abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88872883
Zwangerschap en geboorte deel 711

2010

November:
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley (jongetje)
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongetje)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
01 februari 2011: Reintji (tweeling)
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally

Mei:
02 mei 2011: Danic
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor ***
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
14 juni 2011: Danielle_

Juli:
02 juli 2011: Caatje.
13 juli 2011: Aventura

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88872959
Juud, er is met de nieuwe layout zo'n handig knopje open nieuw deel. Easypeasy is het sindsdien.

L-tiekje (valt het op dat ik je naam niet precies weet :') ) wat fijn dat alles goed was.

Pvoess, word dit jouw deel? :*
The way you rock'n'roll
  donderdag 18 november 2010 @ 19:02:29 #3
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88873034
En copy/paste je dan zelf de inhoud van het eerste bericht?
En neemt ie dan ook de linkjes automatisch mee.

Of neemt ie zelf de OP mee?
pi_88873038
D_M_L, zo vreemd is dat niet hoor, ik heb ook een lastige nick gekozen...

En ik ben echt heel opgelucht, niet dat ik echt twijfelde, maar de bevestiging is wel erg fijn..
pi_88873097
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Juud79 het volgende:
En copy/paste je dan zelf de inhoud van het eerste bericht?
En neemt ie dan ook de linkjes automatisch mee.

Of neemt ie zelf de OP mee?
Gaat allemaal automagisch tegenwoordig. Geweldig toch?
Je past het nummer van het nieuwe deel aan en plakt de link naar het vorige topic en de rest doet hij voor jou.
The way you rock'n'roll
  donderdag 18 november 2010 @ 19:10:48 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88873355
krijtlijk, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_88873401
Sorry, was dinnertime hier... dus ik had het verzoekje gemist :@

Laiveneertiekje, wat geweldig dat alles goed was *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88873633
Laiveneertiekje, fijn dat het goed was! *O*

Ik ben nu lichtelijk kapot :') Heel de badkamer gesopt van onder tot boven, meteen allerlei zooi uitgezocht en wegggegooid. Gelijk ook maar een was gedraaid, opgehangen én weggevouwen. Gelukkig eten we lekker makkelijk en staat alles al klaar..zometen plof ik lekker op de bank en kom er niet meer vanaf!
Back in business.
pi_88873730
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pvoess, word dit jouw deel? :*
Ik hoop het van harte :Y O+
pi_88875901
Oh wat spannend pvoesss O+ .

Claudia, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het slapen. Deden de pillen een beetje hun werk?
pi_88876190
Toch te veel gedaan Shirley, lastig is het soms he, wat kun je wel en wat is te veel

Ik heb ook te veel gedaan vandaag merkte ik aan het eind van de middag. Maar..alle babykleertjes liggen in de kast, die eerst opgeruimd en in dozen gepakt moest worden. Alle kleertjes gestreken, ziet er weer mooi uit ;)
Morgen de lakentjes nog doen en dan is het wel weer klaar geloof ik. Dan nog eens kijken hoe we het qua indeling ga doen op onze slaapkamer..wordt even kijken wat "ideaal" is
  donderdag 18 november 2010 @ 20:41:11 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88877299
/aanstelpost

Moesten jullie ook zo wennen aan het feit dat je geen alcohol mag? Ik merk nu pas hoe regelmatig ik eigenlijk lekker een biertje of wijntje neem. Ik heb zo vaak ook borrels, avondjes bij vrienden, visite, etentjes. Ook nu gaat dat allemaal door, en ik zit altijd maar aan de spa blauw of cola light. Ik vind er echt niks aan en ga ook vaak maar eerder weg. Ik voel me bijna een outcast. Ik heb nu even echt een baalmoment. Ik weet het, het klinkt verwend en ook een beetje alsof ik een alcoholist ben. En ja, het is voor een goed doel en ik kan er prima afblijven. Maar ik vind het echt allemaal een stuk ongezelliger zo.
Dan te bedenken dat dit nog minimaal 8 en maximaal 12 maanden gaat duren.
pi_88877479
12 maanden als in bv?
:* sterkte ermee... ik kan me tot op zekere hoogte er wel iets bij voorstellen... weten je vrienden wel waarom je geen alcohol drinkt nu?
  donderdag 18 november 2010 @ 20:45:23 #14
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88877513
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef Aventura het volgende:
/aanstelpost

Moesten jullie ook zo wennen aan het feit dat je geen alcohol mag? Ik merk nu pas hoe regelmatig ik eigenlijk lekker een biertje of wijntje neem. Ik heb zo vaak ook borrels, avondjes bij vrienden, visite, etentjes. Ook nu gaat dat allemaal door, en ik zit altijd maar aan de spa blauw of cola light. Ik vind er echt niks aan en ga ook vaak maar eerder weg. Ik voel me bijna een outcast. Ik heb nu even echt een baalmoment. Ik weet het, het klinkt verwend en ook een beetje alsof ik een alcoholist ben. En ja, het is voor een goed doel en ik kan er prima afblijven. Maar ik vind het echt allemaal een stuk ongezelliger zo.
Dan te bedenken dat dit nog minimaal 8 en maximaal 12 maanden gaat duren.
Ik kan me er heel weinig bij voorstellen, want ik drink al jaren niets meer... :)

Maar kun je niet zelf wat lekkers non-alcoholisch meenemen naar feestjes en partijen? Een non-alcoholisch wijntje in een mooi wijnglas drinkt ook best gezellig mee, lijkt e?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88877566
Ik ben ook eigenlijk iemand die nooit drinkt.
Maar ik zou idd gaan voor de alcoholvrije cocktails etc.
En tijdens de bv kan je best af en toe wat drinken :)
  donderdag 18 november 2010 @ 20:47:47 #16
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88877640
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook eigenlijk iemand die nooit drinkt.
Maar ik zou idd gaan voor de alcoholvrije cocktails etc.
En tijdens de bv kan je best af en toe wat drinken :)
Psies, alcoholvrije cocktails etc., er is meer tussen cola light en een champagne ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88877671
Ik snap wel dat je het af en toe mist. Ik wil als iedereen aan de goede wijn zit ook best een slokje dat ik braaf niet neem overigens maar ik vind een etentje e.d. er niet minder leuk om.
Ik ga er vanuit dat ik tijdens de bv periode zo af en toe trouwens best iets kan drinken inderdaad maar goed mijn sociaal leven is geen aaneenschakeling van drink momenten dus dat is heel goed te plannen.

Zomers niet drinken vind ik erger dan nu in de winter trouwens. Zomers zijn we vaak bij een strandtent te vinden.
The way you rock'n'roll
pi_88877736
Aventura, ik snap het wel hoor. Op feestjes kwam bij mij ook altijd de cola light mijn neus uit. Ik probeer nu gewoon af te wisselen, dus dan weer sap en dan weer cola light en dan weer water of thee. En als het kan alcohol vrij bier (dat witbier is best lekker) of cocktails zonder alcohol.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88877834
laiveneertiekje, wat fijn dat alle goed was!

Groosken, helaas heb ik niet echt beter geslapen. Afgelopen nacht was weer vrij dramatisch en daar kan een slaappil niet tegenop. Ik probeer eerst maar eens de avond anders af te bouwen en ik experimenteer nog steeds met het eten 's avonds.

Aventura, ik herken niet wat je schrijft. Ik drink eigenlijk nooit alcohol en ik vermaak me op feestjes ook nooit dóór de alcohol.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88877964
Aventura, ik miste vooral een andere smaak dan het zoete van fris of sap, dat kwam op een gegeven moment echt mijn neus uit.
En het gevoel dat je ook iets speciaals hebt. ;)
Op een gegeven moment had ik van die kleine flesjes Crodino in huis. Heel lekker, tenminste als je ervan houdt en een goede afwisseling tussen al het andere.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88878012
Je hebt ook alcohol vrije wijn verkrijgbaar bij o.a de Appie Heijn en de Dirx

heb hier helemaal niks te zoeken, sorry
pi_88878032
Aventura, ik herken het wel, hoor! Ik ben uiteindelijk aan het alcoholvrije bier gegaan. Dat is toch iets specialer dan frisdrank ofzo. Net als wat Oeke zegt.
Als je even geen bier drinkt (ik was de eerste maanden misselijk), dan proef je het verschil niet meer... Heus niet!
pi_88878051
oeke, dat dus. NIet de alcohol, maar de andere smaak, dat miste ik.

Iemand nog iets van zfs gehoord?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88878155
Laiveneertiekje wat fijn dat het allemaal goed was! *O*

Aventura :D drankorgel! :+
nee hoor, ik begrijp best wat je bedoelt. Ik mis het zelf niet maar dat is wel vooral omdat ik al nauwelijks dronk en omdat ik ook niet zoveel op zulke gelegenheden ben. Als je veel borrels/etentjes/uitjes hebt dan kan ik me heel goed voorstellen dat je een beetje weeïg wordt van de non-alcoholische gedoetjes.
Wat anderen zeiden alcohol-vrije wijn en biertjes of cocktails zijn misschien een idee maar ik kan me ook voorstellen dat je dat nog stommer vindt.

Oh! ik heb mn kraampakket binnen! *O*
Het stond buiten bovenop de papierbak :{ en later zei B. dat die doos er gisteravond al stond, hij dacht dat het oud-papier was. Wtf :? waarom belt die postbode niet gewoon aan?? t is altijd wat met die post hier, nu heeft dat pakket de hele nacht buiten gestaan blijkbaar...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88878324
opbellen naar je zorgverzekering en zeggen dat je het hele pakket niet ontvangen hebt. Je hebt er ook niet voor hoeven tekenen en het feit dat de postbode het op de vuilnisbak heeft neergezet had zo maar kunnen betekenen dat de vuilniswagen langs was gekomen en die doos er bij in had gegooid en dan had je nooit geweten dat dat je kraampakket was.

en nou ben ik echt weg uit dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')