Dat snel janken heb ik als ik lees over zieke kindjes of mensen die hun kind verliezen, dat grijpt me enorm aan, of laatst Derek Oglivie, die kwam bij een moeder die twee kindjes had, zwanger van de 3e en toen was dr man op slag dood, auto ongeluk. Nou dat kan ik dus beter niet kijken, dat vind ik zo verdrietig, kreeg er buikpijn van..... Ik let dus nu op wat ik kijk, geen nare verhalen en geen enge dingen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schreef het pas ergens anders al, maar ik vind de geluiden die uit Fisher Price-spul komen ontzettend lelijk. We hebben een alfabetslak, een plastic boekje met liedjes, een bus en een racebaan. En Ivan is er dol op, vanzelfsprekend.
Dat laatste herken ik niet, Juud.Ik ben wel overemotioneel. Ik zat pas een suf tijdschrift te lezen over het ouderschap en daarin stond een zinswending als "...ik maakte niet alleen de geboorte van een kind mee maar ook de geboorte van een moeder" en toen moest ik janken. Het sloeg nergens op.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat pas een suf tijdschrift te lezen over het ouderschap en daarin stond een zinswending als "...ik maakte niet alleen de geboorte van een kind mee maar ook de geboorte van een moeder" en toen moest ik janken. Het sloeg nergens op.
Hej dat blad heb ik ook gelezen geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schreef het pas ergens anders al, maar ik vind de geluiden die uit Fisher Price-spul komen ontzettend lelijk. We hebben een alfabetslak, een plastic boekje met liedjes, een bus en een racebaan. En Ivan is er dol op, vanzelfsprekend.
Dat laatste herken ik niet, Juud.Ik ben wel overemotioneel. Ik zat pas een suf tijdschrift te lezen over het ouderschap en daarin stond een zinswending als "...ik maakte niet alleen de geboorte van een kind mee maar ook de geboorte van een moeder" en toen moest ik janken. Het sloeg nergens op.
Woon jij in omgeving Utrecht?quote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was een tijdschrift aan het lezen dat nu gratis bij ons in het ziekenhuis ligt, over zwangerschap. In dat tijdschrift vertelden gynaecologen over bijzondere bevallingsverhalen. Dit verhaal ging over een vrouw die tijdens haar bevalling zo in zichzelf gekeerd was dat niemand tot haar door kon dringen. Maar toen haar kind geboren werd pakte ze het aan en veranderde ze compleet. Dat noemde die gynaecoloog dus "de geboorte van een moeder" en het raakte me op een of andere manier heel erg. Het is zo'n cliché, maarja.
Aaah oke.quote:Op maandag 22 november 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, in Amsterdam! Het lag in het OLVG, maar het zou me niets verbazen als het nu op verschillende plekken ligt (ziekenhuizen, verloskundigepraktijken).
Och, met LP kunnen ze ook een boel bedenken, hier bestuurt regelmatig de kameel de trein en zit de hond in de schoolbanken. Ook kun je heel goed een poppetje in het kippenhok stoppenquote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef Juud79 het volgende:
Duplo vind ik leuk, omdat ze zelf dingen kunnen maken en bedenken, met LP is dat alweer veel minder, al ziet het er erg mooi uit.
Zijn kleuren die baby's en kinderen snel herkenen. Zijn daarom ook best felquote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Basboussa, ik krijg normaliter de kriebels van gemeenplaatsen. Ik hoop maar dat die onhebbelijke eigenschap terugkomt als de hormonen eindelijk eens uit mijn lijf zijn verdwenen.
En ik vind vooral de kleuren van Woezel en Pip niet zo fraai. Geel en paars, hoe verzin je het.
De kriebels van gemeenplaatsen? Kennik me wat bij voorstellen. Maar soms is het gewoon zo, toch?quote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Basboussa, ik krijg normaliter de kriebels van gemeenplaatsen. Ik hoop maar dat die onhebbelijke eigenschap terugkomt als de hormonen eindelijk eens uit mijn lijf zijn verdwenen.
En ik vind vooral de kleuren van Woezel en Pip niet zo fraai. Geel en paars, hoe verzin je het.
De speeltjes die ik hier heb zijn best fel.quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef mefke79 het volgende:
He, woezel en pip zijn toch juist niet fel? Even in vergelijking met bv Nijntje?
Als het kind het maar leuk vindt:quote:Op maandag 22 november 2010 21:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn kleuren die baby's en kinderen snel herkenen. Zijn daarom ook best fel
Heb ook niets met Winnie, maar oma komt hier standaard met Winnie pyama's aanzetten. Kind vindt het wel aardig, en ik heb er verder niets op tegenquote:Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef mefke79 het volgende:
wie is nou trouwens woezel en wie pip, weet ik dat ook weer.
