Ik ben 15 juli geboren en was ook altijd in de vakantie jarig. Ik kan me totaal niet herinneren dat ik daarmee zat eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:46 schreef Aventura het volgende:
Medio juli is er geen feestdag te bekennen, of je moet in Frankrijk wonen. Vind het wel een vreemde gewaarwording dat mijn kind in juli jarig is. Ik ken niemand die in die maand jarig is, familie of vrienden.
Het nadeel is dat zijn of haar verjaardag in de zomervakantie kan vallen en dat het een late leerling gaat zijn. Het voordeel is dat het op die dag waarschijnlijk mooi weer is
David is van januari en heeft dus anderhalf jaar in groep 1 gezeten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp je verhaal nog steeds niet! Het is voor mij wel heel interessant, want Ivan is van 13 november. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat hij pas ruim een half jaar later naar school zou gaan, maar nu lees ik over zoiets als "groep 0" en bijzondere doorstroommogelijkheden!
Vroeger was je dan dus idd een vroege leerling, en de jongste van de klas. Ik was in december jarig en ging ook pas september erna naar school. Halverwege het jaar instromen, gebeurde gewoon niet. Dus ik was een late leerling, 4,5 toen ik naar de basisschool ging.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef mijsje het volgende:
maar het zou best kunnen. en misschien lag het ook aan de tijd, dat het vroeger anders ging. ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik voor het eerst op de kleuterschool kwam, of het schooljaar toen al begonnen was... (maar ik was van 12 september, dus vrij aan het begin van het schooljaar)
Wat een leuke foto, die onderstequote:Op zaterdag 20 november 2010 15:16 schreef Jeetjejom het volgende:
Caatje, gefeliciteerd en hopelijk weten we snel wie je bent!!!
As promised: foto's van mijn (onder voorbehoud) jongetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja krijg ze even niet gedraaid, sorry....
Nienna, hoe was jouw echo eigenlijk???
Onder voorbehoud?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:16 schreef Jeetjejom het volgende:
Caatje, gefeliciteerd en hopelijk weten we snel wie je bent!!!
As promised: foto's van mijn (onder voorbehoud) jongetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja krijg ze even niet gedraaid, sorry....
Nienna, hoe was jouw echo eigenlijk???
Ik ben nu dan wel niet zwanger, maar ik wil die weddenschap best aangaan hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik win als het gaat om meeste striaeDat durf ik wel te wedden
Hmmm, ben ik dan zo verwend dat ik deze nog redelijk onscherp vind. Heb duidelijkere hier liggenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:12 schreef zfs het volgende:
Wat een mooie echo JJ
Ik was al blij dat ik bij die van ons het hoofdje, een armpje en een beentje kon ontdekken.
Wat fijn _Nienna_! Gefeliciteerd met jullie meisje!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef -Nienna- het volgende:
Seilram, gefeliciteerd!!
Onze echo was goed!! Met baby is alles helemaal prima in orde en was lekker beweeglijk.
Ik mag alleen over 10 weken wel weer komen, want er ligt een klein stukje placenta voor mijn baarmoedermond. De kans is heel groot dat dat wegtrekt als mijn buik flink gaat groeien, maar voor de zekerheid wil ze met 30 weken zwangerschap weer kijken. Het kon verder geen kwaad voor de baby of voor mij...dus ik kan me daar nu nog niet druk om maken.
Beentjes bleven de hele tijd stijf tegen elkaar...maar de echoscopiste sprak de magische woorden: "dan kent dat kleintje mij nog niet" en binnen een paar seconden was het overduidelijk zichtbaar en geen twijfel mogelijk: we krijgen een dochtertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |