ook wel lachten, ik kwam eraan lopen, en ik zag ze kijken, en ze vielen ineens allemaal stil.. :P

Wat ik mij nog afvroeg, ik had vandaag met vlagen buikpijn, onderin, middenin, en soms wat steekjes. Ik heb mijn urine laten controleren, maar het is ws. geen blaasontsteking. Kan het bandenpijn zijn ofzo? Ik vond het best vervelend, als ik mijn tas oppakte of bukte deed het al zeer..
pi_89016548
kan best bandenpijn zijn hoor Laiveneertiekje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89016595
L'tiekje, volgens mij is dat bandenpijn ja. Er zitten banden van je schaambeen naar de voorkant van je baarmoeder en die kun je voelen. Moet zeggen dat ik er nu meer last van heb dan de vorige keer. Maar nu minder groeipijn, dus het heft elkaar lekker op.

DML, ah, ja ik heb nu ook al een vette aanvulling. Maar, ik heb zelfs al gezegd dat ik zwanger ben enzo en dat maakte allemaal niet uit.
  maandag 22 november 2010 @ 16:25:06 #116
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89016727
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Shirley, wat spannend. Succes joh!!

nou, ik hoef me niet meer af te vragen wanneer/hoe ik het mijn leerlingen ga vertellen. Het ging vandaag als een lopend vuurtje rond, na de middagpauze wisten ze het ineens allemaal.. En de reactie was wel ongeveer zoals ik hem had verwacht, heel leuk!!

En ik heb net de afspraak voor de SEO gemaakt, 17 januari mogen we gaan kijken!
Wat fijn zeg, dat je al een datum hebt. Wij zitten nog te dubben om een echo te doen met 17 weken, zo de derde week van Dec, puur en alleen omdat we graag willen weten wat het gaat worden en omdat ik het lang vind duren tot half Jan. We kijken wel...

SEO krijg ik de week van 12 Januari, ik moet 13 Dec weer naar de verloskundige, dus dan zal ik wel een datum te horen krijgen, ze doen het zelf de verloskundigen, 's avonds in het ziekenhuis als de mensen daar de apparatuur niet gebruiken.
  maandag 22 november 2010 @ 16:28:25 #117
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89016833
Volgens mij voel ik mijn banden alleen geregeld als ik moet niezen... }:|
  maandag 22 november 2010 @ 16:39:43 #118
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89017308
Go Shirley! *O* :% :% :% *O*
A grand adventure has begun.
pi_89017510
Woehoeeeee Shirley zet hem op!!! :% :% :% :% :%

Laiveneertiekje zouden goed je banden kunnen zijn ja, misschien heb je ook een klein groeispurtje, dat de boel daarom wat gevoeliger is.
Wat leuk die reactie van je leerlingen!! :D <3 ja daar kon je op wachten natuurlijk, je hoeft t maar 1 iemand te vertellen en de hele school is op de hoogte dan :')

@DML, ik zit bij Lancyr officieel, maar heb behalve mn aanmelding nog nooit met hun te maken gehad :? heb pasjes en polissen van Delta Lloyd, krijg post en rekeningen van Delta Lloyd en meer van dat. Ik krijg wel collectiviteitskorting via Lancyr, misschien de moeite waard om uit te zoeken? Ik ben erg tevreden :Y ik ga volgend jaar, nieuwe premie, 115 betalen grofweg voor basis + tandarts + aanvullend start-pakket.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89017760
@huup, ik heb gebeld naar ze. Acceptatie is geen probleem maar pas op 1 januari als je lid bent kunnen ze wat zeggen over de kraamzorg die ik aangevraagd heb bij Careyn. Ik weet ook helemaal niet of ze met hen een contract hebben dus daar zit ik nog een beetje mee in mijn maag nu. Maar de meneer gaat sowieso wel over naar hen denk ik.
The way you rock'n'roll
pi_89018156
Ik zit ook bij Careyn :) daar hebben ze een contract mee en dat was hun voorkeurs-maatschappij ofzoiets.

Wat je zou kunnen doen is Careyn bellen en je vraag voorleggen. Ik heb toen bij Amélie eerst Careyn gebeld, die hebben me toen voorlopig geregistreerd ofzo en zodra het OK van de verzekering binnen was was het allemaal goed, tot die tijd stond ik gewoon normaal aangemeld maar dus wel een soort van onder voorbehoud. Bij de verzekering zelf was het een kwestie van bellen en doorgeven en toen hebben zij het geregistreerd.
Je bevalt niet echt tijdens een extreem drukke periode dus ik denk dat je jezelf er niet te druk om hoeft te maken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89018353
Ga ik Careyn ook nog even bellen. Dank voor de tips :*
The way you rock'n'roll
  maandag 22 november 2010 @ 17:17:11 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89018850
WTF ik ben al 15 weken!!!

L"tiekje, klinkt inderdaad als je banden! Is dit je 1e zwangerschap? Even niet meegekregen. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap iig al vanaf een week of 10 en best wel enorm veel... ("best wel enorm veel"..... ik kan normaal wel fatsoenlijk praten hoor, echt waar!!! :o :P)
Vandaag ook maar aan mijn studenten het nieuws van mijn zwangerschap gedeeld. Ik heb zoveel last van ademtekort, dat ik tijdens het lesgeven constant hijg :@... En ik zag sommige studenten zich afvragen waarom dus ik gooide hem maar erin
Alexa en Seth zijn lief
pi_89019725
Takkembah, het is mijn eerste zwangerschap.

En het hijgen, ik kom hijgend bovenaan de trap, en daar ben ik de afgelopen weken ook al een paar keer over uitgelachen door leerlingen.. Maar nu heb ik een goed excuus..
pi_89020246
Ik ga ook hijgend door het leven. Echt, ik kan me niet voorstellen dat mijn collega's niets in de gaten hebben. Ik neem gewoon stiekem de lift naar onze derde verdieping om te voorkomen dat ik te erg hijg.
pi_89020844
Was trouwens vandaag bij de VK. Je hoeft echt maar 8-10x per etmaal je kind te voelen om voldoende leven te hebben. Elk schopje of prutteltje telt daarin mee.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89020905
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Was trouwens vandaag bij de VK. Je hoeft echt maar 8-10x per etmaal je kind te voelen om voldoende leven te hebben. Elk schopje of prutteltje telt daarin mee.
Dat las ik ook in mijn zwangerschapsbijbel maar dat leek me zo weinig t.o.v. wat hier vaak gezegd wordt. Was het zelf vergeten na te vragen de laatste keer dus dank je voor de info.

Die 10x haal ik wel maar overdag is hij vrij rustig meestal. Pas in bed voel ik 'm vaak. Lekker ritme is dat als hij er straks uit is :P
The way you rock'n'roll
pi_89021516
Shirley :D kom eens met een update :D
Ik vind het zo leuk voor je! *O*

Ik heb morgen weer een inwendig onderzoek om te kijken naar hoe het er voor staat :)
  maandag 22 november 2010 @ 18:38:05 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89021958
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Als het 8 tot 10 prutteltjes zouden zijn dan zou ik me wel zorgen maken, gewoon omdat het dan beduidend minder is dan normaal, zowel qua aantal als qua hevigheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89023698
Nog een paar pufjes voor Shirley mocht het nodig zijn! :% :% :%
Zet 'm op!
pi_89023795
Shirley: spannuuuuund :o

Hier alweer 17 weken, nog 3 weekjes tot de SEO.
Gisteravond zusje gesproken, die is dus ook zwanger!! Ook de eerste en is nu 8 weken! Dus 2 maanden na mij uitgerekend :o :o
pi_89023949
Wat leuk Danic, samen zwangeren!
  maandag 22 november 2010 @ 19:37:02 #133
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89024930
Shirley!!!! Succes! Hopelijk kom je ons snel verblijden met foto's!!!!!

Danic, wat leuk, samen zwanger met je zusje!

Pvoesss, hopelijk mag jij ook heel snel!

Hier ontzettend raar gevoel ik mijn benen, lijkt alsof mijn vel superstrak gespannen staat ofzo. Had het vorige week maandag ook, misschien ligt het aan mijn werkplek (op maandag heb ik altijd een andere werkplek dan de rest van de week).
Morgen SEO, dan de echte bevestiging van het geslacht. Ben wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik opeens allemaal enge verhalen om me heen hoor waar het bij de SEO mis bleek te zijn, maar met de termijnecho hebben ze al een préscreening gedaan en toen was alles prima, dus dat hou ik nu ook maar in gedachte.
En mijn urine was goed *O*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 22 november 2010 @ 19:40:46 #134
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_89025116
Shirley, heul veul succes! Spannend!

Danic, wat ontzettend leuk, zeg, samen zwangeren met zusje! Gezellig, lijkt me!

Hier alles goed. Heb voor het eerst een Woezel-ding in mijn handen gehad... Mijn leven is anders!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 22 november 2010 @ 19:44:45 #135
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89025337
Danic, wat leuk, samen met je zus *O*

Fijn Jeetjejom!!! En morgen weet je wat het wordt _O_

Basboussa :D Nu is je leven compleet!!!! oO/
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 22 november 2010 @ 19:46:02 #136
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_89025414
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Takkembah het volgende:

Basboussa :D Nu is je leven compleet!!!! oO/
Ja, dat was het, mijn leven is compleet! Wat nou huisje boompje beestje: Kindje, Mannetje, Ongeboren vruchtje en Woezel!
pi_89025431
Ik heb mijn 20 weken echo volgende week pas ;( 1 december ;(
Ik wil dr NU zien :( :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 22 november 2010 @ 20:16:49 #138
238474 Jeetjejom
pi_89026443
Ik ben helemaal geen woezelfan, dus Bas, ik deel niet in je vreugde
Jouw warmte is genoeg
pi_89027365
Ik vind woezel en pip beide :r Sorry!

