Snap ik. Zou precies hetzelfde hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 13:33 schreef Shirley het volgende:
Man, ik loop leeg! Te bizar...vk is net geweest, komt zo nog ff terug om hartje te luisteren, was dat ding vergeten. Ben nu nog alleen, m'n vriend en moeder zijn onderwegwhaaaaaaaaaaaaa...ik vind het zo eng!
ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis?quote:Op maandag 22 november 2010 13:33 schreef Shirley het volgende:
Man, ik loop leeg! Te bizar...vk is net geweest, komt zo nog ff terug om hartje te luisteren, was dat ding vergeten. Ben nu nog alleen, m'n vriend en moeder zijn onderwegwhaaaaaaaaaaaaa...ik vind het zo eng!
Ja, de eerste zenuwtranen komen er net uit nu dat besef ecth doordringt... en de planning is thuisbevallenquote:Op maandag 22 november 2010 13:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Snap ik. Zou precies hetzelfde hebben.
Nog even dan heb je gewoon je kleine man in je armen
Zo spannendNog even en dan ben je echt Mama!!!!!
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, de eerste zenuwtranen komen er net uit nu dat besef ecth doordringt... en de planning is thuisbevallen
Ik kan me dat zo goed voorstellen! Ik word er zelfs een beetje weeïg van Shirleyquote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, de eerste zenuwtranen komen er net uit nu dat besef ecth doordringt... en de planning is thuisbevallen
komt helemaal goed!!quote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
OMG Shirley!!! Wat spannendquote:Op maandag 22 november 2010 12:27 schreef Shirley het volgende:
*Meldt*
M'n vliezen zijn net gebroken....de vk komt binnen een uurtje even langs, ben helemaal nerveus meteen!
Sorry Pvoess..denk dat ik je inhaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door amaranta op 22-11-2010 13:52:34 ]
Komt wel goed meisquote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ehm, Juud, je krijgt toch niet extra korting op de je ziektekosten vanwege de andere verzekeringen bij Interpolis? Tenminste, ik niet. En ik had tot voor kort echt alles daar lopen. Ik ga nu dus weg bij Interpolis. Ik heb al een drie ster en om mijn poliklinische bevalling en kraamzorg terug te krijgen zou ik naar vier ster moeten en die is dan flink duurder dan naar IZZ vanuit mijn werk (al was het maar omdat daar nog tandarts bij zit).quote:Op maandag 22 november 2010 13:09 schreef Juud79 het volgende:
@ Claudia, ik ben net overgestapt van ziektekostenverzekering en heb dus ook alles vergeleken. Ik had een 2 sterren en heb nu een 3 sterren, er zit idd maar een klein verschil tussen, wat meer Fysio (ik heb een zwakke onderrug, dus het kan zijn dat ik dat nodig heb) en vergoeding van een lactatiedeskundige, wat ik ook heel belangrijk vind en nuttig kan zijn. Voor de rest is t voor mij allemaal nog niet van toepassing, ik heb niet ieder puntje vergeleken en heb voor 3 sterren gekozen.
Wij hebben de nodige verzekeringen bij Interpolis en nu dus ook de ziektekosten, dat was echt veel goedkoper, scheelde me 24 euro per maand met de andere verzekering.
Haha ja ik dacht ook direct ahhh die piept voorquote:Op maandag 22 november 2010 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wilde gisteravond nog zeggen toen Mrien zei dat de kramp met een douche wel weg zou gaan dat het gewoon het begin zou kunnen zijn maar ik heb het toch maar niet gepost.
Was mijn gevoel toch goed.
Zet 'm op Shirley!
Dat was mijn achterliggende gedachte dus ook, als het weeën zijn zwakt het onder de douche als het goed is niet af. Zijn het voorweeen dan weer wel (ook als het goed is natuurlijk)quote:Op maandag 22 november 2010 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wilde gisteravond nog zeggen toen Mrien zei dat de kramp met een douche wel weg zou gaan dat het gewoon het begin zou kunnen zijn maar ik heb het toch maar niet gepost.
Was mijn gevoel toch goed.
Zet 'm op Shirley!
Is dat zo? dan was de bevalling van eva van woensdagochtend tot donderdagavond (nul cm wel enorme weeen) dus een valse startquote:Op maandag 22 november 2010 15:58 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben trouwens de uitzondering op de regel. Mijn voorweeën werden niet beter of minder of slechter onder de douche. Maar ja, ik had dan ook een officiële valse start (ik zou moeten opzoeken hoe het ook al weer heet, maar het komt er op neer dat je wel weeën hebt, maar geen ontsluiting)
zettemop meis!quote:Op maandag 22 november 2010 15:59 schreef Shirley het volgende:
Het gaat beginnen, al weeen om de 4, 5 min. en 2 cm ontsluiting...volgende post ben ik msschn wel bevallen!
middelbaar onderwijs, in de betakant. En dan dit jaar (voor)examenklassen. Ik moest ook wel lachten, ik kwam eraan lopen, en ik zag ze kijken, en ze vielen ineens allemaal stil..quote:Op maandag 22 november 2010 15:58 schreef mefke79 het volgende:
Oe, DML, bedankt voor de opmerking over die vergoedingen. Ik heb meteen even IZZ gebeld, maar dat is daar gelukkig niet zo. Ik kom gewoon meteen voor alles in aanmerking.
Ik ben trouwens de uitzondering op de regel. Mijn voorweeën werden niet beter of minder of slechter onder de douche. Maar ja, ik had dan ook een officiële valse start (ik zou moeten opzoeken hoe het ook al weer heet, maar het komt er op neer dat je wel weeën hebt, maar geen ontsluiting)
En L'tiekje, leuk dat het bekend is! Waar geef je les? Basis onderwijs of middelbaar of roc ofzo? En nu al de afspraak voor de SEO. Ik denk dat ik die woensdag ook maar meteen maak, dat moet toch weer bij hetzelfde centrum als de nekplooimeting.
Wat fijn zeg, dat je al een datum hebt. Wij zitten nog te dubben om een echo te doen met 17 weken, zo de derde week van Dec, puur en alleen omdat we graag willen weten wat het gaat worden en omdat ik het lang vind duren tot half Jan. We kijken wel...quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Shirley, wat spannend. Succes joh!!
nou, ik hoef me niet meer af te vragen wanneer/hoe ik het mijn leerlingen ga vertellen. Het ging vandaag als een lopend vuurtje rond, na de middagpauze wisten ze het ineens allemaal.. En de reactie was wel ongeveer zoals ik hem had verwacht, heel leuk!!
En ik heb net de afspraak voor de SEO gemaakt, 17 januari mogen we gaan kijken!
Dat las ik ook in mijn zwangerschapsbijbel maar dat leek me zo weinig t.o.v. wat hier vaak gezegd wordt. Was het zelf vergeten na te vragen de laatste keer dus dank je voor de info.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Was trouwens vandaag bij de VK. Je hoeft echt maar 8-10x per etmaal je kind te voelen om voldoende leven te hebben. Elk schopje of prutteltje telt daarin mee.
Als het 8 tot 10 prutteltjes zouden zijn dan zou ik me wel zorgen maken, gewoon omdat het dan beduidend minder is dan normaal, zowel qua aantal als qua hevigheid.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Was trouwens vandaag bij de VK. Je hoeft echt maar 8-10x per etmaal je kind te voelen om voldoende leven te hebben. Elk schopje of prutteltje telt daarin mee.
Ja, dat was het, mijn leven is compleet! Wat nou huisje boompje beestje: Kindje, Mannetje, Ongeboren vruchtje en Woezel!quote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Takkembah het volgende:
BasboussaNu is je leven compleet!!!!
Ik was met 11 weken en 5 dagen bij de verloskundige, toen heb ik gevraagd wanneer ik moest gaan opletten of ik het voelde bewegen, toen zei ze me, tussen nu en 18 weken.quote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind woezel en pip beideSorry!
Danic, leuk!
En je kan echt niets voelen he, met pas 12 weken (oid, want zeker weten doen we het pas woensdag). Vorige keer voelde ik pas iets met 20 weken, maar ik heb nu af en toe het idee dat ik iets voel. Kannie he. Tis wel echt dat trillend ooglid zoals dat hier wel eens omschreven is. Hmmm.
Ik ook niet, ik vind Woezel en Pip verschrikkelijk.... maar dat heb ik al gemeld, dus ik hoop dat iedereen onthouden heeft dat het vooral geen Woezel en Pip mag zijnquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben helemaal geen woezelfan, dus Bas, ik deel niet in je vreugde
Het enige dat bij mij mag binnenkomen uit dat genre is spullie uit de Nijntje Holland serie, dat vind ik schattig met stipjes en ruitjes.quote:Op maandag 22 november 2010 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind Woezel en Pip verschrikkelijk.... maar dat heb ik al gemeld, dus ik hoop dat iedereen onthouden heeft dat het vooral geen Woezel en Pip mag zijn
Danic, wat leuk dat jullie samen kunnen zwangeren![]()
En waarschijnlijk vind ie het heel leuk.quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou zelf nooit iets kopen van Woezel en Pip, en ook niet gauw iets van plastic. Maar ach, als visite zoiets meeneemt dan vind ik het best. Ivan komt momenteel om in het plastic speelgoed, hij heeft een Woezelrammelaar en een Pipknuffeldoekje (of andersom, ik weet niet wie wie is).
Duplo vind ik leuk, omdat ze zelf dingen kunnen maken en bedenken, met LP is dat alweer veel minder, al ziet het er erg mooi uit.quote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef Sugarsnap het volgende:
Helaas ontkom je daar niet aan, Juud. Maar er is natuurlijk ook een verschil tussen plastic en plastic. Bram heeft nu de grootste lol met zijn Little People en Duplo, en dat staat nu ook op de planning voor Sint (naast een houten autobaan)
Hier verder ook niet zoveel van Woezel en Pip. 1 Woezelknuffel gekregen, maar daar kijkt hij niet naar om. Hier is vooral Mickey helemaal hot en Nijntje vind ik ook wel leuk
Hier heeft Nijntje ook de voorkeur, hoewel N. ook Pooh nog wel leuk vindt... en helaas had ik geen Ambi-toys meer van Jr. maar zijn we al helemaal losgegaan bij de Kruidvat, want Ambi-toys zijn heel ergquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het enige dat bij mij mag binnenkomen uit dat genre is spullie uit de Nijntje Holland serie, dat vind ik schattig met stipjes en ruitjes.
Voor de rest komt er bij ons alleen hout in het liefst en boekjes en nuttige cadeau's.
Vooral geen plastic.Uitzondering daarop zijn een stuk of 12 oude Ambi-toys rammelaars die ik nog heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |