![images?q=tbn:ANd9GcT9Hi-3GPJEikVh4AnyGg1AYu-1owVEafJFeLpbrEV79l_79BLu]()
Gefeliciteerd met Julian Shirley!

En wat een razendsnelle bevalling!
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 07:32 schreef laiveneertiekje het volgende:Ik ben net een uurtje wakker, maar het alweer allemaal steekjes en pijntjes onderin mijn buik.. Ik vind het toch wel een beetje eng eigenlijk. Straks nog maar weer even een potje afleveren bij de huisarts, en anders de verloskundige maar even bellen...
Ik kan me voorstellen dat je je er wat onprettig over voelt, dus inderdaad gewoon even huisarts/vk inschakelen!

Avotar: wat een beroerde actie, die vacature al online zetten voor er met je vriendin is gesproken. Is het daardoor echt uitgesloten dat zij kan blijven?
Pvoesss, meis ik hoop zo dat je hartstikkke open staat als de vk het vanmiddag controleert!
Ik ben gisteravond nog naar de huisartsenpost geweest. Ik heb al een twee dagen pijn in mijn linkerzij die niet overgaat. Ik ben zelf helaas bekend met nierstenen (al een keer of 7 een koliek gehad, AUW (understatement)) en dit voelt ook als een niersteen die ergens loopt te rommelen.
Ik durfde er niet goed de nacht mee in omdat een echte aanval een megastress voor mijn lijf betekent (ik heb wel eens over de vloer van het ziekenhuis gerold van de pijn en ben er ook al een paar keer aan geopereerd). Dat lijkt me niet heel goed voor mijn kindje. Ik heb nu Buscopan gekregen dat ik in geval van nood kan gebruiken, maar dat doe ik echt pas als het helemaal niet meer gaat.
Het is in ieder geval een fijn idee dat er wat ligt voor het geval de pijn uit de hand loopt. Vannacht goed geslapen gelukkig.Vanmiddag de SEO, spannend! Jeetjejom, ben jij er ook al zenuwachtig voor?

Danic, ik ben ook samen met mijn zusje zwanger. Zij is ook twee maanden na mij uitgerekend (van haar 2e)! Heel erg leuk!!