Danic, leuk!

En je kan echt niets voelen he, met pas 12 weken (oid, want zeker weten doen we het pas woensdag). Vorige keer voelde ik pas iets met 20 weken, maar ik heb nu af en toe het idee dat ik iets voel. Kannie he. Tis wel echt dat trillend ooglid zoals dat hier wel eens omschreven is. Hmmm.
  maandag 22 november 2010 @ 20:35:34 #140
238474 Jeetjejom
pi_89027435
Mefke, ik voelde deze keer ook bij 13 weken ofzo iets. Een plop wat lager zat als mijn darmen. Maar daarna heb ik het weer een tijd niet gevoeld, maar nu weer volop hoor!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 22 november 2010 @ 20:48:55 #141
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89028191
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind woezel en pip beide :r Sorry!

Danic, leuk!

En je kan echt niets voelen he, met pas 12 weken (oid, want zeker weten doen we het pas woensdag). Vorige keer voelde ik pas iets met 20 weken, maar ik heb nu af en toe het idee dat ik iets voel. Kannie he. Tis wel echt dat trillend ooglid zoals dat hier wel eens omschreven is. Hmmm.
Ik was met 11 weken en 5 dagen bij de verloskundige, toen heb ik gevraagd wanneer ik moest gaan opletten of ik het voelde bewegen, toen zei ze me, tussen nu en 18 weken.
Ik heb ook wel eens het idee dat ik iets in de verte voel bewegen, maar das vast omdat ik t graag wil voelen. :)
Maar het kan dus heel goed en tis je tweede dus dan zeggen ze dat je sneller weet dat het je kind is.
  maandag 22 november 2010 @ 20:54:46 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89028477
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben helemaal geen woezelfan, dus Bas, ik deel niet in je vreugde
Ik ook niet, ik vind Woezel en Pip verschrikkelijk.... maar dat heb ik al gemeld, dus ik hoop dat iedereen onthouden heeft dat het vooral geen Woezel en Pip mag zijn :')

Danic, wat leuk dat jullie samen kunnen zwangeren O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 22 november 2010 @ 20:58:57 #143
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89028651
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik vind Woezel en Pip verschrikkelijk.... maar dat heb ik al gemeld, dus ik hoop dat iedereen onthouden heeft dat het vooral geen Woezel en Pip mag zijn :')

Danic, wat leuk dat jullie samen kunnen zwangeren O+
Het enige dat bij mij mag binnenkomen uit dat genre is spullie uit de Nijntje Holland serie, dat vind ik schattig met stipjes en ruitjes.
Voor de rest komt er bij ons alleen hout in het liefst en boekjes en nuttige cadeau's.
Vooral geen plastic. :N Uitzondering daarop zijn een stuk of 12 oude Ambi-toys rammelaars die ik nog heb.
pi_89028701
Ik zou zelf nooit iets kopen van Woezel en Pip, en ook niet gauw iets van plastic. Maar ach, als visite zoiets meeneemt dan vind ik het best. Ivan komt momenteel om in het plastic speelgoed, hij heeft een Woezelrammelaar en een Pipknuffeldoekje (of andersom, ik weet niet wie wie is).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 22 november 2010 @ 21:02:38 #145
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89028824
Helaas ontkom je daar niet aan, Juud. Maar er is natuurlijk ook een verschil tussen plastic en plastic. Bram heeft nu de grootste lol met zijn Little People en Duplo, en dat staat nu ook op de planning voor Sint (naast een houten autobaan)

Hier verder ook niet zoveel van Woezel en Pip. 1 Woezelknuffel gekregen, maar daar kijkt hij niet naar om. Hier is vooral Mickey helemaal hot en Nijntje vind ik ook wel leuk
  maandag 22 november 2010 @ 21:05:00 #146
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89028933
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou zelf nooit iets kopen van Woezel en Pip, en ook niet gauw iets van plastic. Maar ach, als visite zoiets meeneemt dan vind ik het best. Ivan komt momenteel om in het plastic speelgoed, hij heeft een Woezelrammelaar en een Pipknuffeldoekje (of andersom, ik weet niet wie wie is).
En waarschijnlijk vind ie het heel leuk. ;)
Mijn oppasmeis, slaapt met een kleine Pip en heeft twee van die muziekknuffels, ze speelt er enorm veel mee, in haar loopwagentje ermee wandelen, onder een dekentje leggen op de bank, dan is Pip ineens een baby. Ook het boekje is favo, ik vind het op zich ook een goed iets omdat ze er geld mee inzamelen voor een goed doel.

Maar zo'n hype he, ik krijg daar jeuk van, niet zelf bedenken wat je leuk vind voor je kind, maar gewoon met de massa mee spul inslaan.

Ik ben zo fel trouwens sinds dat ik zwanger ben, zeg alles neem geen blad voor de mond en vaak zonder gene, herkennen jullie dat?
  maandag 22 november 2010 @ 21:06:21 #147
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89029008
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef Sugarsnap het volgende:
Helaas ontkom je daar niet aan, Juud. Maar er is natuurlijk ook een verschil tussen plastic en plastic. Bram heeft nu de grootste lol met zijn Little People en Duplo, en dat staat nu ook op de planning voor Sint (naast een houten autobaan)

Hier verder ook niet zoveel van Woezel en Pip. 1 Woezelknuffel gekregen, maar daar kijkt hij niet naar om. Hier is vooral Mickey helemaal hot en Nijntje vind ik ook wel leuk
Duplo vind ik leuk, omdat ze zelf dingen kunnen maken en bedenken, met LP is dat alweer veel minder, al ziet het er erg mooi uit.
pi_89029027
Ik heb veel van Woezel en Pip O+
Het begon met een knuffeldoekje van een vriendin van me (nog bedankt ;) ) en toen een boxkleed van mijn schoonouders.
En toen ik merkte dat ik er ook nog een goed doel mee steunde heb ik steeds meer gekocht.
Van kinderstoelzitting tot klamboe voor boven het bedje O+
  maandag 22 november 2010 @ 21:07:47 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89029084
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het enige dat bij mij mag binnenkomen uit dat genre is spullie uit de Nijntje Holland serie, dat vind ik schattig met stipjes en ruitjes.
Voor de rest komt er bij ons alleen hout in het liefst en boekjes en nuttige cadeau's.
Vooral geen plastic. :N Uitzondering daarop zijn een stuk of 12 oude Ambi-toys rammelaars die ik nog heb.
Hier heeft Nijntje ook de voorkeur, hoewel N. ook Pooh nog wel leuk vindt... en helaas had ik geen Ambi-toys meer van Jr. maar zijn we al helemaal losgegaan bij de Kruidvat, want Ambi-toys zijn heel erg O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89029141
Nouja goed ik vind dat wel een beetje kort door de bocht eigenlijk Juud. Er zijn ook gewoon nog mensen die Woezel & Pip wel enorm schattig en leuk vinden enzo. Dat is dan niet per se meelopen met de meute, das net zo goed gewoon je smaak en eigen mening dan.

Hier staat van alles aan speelgoed, van hout en "verantwoord" tot 'hoogwaardig' plastic (denk fisher price, ambi toys enz.) tot ehm doe-maar-niet plastic spul van wibra/zeeman/action.
Ik vind het allemaal prima. Het doe maar niet spul gaat de deur uit zodra het incompleet/kapot is. Het duurzame plastic en houten speelgoed ben ik zuiniger op. Schuift door naar de volgende en kan daarna marktplaats op.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89029198
Ik schreef het pas ergens anders al, maar ik vind de geluiden die uit Fisher Price-spul komen ontzettend lelijk. We hebben een alfabetslak, een plastic boekje met liedjes, een bus en een racebaan. En Ivan is er dol op, vanzelfsprekend.

Dat laatste herken ik niet, Juud. :+ Ik ben wel overemotioneel. Ik zat pas een suf tijdschrift te lezen over het ouderschap en daarin stond een zinswending als "...ik maakte niet alleen de geboorte van een kind mee maar ook de geboorte van een moeder" en toen moest ik janken. Het sloeg nergens op.
  maandag 22 november 2010 @ 21:15:23 #152
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89029466
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schreef het pas ergens anders al, maar ik vind de geluiden die uit Fisher Price-spul komen ontzettend lelijk. We hebben een alfabetslak, een plastic boekje met liedjes, een bus en een racebaan. En Ivan is er dol op, vanzelfsprekend.

Dat laatste herken ik niet, Juud. :+ Ik ben wel overemotioneel. Ik zat pas een suf tijdschrift te lezen over het ouderschap en daarin stond een zinswending als "...ik maakte niet alleen de geboorte van een kind mee maar ook de geboorte van een moeder" en toen moest ik janken. Het sloeg nergens op.
Dat snel janken heb ik als ik lees over zieke kindjes of mensen die hun kind verliezen, dat grijpt me enorm aan, of laatst Derek Oglivie, die kwam bij een moeder die twee kindjes had, zwanger van de 3e en toen was dr man op slag dood, auto ongeluk. Nou dat kan ik dus beter niet kijken, dat vind ik zo verdrietig, kreeg er buikpijn van..... Ik let dus nu op wat ik kijk, geen nare verhalen en geen enge dingen.
pi_89029480
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat pas een suf tijdschrift te lezen over het ouderschap en daarin stond een zinswending als "...ik maakte niet alleen de geboorte van een kind mee maar ook de geboorte van een moeder" en toen moest ik janken. Het sloeg nergens op.
:o
Wat schattig!
En wat erg!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89029574
Ik was een tijdschrift aan het lezen dat nu gratis bij ons in het ziekenhuis ligt, over zwangerschap. In dat tijdschrift vertelden gynaecologen over bijzondere bevallingsverhalen. Dit verhaal ging over een vrouw die tijdens haar bevalling zo in zichzelf gekeerd was dat niemand tot haar door kon dringen. Maar toen haar kind geboren werd pakte ze het aan en veranderde ze compleet. Dat noemde die gynaecoloog dus "de geboorte van een moeder" en het raakte me op een of andere manier heel erg. Het is zo'n cliché, maarja.
pi_89029631
quote:
Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:

Hej dat blad heb ik ook gelezen geloof ik :')
pi_89029672
quote:
Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was een tijdschrift aan het lezen dat nu gratis bij ons in het ziekenhuis ligt, over zwangerschap. In dat tijdschrift vertelden gynaecologen over bijzondere bevallingsverhalen. Dit verhaal ging over een vrouw die tijdens haar bevalling zo in zichzelf gekeerd was dat niemand tot haar door kon dringen. Maar toen haar kind geboren werd pakte ze het aan en veranderde ze compleet. Dat noemde die gynaecoloog dus "de geboorte van een moeder" en het raakte me op een of andere manier heel erg. Het is zo'n cliché, maarja.
Woon jij in omgeving Utrecht?
pi_89029704
Nee, in Amsterdam! Het lag in het OLVG, maar het zou me niets verbazen als het nu op verschillende plekken ligt (ziekenhuizen, verloskundigepraktijken).
pi_89029831
quote:
Op maandag 22 november 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, in Amsterdam! Het lag in het OLVG, maar het zou me niets verbazen als het nu op verschillende plekken ligt (ziekenhuizen, verloskundigepraktijken).
Aaah oke.
Dit stuk stond dus ook in het zoveel jarig bestaan van 'mijn' ziekenhuis. En deden dus net over komen of het een gynaecoloog was uit dat ziekenhuis.
Ik herkende de naam ook niet :') Terwijl ik ze allemaal gehad heb de afgelopen 4 en half jaar :')
  maandag 22 november 2010 @ 21:23:24 #159
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_89029840
Geboorte van een moeder, wel mooi toch. Misschien niet om te janken, alhoewel... :D

En over Woezel, ik kende heul Woezel en Pip niet tot ik er hier over las. En sinds vandaag weet ik dat het een 'kindje' is van Guusje Nederhorst, wist ik veul! En nu bezit de ongeboren vrucht een Woezel speeldoosknuffelding. Ik stel geen eisen aan speelgoed, verder, zolang het maar een beetje functioneert, geen dure batterijen oid en het mij vooral geen rotzooi oplevert (ben ook geen fan van wapens ed). Er zijn wel dingen waar ik enthousiaster over ben dan andere dingen, maar goed, Kind speelt nu met een heel verantwoord, maar ook heel plastic, knalroze theeserviesje. Ach, is ze nu al een halfuur druk mee bezig :D
pi_89029887
Ik ben en fel en emotioneel, mag dat ook?
En hier staat, net als bij Huup, van allerlei speelgoed, hout en plastic door elkaar. Het enige van fisher price dat geluid maakt bij ons zijn de boerderij en de mini-boerderij en die zijn goed te doen want dierengeluiden. En ik heb het geluk dat iedereen weet dat we konijnengek zijn, dus er slingeren hier aardig wat nijntje spullen. En ook woezel en pip ballen...gekregen, dus dat maakt verder ook niet uit.
  maandag 22 november 2010 @ 21:24:32 #161
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89029905
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef Juud79 het volgende:
Duplo vind ik leuk, omdat ze zelf dingen kunnen maken en bedenken, met LP is dat alweer veel minder, al ziet het er erg mooi uit.
Och, met LP kunnen ze ook een boel bedenken, hier bestuurt regelmatig de kameel de trein en zit de hond in de schoolbanken. Ook kun je heel goed een poppetje in het kippenhok stoppen :D
pi_89029978
de 'ouderwetse' lp poppetjes (die nog van mij en mijn man afkomen) passen ook heel goed in je mond heb ik gezien. En de paarden moeten op bed, de kuikens in de tractor en ga zo maar door. Ik vind die dingen overal terug, laatst zelfs in de konijnenkooi samen met de drinkbeker.
pi_89030010
Nou, Basboussa, ik krijg normaliter de kriebels van gemeenplaatsen. Ik hoop maar dat die onhebbelijke eigenschap terugkomt als de hormonen eindelijk eens uit mijn lijf zijn verdwenen. :o

En ik vind vooral de kleuren van Woezel en Pip niet zo fraai. Geel en paars, hoe verzin je het.
pi_89030196
quote:
Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Basboussa, ik krijg normaliter de kriebels van gemeenplaatsen. Ik hoop maar dat die onhebbelijke eigenschap terugkomt als de hormonen eindelijk eens uit mijn lijf zijn verdwenen. :o

En ik vind vooral de kleuren van Woezel en Pip niet zo fraai. Geel en paars, hoe verzin je het.
Zijn kleuren die baby's en kinderen snel herkenen. Zijn daarom ook best fel :)
pi_89030291
He, woezel en pip zijn toch juist niet fel? Even in vergelijking met bv Nijntje?

tegen
  maandag 22 november 2010 @ 21:32:15 #166
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_89030304
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:

De kriebels van gemeenplaatsen? Kennik me wat bij voorstellen. Maar soms is het gewoon zo, toch? ;)

En kleuren, doe ik niet aan, heb ook geen interieur ofzo, of visie :D Alles kan en mag :D
pi_89030372
quote:
Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef mefke79 het volgende:
He, woezel en pip zijn toch juist niet fel? Even in vergelijking met bv Nijntje?
De speeltjes die ik hier heb zijn best fel.
De spullen (badcape, klamboe of bijvoorbeeld het lakentje) zijn heel rustig. En vaak wit.
pi_89030455
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Zijn kleuren die baby's en kinderen snel herkenen. Zijn daarom ook best fel :)
Als het kind het maar leuk vindt:

We hebben ook een heel kleurrijke, plastic muziekmobiel:

Verrek, zie ik daar nog kleding met een tekst erop ook! Ik ben er toch best goed in geworden, mezelf wegcijferen. :Y)
pi_89030513
wie is nou trouwens woezel en wie pip, weet ik dat ook weer.
En ik vind de gedachte er achter heel goed en mooi en leuk, ik vind de beestjes zelf gewoon niets. Winnie de Pooh ook niet trouwens...geef mij maar sesamstraat en nijntje. Maar goed, ieder zijn smaak, toch?
pi_89030538
Wat een lekker hummeltje O+
  maandag 22 november 2010 @ 21:38:54 #171
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_89030628
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef mefke79 het volgende:
wie is nou trouwens woezel en wie pip, weet ik dat ook weer.
En ik vind de gedachte er achter heel goed en mooi en leuk, ik vind de beestjes zelf gewoon niets. Winnie de Pooh ook niet trouwens...geef mij maar sesamstraat en nijntje. Maar goed, ieder zijn smaak, toch?
Heb ook niets met Winnie, maar oma komt hier standaard met Winnie pyama's aanzetten. Kind vindt het wel aardig, en ik heb er verder niets op tegen :) Hey, 'ties gratiesj! Geen gegeven paard in de bek kijken heur!

Woezel is paars... Tenminste: mijn Woezel is paars!
pi_89030673
Gegeven paarden kijk ik echt niet in de bek. Gegeven winnies ook niet trouwens, dat durf ik niet eens :+
  maandag 22 november 2010 @ 21:44:56 #173
238474 Jeetjejom
pi_89030936
Woezel is volgens mij idd paars.... En anders heb ik mijn kind het verkeerde geleerd.

Gegeven Winnies enzo kijk ik zeker niet in de bek, maar ik probeer wel duidelijk te maken dat het echt niet hoeft. Sesamstraat vind ik prima, maar dan wel het liefste Elmo!
Jouw warmte is genoeg
pi_89031113
Zo mocht Lotte van de week een kado uitzoeken voor de baby als hij geboren is, wat heeft ze gekozen, Nijntje ;)
Haar grote favoriet op het moment :D

Vanmiddag wilde ze het pakje alvast open maken, toch iets niet helemaal goed uitgelegd geloof ik ;)
pi_89031121
* mefke79loves elmo en koekiemonster!

Goed. Ik ga mijn spullen verzamelen en richting bed. Moe.
pi_89032360
Ik wil zo graag nu toch wel bevallen :X
Ik ben echt zo zenuwachtig voor morgen.. als ik nog potdicht zit ga ik echt huilen :@ :@
pi_89032466
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben echt zo zenuwachtig voor morgen.. als ik nog potdicht zit ga ik echt huilen :@ :@
Ik kan het me zo goed voorstellen, zou denk ik hetzelfde doen dan hoor
Hoe laat heb je morgen een afspraak?
pi_89032548
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef Pvoesss het volgende:
Och, dat kan ik me goed voorstellen, meis. Dikke kus! :*
En ik ben zo benieuwd naar je jongetje! Het is bijna zover. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89032628
om 14:00 dus duurt ook nog wel even..
Ik had gewoon niet verwacht dat ik langer door zou lopen dan bij X :)
(alhoewel kan het nog wel want ik beviel van haar met 41.1 )
pi_89032708
Oh Pvoesss :* ik hoop voor je dat je gewoon heel snel je manneke vast hebt. Wat duren die laatste loodjes dan lang zeg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89033148
Ik vind mezelf zo zeuren, maar op de 1 of andere manier vind ik het heel moeilijk om niet te doen :@ :+
  maandag 22 november 2010 @ 22:30:59 #182
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89033451
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind mezelf zo zeuren, maar op de 1 of andere manier vind ik het heel moeilijk om niet te doen :@ :+
Ik vind dat je alle recht hebt om te zeuren, over tijd lopen is gewoon heul stom, een zwangerschap duurt al lang en dan bij week 40 moet t gewoon ophouden.

Good luck morgen!
pi_89033774
quote:
Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef Pvoesss het volgende:
op dit soort momenten mag je zeuren :Yovertijd lopen is stom!
hopelijk heb jr snel je jongetje in je armen (babyjongetjes zijn zo leuk O+)
pi_89033851
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef Pvoesss het volgende:
om 14:00 dus duurt ook nog wel even..
Ik had gewoon niet verwacht dat ik langer door zou lopen dan bij X :)
(alhoewel kan het nog wel want ik beviel van haar met 41.1 )
Dat duurt inderdaad ook nog even, da's minder ja
Je kunt gewoon nog even met 41.1 bevallen ;)
:*
pi_89036757
Dames...ik kom even snel posten voor ik weer m'n bedje in duik!

Ik heb een spoedbevalling achter de rug! Rond half 6 had ik 4 cm ontsluiting, en nog geen 2 uur later echte persweeen, mocht vana kwart voor 8 persen, en om 20.01 is onze Julian geboren!
3600 gram en 50 cm! Alles helemaal prima, nu even rusten...updates en foto's volgen!
Back in business.
pi_89037031
O+
gefeliciteerd shirley en wat een leuke naam!
en een snelle bevalling zeg!
Nu lekker gaan genieten van je gezinnetje O+
pi_89037041
Gefeliciteerd nog een keer (k).....probeer lekker te slapen
  dinsdag 23 november 2010 @ 03:27:09 #188
238474 Jeetjejom
pi_89041261
Oeh shirley' gefeliciteerd met je jongetje! Rust lekker uit en geniet ervan!
Pvoesss succes morgen xxx
Jouw warmte is genoeg
pi_89041485
Gefeliciteerd met de geboorte van Julian!
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:15:39 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89041616
Gefeliciteerd Shirley, dat heb je snel gedaan.
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:22:00 #191
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_89041640
Gefeliciteerd Shirley!

Wij zijn gisteren voor de tweede keer bij de VK geweest. Onze uitgerekende datum is een dag teruggezet naar 25 mei, dus vandaag zijn we 13weken en 6 dagen.
Verder was alles goed. Het was echt gewoon een griepje dat mijn vrouw parten heeft gespeeld. Bloeddruk en urine waren verder allemaal best, het hartje klonk goed en de pijn bij haar liezen is dus echt bandenpijn.
Kreeg nog op mijn donder doordat ik zei dat we misschien iets van tantum creme of Voltaren konden smeren.... hallo.. ik ben een man... sorry...

Maar goed.. omdat mijn vrouw nu al wat last van haar rug en met name bekken heeft, moet ze volgende week naar een fysio die gespecialiseerd is in de bekkens. Dan weten we weer meer.

Het contract van mijn vrouw loopt 21 december af, maar verlengen zullen ze wel niet doen. Er staat al een nieuwe vacature op de site van haar baas. Lekker waardeloos. Hoop maar dat ze het binnenkort zullen gaan zeggen.

Weten jullie hoe dat hier gaat? Haar werkverleden is goed, dus voor de WW maak ik me geen zorgen, maar hoe gaat dat als ze straks evt. echt met bekken-instabiliteit (iets waar de VK wel naar hintte) en ze met een maand of 2 niet meer echt mobiel is?
Is er een soort ziekte-uitkering ookal zit je in de WW?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_89041644
Shirley hij is er *O* wat fijn! En super leuke naam.. Heel veel geluk voor jullie 3-en! O+
pi_89041660
Gefeliciteerd Shirley *O* en wat een leuke naam O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89041669
Shirley, dat is zeker een vlotte bevalling! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Prachtige naam. Kom je gauw een foto laten zien?

Ach Pvoesss, het moet ook inderdaad heel vervelend zijn. :* Ik heb me er deze keer zo op ingesteld dat de tweede niet zo lang op zich laat wachten als Ivan, dus ik zou erg teleurgesteld en ongeduldig zijn als ik zo ruim over de uitgerekende datum heenging. Hopelijk dient jullie zoon zich nu snel aan.
pi_89041679
Shirley, gefeliciteerd met Julian! En wat snel zeg!!

Avotar, dat is lullig, nog niet zeggen dat het niet verlengd wordt, maar wel de vacature al online zetten...

Ik ben net een uurtje wakker, maar het alweer allemaal steekjes en pijntjes onderin mijn buik.. Ik vind het toch wel een beetje eng eigenlijk. Straks nog maar weer even een potje afleveren bij de huisarts, en anders de verloskundige maar even bellen...
pi_89041774
Shirley, gefeliciteerd! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89041871
Shirley, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* Rust lekker uit meid!
pi_89041883
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 07:22 schreef avotar het volgende:
Weten jullie hoe dat hier gaat? Haar werkverleden is goed, dus voor de WW maak ik me geen zorgen, maar hoe gaat dat als ze straks evt. echt met bekken-instabiliteit (iets waar de VK wel naar hintte) en ze met een maand of 2 niet meer echt mobiel is?
Doet ze aan sport? Ik had ook al vrij vroeg last van mijn bekken, maar deed toen ook niks door de misselijkheid. Sporten bij de fysio gecombineerd met (inmiddels) behandelingen hielp bij mij echt enorm in het begin. Nu is het meer beperken van het probleem, maar das met 7 maanden ook wel wat anders dan met 2.

Nog maar een maandje werken *O*

Pvoess, zet m op vandaag.

Shirley *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:13:03 #199
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89042053

Gefeliciteerd met Julian Shirley! :* En wat een razendsnelle bevalling! :o
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben net een uurtje wakker, maar het alweer allemaal steekjes en pijntjes onderin mijn buik.. Ik vind het toch wel een beetje eng eigenlijk. Straks nog maar weer even een potje afleveren bij de huisarts, en anders de verloskundige maar even bellen...
Ik kan me voorstellen dat je je er wat onprettig over voelt, dus inderdaad gewoon even huisarts/vk inschakelen! :*

Avotar: wat een beroerde actie, die vacature al online zetten voor er met je vriendin is gesproken. Is het daardoor echt uitgesloten dat zij kan blijven?

Pvoesss, meis ik hoop zo dat je hartstikkke open staat als de vk het vanmiddag controleert!

Ik ben gisteravond nog naar de huisartsenpost geweest. Ik heb al een twee dagen pijn in mijn linkerzij die niet overgaat. Ik ben zelf helaas bekend met nierstenen (al een keer of 7 een koliek gehad, AUW (understatement)) en dit voelt ook als een niersteen die ergens loopt te rommelen.

Ik durfde er niet goed de nacht mee in omdat een echte aanval een megastress voor mijn lijf betekent (ik heb wel eens over de vloer van het ziekenhuis gerold van de pijn en ben er ook al een paar keer aan geopereerd). Dat lijkt me niet heel goed voor mijn kindje. Ik heb nu Buscopan gekregen dat ik in geval van nood kan gebruiken, maar dat doe ik echt pas als het helemaal niet meer gaat.

Het is in ieder geval een fijn idee dat er wat ligt voor het geval de pijn uit de hand loopt. Vannacht goed geslapen gelukkig.

Vanmiddag de SEO, spannend! Jeetjejom, ben jij er ook al zenuwachtig voor? ;)

Danic, ik ben ook samen met mijn zusje zwanger. Zij is ook twee maanden na mij uitgerekend (van haar 2e)! Heel erg leuk!! :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:20:18 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89042129
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Shirley het volgende:
Dames...ik kom even snel posten voor ik weer m'n bedje in duik!

Ik heb een spoedbevalling achter de rug! Rond half 6 had ik 4 cm ontsluiting, en nog geen 2 uur later echte persweeen, mocht vana kwart voor 8 persen, en om 20.01 is onze Julian geboren!
3600 gram en 50 cm! Alles helemaal prima, nu even rusten...updates en foto's volgen!
Shirley! Whaaa! Dat heb je even vlot gedaan! :o
Gefeliciteerd! *O*
Oh wat super zeg! Lekker sinterklaas vieren met een kersvers gezinnetje! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')