En dan gaan we er gewoon voor dat dit het topic wordt waarin Pvoesss bevalt van haar knulletjequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef -Nienna- het volgende:
Seilram, gefeliciteerd!!
Onze echo was goed!! Met baby is alles helemaal prima in orde en was lekker beweeglijk.
Ik mag alleen over 10 weken wel weer komen, want er ligt een klein stukje placenta voor mijn baarmoedermond. De kans is heel groot dat dat wegtrekt als mijn buik flink gaat groeien, maar voor de zekerheid wil ze met 30 weken zwangerschap weer kijken. Het kon verder geen kwaad voor de baby of voor mij...dus ik kan me daar nu nog niet druk om maken.
Beentjes bleven de hele tijd stijf tegen elkaar...maar de echoscopiste sprak de magische woorden: "dan kent dat kleintje mij nog niet" en binnen een paar seconden was het overduidelijk zichtbaar en geen twijfel mogelijk: we krijgen een dochtertje
Ik was ook bij H&M, daar hebben ze Teigetje, Hello Kitty en Sesamstraat....quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Nienna, wat fijn dat alles goed was! En leuk, een meisje!
Ik vind echt alle shirtjes met tekst vreselijk. Een van Ivans eerste shirtjes was er een van Imps & Elfs (geloof ik) met daarop 'it's a boy!'. Dat was een heel fijn shirtje en ik vond het nog wel acceptabel, maar zelf zou ik het niet kopen.
Heb je er een verklaring voor dat het beter gaat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vannacht weer geen last van misselijkheid en braken heb gehad? En ik denk dat deze nacht in dat opzicht ook wel goed zal verlopen (ik lig al op bed en heb geen oprispingen). Ik ben er zó blij mee! Ik blijf onrustig (en weinig) slapen en mijn verkoudheid zit me erg in de weg, maar de opluchting is groot.
Done!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef -Nienna- het volgende:
Leandra, zou je het nog in de OP achter mijn naam kunnen zetten??
Niet druk om maken, die hooikoorts, gewoon tegen die tijd eens bekijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb je er een verklaring voor dat het beter gaat?
Fijn hoor, niet genoeg slapen is al niet fijn, maar dan met misselijkheid lijkt me helemaal vreselijk...
Verkouden ben je ook alweer even, ik las laatst dat je zelfs niet gewoon neusspray mag gebruiken als je zwanger bent...
Ik zie op tegen April en Mei, twee waardeloze hooikoorts maanden voor mij, vaak benauwd tot aan pufjes, pillen, neusspray ook oogdruppels tegen de jeuk aan de ogen. En dan ben ik hoogzwanger...
De verloskundige zei al dat het vaak minder is tijdens de zwangerschap, maar ik zit in het hoogste segment dus die vlieger gaat vast niet op.
Ik geniet me suf dus de komende maanden nu alles nog heel goed gaat en ik me prima voel.
Besef dat het best heftig kan zijn als ik de verhalen hier zo lees...
Als ik zo'n gespannen buik had met groeigevoel enzo, moet ik ook makkelijk elk uur meer dan eens. Nu gaat het wel even, maar voor mij is het bijvoorbeeld een mijlpaal als ik 's nachts maar 1x eruit hoef.quote:Op zondag 21 november 2010 11:34 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe vaak plassen jullie trouwens?
Wat een raar advies. Ik moest beginnen met 3x per dag en dan afbouwen en niet met maar eentje beginnen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:21 schreef zfs het volgende:
Jammer pvoess het was afgelopen nacht nog wel volle maan.
Vandaag 2x gespuugd wel pas 's avonds. Ik heb eigenlijk tegen doktersadvies in zowel 's morgens als 's avonds een esefesame genomen. Hopelijk wil hij ze nog wel een keer voorschrijven anders kom ik de knoei met de zetpillen.
Welkom kloontjequote:Op zondag 21 november 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Oeps nu heb ik dus onder mijn eigen naam gepost.
Mijn kloon periode ook voorbij.
Zou best kunnen! Even douchen geeft vaak verlichtingquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef Shirley het volgende:
Tis toch deze nacht volle maan?
Sinds zo'n 2 uurtjes ineens een zeurende continue pijn in m'n onderrug, kan me geen houding geven...Ga ook snel weer achter de pc vandaan. Zou dit voorwerk zijn?
Hey, ik ga zeker borstvoeding geven, ik hoop enorm dat het lukt, ik werk wel maar t ukje is altijd bij mij, dus ik heb alle tijd van de wereld en mogelijkheid om het vrij makkelijk zonder kolven ed zelf te doen. Ik ben van plan het dan ook zeker een jaar vol te houden, en daarna zie ik dan wel of ik er nog een jaartje achteraan plak. Ik ben erg pro bv, zitten gewoon zoveel voordelen aan en met mijn allergien is het zeker enorm belangrijk.quote:Op zondag 21 november 2010 07:12 schreef Claudia_x het volgende:
Goed dat je het zegt van die neusspray. Ik zit er telkens aan te denken om wat in huis te halen, dus ik kijk even of het wel mag. (Ik vind het zulk naar spul, want het brandt in m'n neus en m'n neus voelt er erg gevoelig door tijdens het ademhalen. Maar dat watterige gevoel in m'n hoofd begin ik ook wel zat te worden.)
Ik heb begrepen dat er wel medicatie tegen hooikoorts is die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken, dus ik zou niet zomaar een 'nee' aannemen van je huisarts. Ik weet niet of dat alleen voor bepaalde medicatie geldt of dat er een afweging gemaakt wordt van het risico dat medicijngebruik met zich meebrengt tegenover de klachten van de hooikoorts zelf. Anderen hier die er ervaring mee hebben weten er vast meer over. En weet je al of je van plan bent borstvoeding te geven? Het zou me niets verbazen als je daar dan weer eeen discussie over krijgt.
Oh, en het enige wat ik kan bedenken is dat de baby lager is komen te zitten of wat meer ruimte heeft gekregen op een of andere manier. Ze drukt vast minder tegen mijn maag aan.
De laatste week vind ik echt te lang duren, daarvoor vloog de tijd wel inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, Pvoesss, 41 weken alweer!Voor mij lijkt de tijd zo snel te gaan, maar hoe voelt het voor jou?
Volgende week maandag de 29ste. Met precies 42 wekenquote:Op zondag 21 november 2010 19:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pvoess, ontspanning hielp dus niet helaas. Voor wanneer had je nou inleiding staan? Vrijdag?
Ja nou! Rol na rol na rol met dat continue gepies.quote:Op maandag 22 november 2010 09:43 schreef mrien het volgende:
Weet wel dat het toiletpapier hier in een zwangerschap een stuk sneller op is dan normaal, haha
Ik heb dat shirtje gister van de overbuurvrouw gehadquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:47 schreef Juud79 het volgende:
Avond!
Nienna een meisje en JJ een jongetje, wat mooi die echo, tof zulke goede foto's!
En Pvoesss haar manneke komt hoop ik snel.![]()
Ik heb vanmiddag onderstaand shirtje gekocht. Ik heb heel veel 2e hands spul omdat ik nieuw veelal onzin vind voor een baby en zonde van t geld, maar ik zag opeens een Nami-it winkel in de stad, geweldig, wat een leuke kleertjes. Ben niet van tekst/print shirtjes, maar deze kon ik niet laten hangen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 12:27 schreef Shirley het volgende:
*Meldt*
M'n vliezen zijn net gebroken....de vk komt binnen een uurtje even langs, ben helemaal nerveus meteen!
Sorry Pvoess..denk dat ik je inhaal!
Spannend!quote:Op maandag 22 november 2010 12:27 schreef Shirley het volgende:
*Meldt*
M'n vliezen zijn net gebroken....de vk komt binnen een uurtje even langs, ben helemaal nerveus meteen!
huuuu!!!quote:Op maandag 22 november 2010 12:27 schreef Shirley het volgende:
*Meldt*
Shirley!!!! Spannend!!! Ik wens je een goede snelle bevalling toe!!!quote:Op maandag 22 november 2010 12:33 schreef Shirley het volgende:
Jaa..nog steeds! het loopt als een waterval! Weet niet hoe het met updates gaat zitten verder
Voorheen had ik dat dus niet maar nu krijg ik dus kriebels!!!!quote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef huuphuup het volgende:
je post brings back memories van mn eigen post ruim een jaar geleden![]()
Succes, zet hem op meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |