abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 2010 @ 09:46:39 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88934390
Medio juli is er geen feestdag te bekennen, of je moet in Frankrijk wonen. Vind het wel een vreemde gewaarwording dat mijn kind in juli jarig is. Ik ken niemand die in die maand jarig is, familie of vrienden.
Het nadeel is dat zijn of haar verjaardag in de zomervakantie kan vallen en dat het een late leerling gaat zijn. Het voordeel is dat het op die dag waarschijnlijk mooi weer is :)
  zaterdag 20 november 2010 @ 09:47:02 #252
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88934400
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:38 schreef oeke het volgende:
Vriendinnetje van mij is op 5 mei jarig. Het is best een suf feest, dus iedereen gaat liever naar haar parkfeestjes. En iedereen is vrij! *O*
Koninginnedag lijkt me ook niet zo leuk. Net als 1 januari. ;)
5 mei is toch maar eens per 5 jaar een vrije dag?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88934432
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:47 schreef flugeltje het volgende:
:D Haha, als je eigen baas bent heb je duidelijk niet door wanneer de vrije dagen precies vallen. Het voelde in elk geval wel altijd zo. En al haar vrienden zijn zowat zelfstandigen dus het was altijd erg druk. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 20-11-2010 12:01:37 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88934448
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 09:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ligt aan je CAO.. Ambtenaren zijn wel vrij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88934456
Ja officieel is dat idd eens in de 5 jaar. Maar ieder jaar worden er wel feesten georganiseerd.....
Waar dan weer veel mensen naar toe willen.
Daarbij is een vriend van ons al jarig op 5 mei, dus die datum is eigenlijk al vergeven.
Maar ja, zo kan ik nog wel even doorgaan, want 25 april is mijn beste vriendin jarig, 11 mei de sterfdag van vriend zijn oma en 12 de verjaardag van mijn petekindje.
Dus ik moet er ergens tussen mikken haha.
Doe mij dus maar gewoon 2 mei, zoals afgesproken :P

En dat vocht vasthouden: omg, ik kwam gisteravond thuis na een dag werken en een etentje met collega's (was rond 23.30) en die onderbenen en enkels van mij! Kon wel huilen. Ben niet superdun, maar was altijd heel blij met mijn dunne kuiten en slanke enkeltjes. Die was ik gewoon kwijt! :'( Is nu gelukkig weer helemaal bijgetrokken.

Tijdje terug postte ik over slecht nieuws van opa. Nieuws is nog veel slechter geworden. Hij had nog een paar maanden gekregen van de artsen, maar dit zijn uiteindelijk weken geworden. Mijn oom uit Maleisië is nu onderweg hierheen, ticket tot 11-12. Maar volgens mijn mam is opa voor die tijd overleden. Dus die ziet zijn achterkleinkind helaas niet meer :'(
pi_88934483
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:46 schreef Aventura het volgende:
Medio juli is er geen feestdag te bekennen, of je moet in Frankrijk wonen. Vind het wel een vreemde gewaarwording dat mijn kind in juli jarig is. Ik ken niemand die in die maand jarig is, familie of vrienden.
Het nadeel is dat zijn of haar verjaardag in de zomervakantie kan vallen en dat het een late leerling gaat zijn. Het voordeel is dat het op die dag waarschijnlijk mooi weer is :)
Late leering? Ze gaat dan gewoon direct na de zomervakantie naar school, toch? En tegenwooridg is dat allemaal heel anders, hoor :)

En voordeel van juli: lekker buiten de verjaardag vieren *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88934507
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 09:46 schreef Aventura het volgende:
vroege leerling wordt t ;)
ik vond t trouwens ook een gekke maand om jarig te zijn haha. voordeel was wel: in juni was t lekker, dus heb heerlijk in de tuin kunnen liggen O+
en hij zal niet altijd in de vakantie jarig zijn, tis nog net leuk zo :)

poppedein, jij gaat gewoon mn zus nadoen.die dacht 5mei, werd 7mei en is 25 april bevallen :P
  zaterdag 20 november 2010 @ 09:59:57 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88934584
Ow ja vroege leerling indd! Meteen even iets erover opgezocht, die grens ligt op 1 oktober (ik dacht veel eerder) en die wordt tegenwoordig niet meer zo streng gehanteerd.

Maareh, over die dingen hoef ik eigenlijk nog lang niet na te denken :D

En hoera voor buitenfeestjes! Dat is echt lekker, ik heb ze nooit gehad. Ik ben begin februari jarig, ik heb al 3x meegemaakt dat bezoek niet kon komen wegens weeralarm...
pi_88934876
quote:
Ik ken niemand die in die maand jarig is, familie of vrienden.
Meldt. Ik kan zo 5 bekenden opnoemen die ook die maand jarig zijn :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:23:08 #260
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88934933
seilram, gefeliciteerd :)
Ik heb eindelijk steunkousen, eerste keer had de apotheek het recept niet binnengekregen, de tweede keer hadden ze steunkousen binnen gekregen voor mensen die moeilijk/niet konden lopen. En nu eindelijk de goede :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88934947
Over de strepen, ik ben 29 en heb van de zwangerschap striae over mijn hele buik tot onder mijn oksels overgehouden :') begint nu eindelijk wat lichter van kleur te worden want het ziet er vreselijk uit... mjah, weinig aan te doen ;)

En ik vond bevallen in juli prima! Als je een beetje tegen de hitte kunt is het heerlijk, verlof in de zomer O+
pi_88935004
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:23 schreef Orea het volgende:
Over de strepen, ik ben 29 en heb van de zwangerschap striae over mijn hele buik tot onder mijn oksels overgehouden :') begint nu eindelijk wat lichter van kleur te worden want het ziet er vreselijk uit... mjah, weinig aan te doen ;)

En ik vond bevallen in juli prima! Als je een beetje tegen de hitte kunt is het heerlijk, verlof in de zomer O+
Ja, verlof in de zomer vond ik ook heerlijk :Y
en bij ons in de vrienden- en familiekring is juli een drukke maand! ach, over een paar jaar zijn we dan zelf op vakantie. Vieren we het gewoon eerder of later.
Mijn collega zijn oudste is op 5 december jarig en die vieren het op 5 november zodat het niet met Sinterklaas valt.
pi_88935190
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:59 schreef Aventura het volgende:
Ow ja vroege leerling indd! Meteen even iets erover opgezocht, die grens ligt op 1 oktober (ik dacht veel eerder) en die wordt tegenwoordig niet meer zo streng gehanteerd.

Maareh, over die dingen hoef ik eigenlijk nog lang niet na te denken :D

En hoera voor buitenfeestjes! Dat is echt lekker, ik heb ze nooit gehad. Ik ben begin februari jarig, ik heb al 3x meegemaakt dat bezoek niet kon komen wegens weeralarm...
tegenwoordig is het nog meer uitgebreid, kinderen mogen "over" naar groep 2 als ze van voor januari zijn, mits ze daaraan toe zijn. die "grens" is dus verlegd naar december. ben je dus van na 1 oktober, kan het best zo zijn dat je wel gewoon meestroomt met de groep die op dat moment in groep 1 zit, en ben je niet direct van groep 0 op school... (zoals ze dat benoemen bij ons op school) voor mensen die er minder mee te maken hebben was dat soms lastig, die hadden het idee dat hun kind bleef zitten of een jaar langer moest kleuteren omdat het kind na 1 oktober in de kleutergroep kwam...
pi_88935251
Wij hebben het nieuws vanmorgen aan onze oudste verteld! De reactie was zo leuk!! O+
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_88935498
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:38 schreef mijsje het volgende:

[..]

tegenwoordig is het nog meer uitgebreid, kinderen mogen "over" naar groep 2 als ze van voor januari zijn, mits ze daaraan toe zijn. die "grens" is dus verlegd naar december. ben je dus van na 1 oktober, kan het best zo zijn dat je wel gewoon meestroomt met de groep die op dat moment in groep 1 zit, en ben je niet direct van groep 0 op school... (zoals ze dat benoemen bij ons op school) voor mensen die er minder mee te maken hebben was dat soms lastig, die hadden het idee dat hun kind bleef zitten of een jaar langer moest kleuteren omdat het kind na 1 oktober in de kleutergroep kwam...
Nuttig om te lezen! Ik begrijp alleen vanaf een bepaald punt je verhaal niet meer. Begrijp ik nu goed dat een kind geboren tussen 1 oktober en 1 januari pas in september (als hij/zij ruim 4,5 jaar is) naar groep 1 gaat en een half jaar later door kan stromen naar groep 2 om vervolgens weer een half jaar later naar groep 3 te gaan? Of gaat zo'n kind al met 3,5 jaar naar groep 1?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88935626
nee, een kind komt met 4 jaar op school. vroeger, als dat was na 1 oktober, kwam het in "groep 0" en bleef het het schooljaar daarna in groep 1 en stroomde dan mee met de groep 1 die er dan was. nu is het zo dat een kind t/m december in groep 1 komt en daarmee mee stroomt, en vanaf januari in die "groep 0" komt. voor januari doe je dus eigenlijk maar anderhalf jaar over de kleutergroepen (ligt eraan wanneer je precies 4 wordt, maar vooral na 1 oktober geldt dit) en na januari doe je er 2,5 jaar over. en dat alles zonder versneld door te gaan of te blijven zitten.
snap je dit beter? (is ook een ingewikkeld proces, want er spelen natuurlijk meer dingen mee, zoals of het kind er ook aan toe is om naar groep 3 te gaan...)
pi_88935634
In Ambers geval wel Claudia. Amber is van 18 okt. Begon in groep 0 en zit nu (1jr later) in groep 1.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88935717
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef mijsje het volgende:
nee, een kind komt met 4 jaar op school. vroeger, als dat was na 1 oktober, kwam het in "groep 0" en bleef het het schooljaar daarna in groep 1 en stroomde dan mee met de groep 1 die er dan was. nu is het zo dat een kind t/m december in groep 1 komt en daarmee mee stroomt, en vanaf januari in die "groep 0" komt. voor januari doe je dus eigenlijk maar anderhalf jaar over de kleutergroepen (ligt eraan wanneer je precies 4 wordt, maar vooral na 1 oktober geldt dit) en na januari doe je er 2,5 jaar over. en dat alles zonder versneld door te gaan of te blijven zitten.
snap je dit beter? (is ook een ingewikkeld proces, want er spelen natuurlijk meer dingen mee, zoals of het kind er ook aan toe is om naar groep 3 te gaan...)
Nee, ik begrijp je verhaal nog steeds niet! Het is voor mij wel heel interessant, want Ivan is van 13 november. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat hij pas ruim een half jaar later naar school zou gaan, maar nu lees ik over zoiets als "groep 0" en bijzondere doorstroommogelijkheden!
pi_88935893
ik ben van november en ging naar school toen ik 4 was. dat was november 89(schooljaar 89/90), naar groep 2 ging ik in 91 (schooljaar 91/92).
alleen tegenwoordig zou ik niet zolang in groep 1 gezeten hebben. als k t goed begrijp toch?

nou ja maakt hier niets uit :) floris is in juli jarig en ik zit niet meer op de basisschool :P
pi_88935915
hij is van 13 november, dus van voor januari. dat wil zeggen dat hij in kan stromen in groep 1, na de volgende zomervakantie kan hij gewoon naar groep 2 "overgaan", en na de zomervakantie daarna kan hij naar groep 3, als hij daaraan toe is. (dus, als hij een bepaald aantal letters weet, de cito's/toetsen voldoende afrond en hij er sociaal/emotioneel aan toe is. per school kan het overgangsbeleid van groep 2 naar 3 verschillen hoor...) mocht het zo zijn dat Ivan nog erg jong is in zijn gedrag, nog meer wil spelen, er duidelijk niet aan toe is, dan blijft hij in groep 2, maar wordt dat nog niet genoemd als blijven zitten.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben van november en ging naar school toen ik 4 was. dat was november 89(schooljaar 89/90), naar groep 2 ging ik in 91 (schooljaar 91/92).
alleen tegenwoordig zou ik niet zolang in groep 1 gezeten hebben. als k t goed begrijp toch?

nou ja maakt hier niets uit :) floris is in juli jarig en ik zit niet meer op de basisschool :P
klopt :) mits je er aan toe was om al door te gaan... :)
pi_88935936
Hm, ik ben van december en ging volgens mij pas naar school toen ik 4,5 was. Dat instappen middenin het schooljaar is nieuw voor me!

Ah, mijsje, het is nu duidelijk voor me! Wat goed dat scholen daar nu flexibeler mee omspringen en van het kind zelf uitgaan. Lijkt me trouwens niet altijd even makkelijk, vooral gezien de pushcultuur die je bij veel ouders ziet.
pi_88935969
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, ik ben van december en ging volgens mij pas naar school toen ik 4,5 was. Dat instappen middenin het schooljaar is nieuw voor me!
daar kiezen mensen wel eens voor, omdat kinderen met 4 nog niet leerplichtig zijn. het is voor een school alleen niet wenselijk. ik hoor het niet meer zo vaak tegenwoordig trouwens, dat mensen daarvoor kiezen. tegenwoordig is het "de gewoonte" dat kinderen een dag na hun 4e verjaardag in de kleutergroep op school komen.
pi_88935987
Ik ben in een klein dorp opgegroeid, dus het kan heel goed zijn dat het gewoon de dorpscultuur was. Ik zal mijn moeder er eens naar vragen. Misschien herinner ik het me gewoon verkeerd.
pi_88936022
maar het zou best kunnen. en misschien lag het ook aan de tijd, dat het vroeger anders ging. ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik voor het eerst op de kleuterschool kwam, of het schooljaar toen al begonnen was... (maar ik was van 12 september, dus vrij aan het begin van het schooljaar)
pi_88936039
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 10:41 schreef Caatje. het volgende:
Wij hebben het nieuws vanmorgen aan onze oudste verteld! De reactie was zo leuk!! O+
Wat leuk O+ !
Ben benieuwd wie je bent ;)
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:17:50 #276
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88936085
Ik ben van eind september en toendertijd nog een bespreekgeval. Maar ik heb altijd gedacht dat je in principe 2 volledige schooljaren in de kleuterklas moet doorbrengen voordat je naar groep 3 gaat op de september en oktoberkindjes na.
Maar dat is dus weer helemaal veranderd?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88936139
Caatje, lees ik helemaal over je berichtje heen! Hoe oud is jullie oudste? Of houd je dat liever voor je? En hoe reageerde die dan?
pi_88936491
Claudia, de oudste is al groot, echt wel peuter-af zeg maar. Maar ik onthul liever nog niet te veel, tot ik mijn kloonmasker afzet ;)
De oudste was echt superblij, wilde telkens mijn buik bekijken en begon direct met spulletjes verzamelen!
pi_88936513
Seilram, proficiat met je zwangerschap en welkom hier!
pi_88936679
Ah, een kloon van een bekende! Spannend weer. Het lijkt me heel bijzonder om mee te maken dat je kind de komst van een tweede (of derde, vierde...) bewust ervaart.
pi_88936883
quote:
Ik ben 15 juli geboren en was ook altijd in de vakantie jarig. Ik kan me totaal niet herinneren dat ik daarmee zat eigenlijk.
Ik had wel altijd feestjes...
pi_88936942
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp je verhaal nog steeds niet! Het is voor mij wel heel interessant, want Ivan is van 13 november. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat hij pas ruim een half jaar later naar school zou gaan, maar nu lees ik over zoiets als "groep 0" en bijzondere doorstroommogelijkheden!
David is van januari en heeft dus anderhalf jaar in groep 1 gezeten.
pi_88937579
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef mijsje het volgende:
maar het zou best kunnen. en misschien lag het ook aan de tijd, dat het vroeger anders ging. ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik voor het eerst op de kleuterschool kwam, of het schooljaar toen al begonnen was... (maar ik was van 12 september, dus vrij aan het begin van het schooljaar)
Vroeger was je dan dus idd een vroege leerling, en de jongste van de klas. Ik was in december jarig en ging ook pas september erna naar school. Halverwege het jaar instromen, gebeurde gewoon niet. Dus ik was een late leerling, 4,5 toen ik naar de basisschool ging.
pi_88938777
Even over vocht vasthouden... kan het ook verdeeld zijn? Mijn rechtervoet/enkel is namelijk meer gezwollen dan de linker. Tintelt zelfs bij m'n tenen.

Caatje, ben benieuwd wie je bent! :)

Over verjaardagen op feestdagen, ik hoop echt niet dat die van mij op 5 december komt. Ik hou echt m'n benen dicht! :')
Back in business.
pi_88941384
Heheh ja ik ben zo blij dat ik dat echt niet kan halen! *O*
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:10:39 #286
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88943505
seilram proficiat en welkom!

caatje een kloon, weer raad-je-kloontje-tijd hierrrr
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:16:25 #287
238474 Jeetjejom
pi_88943680
Caatje, gefeliciteerd en hopelijk weten we snel wie je bent!!!
As promised: foto's van mijn (onder voorbehoud) jongetje:

Tja krijg ze even niet gedraaid, sorry....

Nienna, hoe was jouw echo eigenlijk???
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:34:58 #288
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88944251
Schone foto's van je ventje, JJ. En een heel duidelijk piemeltje, en dat op de vroege morgen, mijn dag kan niet meer stuk :)

En Caatje, wat leuk dat de oudste zo leuk reageerde! Ben benieuwd!

Hier samen met de man (of de man doet, ik scharrel er wat om heen) het huis een beetje aan kant gemaakt. Ook weer wat dingen gevonden die ik kwijt was (dank Beisan), maar ben helemaal klaar voor komst van moeder en zusje. Speculaasbrokken, dropjes, aanmaaklimonade, kom maar op! :) Ik ga ZO aankomen deze week :)

(En ik krijg nog steeds een cheesecake, maar ik vind het altijd 'niet nodig', wat voor zwangere dame ben ik?)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:38:05 #289
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88944328
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:16 schreef Jeetjejom het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een leuke foto, die onderste :D
  zaterdag 20 november 2010 @ 17:01:44 #290
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88946711
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:16 schreef Jeetjejom het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Onder voorbehoud? :D

Gaaf Jeetjejom!
  zaterdag 20 november 2010 @ 17:11:57 #291
238474 Jeetjejom
pi_88947135
Tja de vk twijfelde ook niet echt, maar het zou (een hele kleine kans) een ontzettend grote clitoris kunnen zijn (maar volgens mij was dat meer om zichzelf in te dekken ;) ) Moet zeggen dat ze bij de tweede foto die ze maakte ook al een heel stuk meer overtuigd was!
Maar dinsdag weten we het echt zeker :D

Bas, en ik heb rekening gehouden met het tijdverschil zodat je je dag goed kon beginnen! Laat het smaken allemaal!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_88947714
mooie echo!!
Ik heb besloten Claudia maar eens te volgen vandaag en heb mezelf verwend met heerlijke zeep met olie erin. Het ruikt hier nu net zo als in de sauna.
Mijn buik is echt anders dan de vorige keer. Toen kon ik met 8 weken veel broeken al niet meer aan, ook niet om mijn benen, terwijl ik nu mijn lage spijkerbroek nog met gemak dicht kan. Daar hangt dan wel iets van buikje boven, maar dat boeit me niet echt. Tis niet vetrol achtig zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88948306
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik win als het gaat om meeste striae :Y Dat durf ik wel te wedden :o
Ik ben nu dan wel niet zwanger, maar ik wil die weddenschap best aangaan hoor :7 ;(

Maar waar ik eigenlijk voor kwam: Seilram, gefeliciteerd! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:16:20 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88949454
Jeetjejom, wat een leuke echo's, dat voetje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88951330
Wat een mooie echo JJ
Ik was al blij dat ik bij die van ons het hoofdje, een armpje en een beentje kon ontdekken.
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:32:11 #296
238474 Jeetjejom
pi_88952049
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:12 schreef zfs het volgende:
Wat een mooie echo JJ
Ik was al blij dat ik bij die van ons het hoofdje, een armpje en een beentje kon ontdekken.
Hmmm, ben ik dan zo verwend dat ik deze nog redelijk onscherp vind. Heb duidelijkere hier liggen :D
Jouw warmte is genoeg
pi_88952169
Nee hoor! ik vind ze ook redelijk onscherp :@
Het zijn wel mooie echo's maar ik heb ze duidelijker/scherper gezien.
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:39:39 #298
238474 Jeetjejom
pi_88952324
Oke gelukkig, was al bang dat het aan mij lag.
Ach ja, ze waren alleen maar gescand om het geslacht te laten zien, dus dan mag het ook wel!
Jouw warmte is genoeg
pi_88954382
Seilram, gefeliciteerd!!

Onze echo was goed!! Met baby is alles helemaal prima in orde en was lekker beweeglijk.
Ik mag alleen over 10 weken wel weer komen, want er ligt een klein stukje placenta voor mijn baarmoedermond. De kans is heel groot dat dat wegtrekt als mijn buik flink gaat groeien, maar voor de zekerheid wil ze met 30 weken zwangerschap weer kijken. Het kon verder geen kwaad voor de baby of voor mij...dus ik kan me daar nu nog niet druk om maken.

Beentjes bleven de hele tijd stijf tegen elkaar...maar de echoscopiste sprak de magische woorden: "dan kent dat kleintje mij nog niet" en binnen een paar seconden was het overduidelijk zichtbaar en geen twijfel mogelijk: we krijgen een dochtertje O+
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:39:47 #300
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88954612
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef -Nienna- het volgende:
Seilram, gefeliciteerd!!

Onze echo was goed!! Met baby is alles helemaal prima in orde en was lekker beweeglijk.
Ik mag alleen over 10 weken wel weer komen, want er ligt een klein stukje placenta voor mijn baarmoedermond. De kans is heel groot dat dat wegtrekt als mijn buik flink gaat groeien, maar voor de zekerheid wil ze met 30 weken zwangerschap weer kijken. Het kon verder geen kwaad voor de baby of voor mij...dus ik kan me daar nu nog niet druk om maken.

Beentjes bleven de hele tijd stijf tegen elkaar...maar de echoscopiste sprak de magische woorden: "dan kent dat kleintje mij nog niet" en binnen een paar seconden was het overduidelijk zichtbaar en geen twijfel mogelijk: we krijgen een dochtertje O+
Wat fijn _Nienna_! Gefeliciteerd met jullie meisje! O+

Wij hebben dinsdag de 20 weken echo (in wk 22) en vinden dat (ondanks dat er al 10 of 11 echo's zijn gemaakt deze zwangerschap) toch wel spannend. Gelukkig hebben we al een soort van pre-SEO gehad, waarop alles dat ze kon zien helemaal goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')