En ik vind de gedachte er achter heel goed en mooi en leuk, ik vind de beestjes zelf gewoon niets. Winnie de Pooh ook niet trouwens...geef mij maar sesamstraat en nijntje. Maar goed, ieder zijn smaak, toch?
Ik kan het me zo goed voorstellen, zou denk ik hetzelfde doen dan hoorquote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil zo graag nu toch wel bevallen![]()
Ik ben echt zo zenuwachtig voor morgen.. als ik nog potdicht zit ga ik echt huilen![]()
Och, dat kan ik me goed voorstellen, meis. Dikke kus!quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil zo graag nu toch wel bevallen![]()
Ik ben echt zo zenuwachtig voor morgen.. als ik nog potdicht zit ga ik echt huilen![]()
Ik vind dat je alle recht hebt om te zeuren, over tijd lopen is gewoon heul stom, een zwangerschap duurt al lang en dan bij week 40 moet t gewoon ophouden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind mezelf zo zeuren, maar op de 1 of andere manier vind ik het heel moeilijk om niet te doen![]()
op dit soort momenten mag je zeurenquote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind mezelf zo zeuren, maar op de 1 of andere manier vind ik het heel moeilijk om niet te doen![]()
Dat duurt inderdaad ook nog even, da's minder jaquote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef Pvoesss het volgende:
om 14:00 dus duurt ook nog wel even..
Ik had gewoon niet verwacht dat ik langer door zou lopen dan bij X![]()
(alhoewel kan het nog wel want ik beviel van haar met 41.1 )
Doet ze aan sport? Ik had ook al vrij vroeg last van mijn bekken, maar deed toen ook niks door de misselijkheid. Sporten bij de fysio gecombineerd met (inmiddels) behandelingen hielp bij mij echt enorm in het begin. Nu is het meer beperken van het probleem, maar das met 7 maanden ook wel wat anders dan met 2.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:22 schreef avotar het volgende:
Weten jullie hoe dat hier gaat? Haar werkverleden is goed, dus voor de WW maak ik me geen zorgen, maar hoe gaat dat als ze straks evt. echt met bekken-instabiliteit (iets waar de VK wel naar hintte) en ze met een maand of 2 niet meer echt mobiel is?
Ik kan me voorstellen dat je je er wat onprettig over voelt, dus inderdaad gewoon even huisarts/vk inschakelen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben net een uurtje wakker, maar het alweer allemaal steekjes en pijntjes onderin mijn buik.. Ik vind het toch wel een beetje eng eigenlijk. Straks nog maar weer even een potje afleveren bij de huisarts, en anders de verloskundige maar even bellen...
Shirley! Whaaa! Dat heb je even vlot gedaan!quote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Shirley het volgende:
Dames...ik kom even snel posten voor ik weer m'n bedje in duik!
Ik heb een spoedbevalling achter de rug! Rond half 6 had ik 4 cm ontsluiting, en nog geen 2 uur later echte persweeen, mocht vana kwart voor 8 persen, en om 20.01 is onze Julian geboren!
3600 gram en 50 cm! Alles helemaal prima, nu even rusten...updates en foto's volgen!
Nee totaal niet.. ze werkt bij een bakker en staat en loopt de hele dag.. zeker nu met haar zwangerschap heeft niet heel veel energie voor andere dingen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet ze aan sport? Ik had ook al vrij vroeg last van mijn bekken, maar deed toen ook niks door de misselijkheid. Sporten bij de fysio gecombineerd met (inmiddels) behandelingen hielp bij mij echt enorm in het begin. Nu is het meer beperken van het probleem, maar das met 7 maanden ook wel wat anders dan met 2.
Wat een super bevalling (zo klinkt hetquote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een spoedbevalling achter de rug! Rond half 6 had ik 4 cm ontsluiting, en nog geen 2 uur later echte persweeen, mocht vana kwart voor 8 persen, en om 20.01 is onze Julian geboren!
3600 gram en 50 cm! Alles helemaal prima, nu even rusten...updates en foto's volgen!
Wow, supersnel gedaan!quote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Shirley het volgende:
Ja ik weet het..quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:
shirley Gefeliciteerd!
En inderdaad, bij beginnende pijn in rug/bekken is bewegen echt heel belangrijk. Staand werk doen is dan weer het andere uiterste. En heel lullig, maar bij een contract voor bepaalde tijd mogen ze het op de laatste dag nog zeggen. Ik zou als ik haar was, haar baas om duidelijkheid vragen. Dan kan je ook weer aan 't solliciteren.
Ben je nu officieel uit de kloonkast?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Shirley en man
Ik ben ook samen met mijn zus zwanger wij zitten een paar wk na elkaar. Allebei onze 1e
Gisteren vriend naar de HAP laten bellen omdat ik bloed spuugde. Hij mocht sterkere medicatie halen. Ik ben nog steeds misselijk maar durf niet te spugen.
Ik had mezelf al verradenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben je nu officieel uit de kloonkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |