Wie is wie dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Enoh versus Afellay, heerlijke duels. Maar met alle respect, een Fiat Panda tegen een Rolls Royce.²
pmquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kan iemand mij een linkje PM'en met Nederlands commentaar? Via roja werkt alleen Spaans?
ik dacht al, wat is het rustig hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Voor Ajax - PSV kan je ook hier terecht:
[Wedstrijd van de Week] Ajax - PSV
Haha, dan weet je meteen waaromquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik dacht al, wat is het rustig hier
Beetje lullig om Afellay als een Fiat Panda neer te zetten zegquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Enoh versus Afellay, heerlijke duels. Maar met alle respect, een Fiat Panda tegen een Rolls Royce.²
Dit dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[Wedstrijd van de Week] Ajax - PSV #2
Nu wel
Zeker weten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef Plasterk het volgende:
Dit mag Douglas zichzelf lekker aanrekenen.
Dat lijkt me ook wel ja. Wat een faalhaas.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef Plasterk het volgende:
Dit mag Douglas zichzelf lekker aanrekenen.
JAAAAA WAT EEN HELDquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
De Graafschap staat inmiddels 3-1 voor, weer Poepon.
Nooit gedacht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
De Graafschap staat inmiddels 3-1 voor, weer Poepon.
Wat? Leer typen johquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Beter van verliezen van AZ dan van ADO
Ajax gaat er straks ook weer onderuit. Alsof ze dit gaan winnenquote:
Oooh hihihihiquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is ajax? Of is het al geweest?
Nee Ajax was gisteren. Je hebt wat gemist want er liep een hond op het veld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is ajax? Of is het al geweest?
quote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef fioooon het volgende:
[..]
Nee Ajax was gisteren. Je hebt wat gemist want er liep een hond op het veld.
Om tegenwicht te bieden zal ik voor Feyenoord juichen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:26 schreef horned_reaper het volgende:
Kom Groningen!Ik juich voor jullie ^^
Omdat hij het niet goed deed afgelopen weken.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom staat Enevoldsen er niet in?
Dat is toch de aanvoerder? Dan blijft hij er waarschijnlijk lang instaan...des te meer kans op een tweede gele kaart. We hebben het nodig, zoals je zegt.quote:Op zondag 21 november 2010 14:32 schreef Hamilcar het volgende:
Een vroege gele kaart voor Granqvist van Groningen - mooi. We hebben alles nodig om hier een gelijkspel of winst uit te halen =P
Uit vorm, zeiden ze op de radio.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom staat Enevoldsen er niet in?
Ik denk dat Been het zo neer gezet heeft - je ziet Van Dijk alleen ballen in z'n 6 meter box pakken en de rest laat hij of aan de verdediging of bokst hij bij tijd en wijle weg :xquote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef dakraam het volgende:
pff bal in de 5, die moet van dijk gewoon pakken en niet door vlaar weg latn koppen.
Volgens mij zit jij een andere pot te kijken...quote:Op zondag 21 november 2010 14:39 schreef detulp050 het volgende:
Vandaag in de handbalcompetitie: Feyenoord
Met die gedachte winnen ze geen wedstrijden. Elke keer na die 1-0 achterstand die koppies gelijk omlaag. Gewoon voetballen zoals ze aan de wedstrijd begonnen.quote:
Zie PMquote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef dakraam het volgende:
mijn digitale tv apparaatje is stuk, dus nu zit ik de wedstrijd online te kijken. Maar dan komt er om de zoveel tijd een advertentie in beeld, die kan ik wel wegklikken maar soms dan klik ik mis. En dan zit ik op een datingsite voor alleenstaande mama's. :p
er zijn sites die bieden wedstrijden geheel "vrijblijvend"aanquote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef dakraam het volgende:
mijn digitale tv apparaatje is stuk, dus nu zit ik de wedstrijd online te kijken. Maar dan komt er om de zoveel tijd een advertentie in beeld, die kan ik wel wegklikken maar soms dan klik ik mis. En dan zit ik op een datingsite voor alleenstaande mama's. :p
dank jequote:
Sowieso de beste speler in de selectie van Feyenoord.quote:
Klopt...lijkt alle schroom van zich af te hebben gegooid.quote:
Ik vind Wijnaldum beter. Is dit seizoen ondanks de tegenvallende prestaties een stabiele factor in het team geworden. Bijna elke wedstrijd een van de betere spelers.quote:Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sowieso de beste speler in de selectie van Feyenoord.²
Hou toch op met die Mocro-fetisj van je man. Tomasson is veruit de beste, mits in vorm. Zet de wedstrijden waarin hij meedeed maar af tegen de wedstrijden waarin hij niet meedeed.quote:Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sowieso de beste speler in de selectie van Feyenoord.²
Ik herhaal het in dit topic elke week. Dat komt volgens ook deels omdat Castaignos geen actie in huis heeft. Geen flitsende techniek/schijnbeweging of topsnelheid. Er is weinig waarmee hij zijn directe tegenstander kan verassen. Kijk maar eens hoe een linksback Biseswar staat te dekken; altijd een meter of 2/3 ervoor en wachten op de beweging. Bij Castaignos kleunen ze er gewoon gelijk in omdat hij geen direct gevaar vormt (buiten de 16).quote:Op zondag 21 november 2010 15:01 schreef Drassss het volgende:
Opbouwend is Feyenoord traag, inspiratieloos en dus ook meteen waardeloos.. Hooguit briljante diepte ballen van Mokotjo oa. kunnen Feyenoord nog gevaarlijk maken
Eens, hij zou gewoon een spits naast hem moeten hebben ( Smolov ) en dan 4-4-2 ballen met Gini/Bises als vleugels. Puur om extra druk te creëren, want dit is puur hopen op een bal die goed valt...quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herhaal het in dit topic elke week. Dat komt volgens ook deels omdat Castaignos geen actie in huis heeft. Geen flitsende techniek/schijnbeweging of topsnelheid. Er is weinig waarmee hij zijn directe tegenstander kan verassen. Kijk maar eens hoe een linksback Biseswar staat te dekken; altijd een meter of 2/3 ervoor en wachten op de beweging. Bij Castaignos kleunen ze er gewoon gelijk in omdat hij geen direct gevaar vormt (buiten de 16).
Luc heeft wel zeker een prima actie alleen is dat moeilijk uit te voeren met de rug naar het doel en 2 verdedigers in je nek.quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herhaal het in dit topic elke week. Dat komt volgens ook deels omdat Castaignos geen actie in huis heeft. Geen flitsende techniek/schijnbeweging of topsnelheid. Er is weinig waarmee hij zijn directe tegenstander kan verassen. Kijk maar eens hoe een linksback Biseswar staat te dekken; altijd een meter of 2/3 ervoor en wachten op de beweging. Bij Castaignos kleunen ze er gewoon gelijk in omdat hij geen direct gevaar vormt (buiten de 16).
Castaignos moet met zn neus naar het doel blijven staan zodat hij altijd gelanceerd kan worden. Vanaf de zijkant moet er dan richting 16 gecombineerd wordenquote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het ff voor je aangepast.quote:Op zondag 21 november 2010 15:07 schreef horned_reaper het volgende:
Feyenoord kan niet klagen dat de scheids voor ze fluit.... En alsnog geen doelpunt kan maken
je bent me 2 seconden voorquote:
Welkom in de wereld die profvoetbal heet.quote:Op zondag 21 november 2010 15:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luc heeft wel zeker een prima actie alleen is dat moeilijk uit te voeren met de rug naar het doel en 2 verdedigers in je nek.
Waarheid die staat als een huis.quote:Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die profvoetbal heet.![]()
Komop...we zien hem elke week wel een keer of 2 per wedstrijd met de bal aan de voet richting de goal rennen met 1 of 2 verdedigers die hij nog moet omspelen. Er gebeurt dan nooit iets. Daarnet ook precies zo'n moment.
Ik wil Castaignos niet afvallen, maar het valt me gewoon op. Hij creëert zelf niks en daardoor stagneert het spel net over de middenlijn omdat verdedigers niet hoeven te anticiperen op een eventuele verassende actie.
Alhoewel ik Garcia een geweldige speler vind, is het probleem dat hij het alleen bij vlagen laat zien.quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Garcia, wat een heerlijke speler. Hij behoort écht tot de Bergkamp achtigen.²
Er zijn genoeg streams toch?quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch jammer dat ik niet kan kijken en alleen kan luisteren
Zit in de treinquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er zijn genoeg streams toch?
Heeft de jeugdopleiding van Real Madrid doorlopen dus zal er wel iets van kunnen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Alhoewel ik Garcia een geweldige speler vind, is het probleem dat hij het alleen bij vlagen laat zien.
Alleen is het jammer dat hij het maar bij vlagen laat zienquote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft de jeugdopleiding van Real Madrid doorlopen dus zal er wel iets van kunnen.
Ik had je opmerking na 1 keer ook al begrepen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat hij het maar bij vlagen laat zien
Echt he maar die gast claimde ook 2x buitenspel en bleef hierbij ondanks dat de herhaling toch echt wat anders uitweesquote:Op zondag 21 november 2010 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Naar welke wedstrijd kijkt die commentator in Godsnaam?
Jep, echt een flapdrolquote:Op zondag 21 november 2010 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he maar die gast claimde ook 2x buitenspel en bleef hierbij ondanks dat de herhaling toch echt wat anders uitwees
Eredivisie Livequote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Ik weet niet welke zender jullie kijken.... maar de commentator hier doet prima commentaarwerk?
Ik las het 3 keer en ik snapte het, denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Klummie het volgende:
Valt niet mee dit weer maar is eigenlijk gewoon logisch gezien de afgelopen tijd. Hopelijk in de tweede helft wat meer tempo en durf maar dat is meer hopen dan echt kunnen verwachten.
Goed zoquote:Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las het 3 keer en ik snapte het, denk ik
mijn 2000e postquote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef dakraam het volgende:
quote:
Beide gevallen zijn door de scheids al beoordeeld, dus dan kan dat niet.quote:Op zondag 21 november 2010 15:41 schreef Hamilcar het volgende:
Weer dezelfde speler ook. Zou hij een schorsing krijgen achteraf?
In de eerste helft deed hij het ook al en toen harder, en nu keek hij ook nog eens voordat hij met die arm zwaaide, gewoon bewust.quote:Op zondag 21 november 2010 15:41 schreef detulp050 het volgende:
Een zwaai, geen klap.
Maar geel was op zijn plek geweest.
Inderdaad...gewoon wegrossen is soms als verdediger de beste oplossing. Ik zeg Leerdam erin de Vrij eruit. Cabral op links en Wijnaldum in de spits voor Castaignos.quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef dakraam het volgende:
De Vrij probeert het soms iets te voetballend op te lossen.
quote:
En Fernandez RB.quote:Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord moet gewoon een goede centrumverdediger en een goede spits hebben. Dan hebben ze volgend jaar een degelijk team.
Vlaar centrum, Fer mid-mid, Tomasson spits.quote:Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord moet gewoon een goede centrumverdediger en een goede spits hebben. Dan hebben ze volgend jaar een degelijk team.
Ik vrees dat je moet inzien dat Feyenoord niet moet vertrouwen op de fitheid van Tomasson.quote:Op zondag 21 november 2010 15:50 schreef dakraam het volgende:
[..]
Vlaar centrum, Fer mid-mid, Tomasson spits.
Darley, Fernandez, Vlaar, (optie open), De Cler, Fer, Mokotjo, El Ahmadi, Cisse, Wijnaldum, (optie open)quote:
Dat is zo, maar als hij fit is, moet Tomasson gewoon altijd spits staan.quote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat je moet inzien dat Feyenoord niet moet vertrouwen op de fitheid van Tomasson.
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als hij fit is, moet Tomasson gewoon altijd spits staan.
(optie open) wordt alleen een beetje lastig. Tenzij die gratis is.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Darley
Fernandez Vlaar (optie open) De Cler
Fer Mokotjo
El Ahmadi Cisse
Wijnaldum
(optie open)
Botteghin van Zwolle halen, is volgens mij in de zomer transfervrij.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Darley
Fernandez Vlaar (optie open) De Cler
Fer Mokotjo
El Ahmadi Cisse
Wijnaldum
(optie open)
Haddad uit de tweede Zweedse competitie.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
(optie open) wordt alleen een beetje lastig. Tenzij die gratis is.
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Dus als iemand z'n hoofd naar beneden haalt mag de ander zijn voeten niet meer optillen om een bal te schieten.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Dus als iemand z'n hoofd naar beneden haalt mag de ander zijn voeten niet meer optillen om een bal te schieten.Ik denk dat we Vlaar en Bahia volgende week alleen maar buikschuivers zien maken in de 16.
Onzin...dan is het gewoon meten met 2 maten. De mooiste volleys en omhalen zijn in de buurt van een andere speler.quote:
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onzin...dan is het gewoon meten met 2 maten. De mooiste volleys en omhalen zijn in de buurt van een andere speler.
Jup...quote:
Zucht, bansheequote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Even aantal dingen ter verduidelijking:
- ik lig nu onder een deken
- ik heb het nog steeds erg koud
- vrouwtje heeft net warme shiba thee binnen gebracht²
Bedankt voor de informatie.quote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Even aantal dingen ter verduidelijking:
- ik lig nu onder een deken
- ik heb het nog steeds erg koud
- vrouwtje heeft net warme shiba thee binnen gebracht²
Suarezquote:Op zondag 21 november 2010 16:04 schreef fioooon het volgende:
Zal er nog gebeten worden aan het eind van de wedstrijd?
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord had achteraf toch beter Fernandez gehaald met het spel dat ze nu spelen.
Naar het schijnt heeft Bahia het snode plan opgedaan om Jack van Hulten na de wedstrijd een tong in het oor te duwen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:04 schreef fioooon het volgende:
Zal er nog gebeten worden aan het eind van de wedstrijd?
Je hebt niets aan hem met dit spel, pure counterspits. Zou heel statisch 90 min. op een eiland staan.quote:
74177 geloof ik.quote:Op zondag 21 november 2010 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Welk Sopcast-kanaal is dit op te volgen?
Want Castaignos staat niet 90 minuten op een eiland? Voor de laatste 20 minuten bij een achterstand vind ik Fernandez geen verkeerde speler. Lekker die lange bal en gaan met die banaan.quote:Op zondag 21 november 2010 16:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je hebt niets aan hem met dit spel, pure counterspits. Zou heel statisch 90 min. op een eiland staan.
Ik hoef hem niet, ik vind hem bijzonder matig. Gisteren ook weer 90 min. gezien.quote:Op zondag 21 november 2010 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want Castaignos staat niet 90 minuten op een eiland? Voor de laatste 20 minuten bij een achterstand vind ik Fernandez geen verkeerde speler. Lekker die lange bal en gaan met die banaan.
iddquote:Op zondag 21 november 2010 16:09 schreef detulp050 het volgende:
"Gebruikt wel zijn arm, maar gaat puur voor de bal". Terwijl Hirariej in een houtgreep wordt gehouden. Tuurlijk
Ach misschien heb je ook wel weer gelijk. Maargoed...dit is ook niks. De aanval stopt 15 meter over de middenlijn en dan weten ze het niet meer.quote:Op zondag 21 november 2010 16:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet, ik vind hem bijzonder matig. Gisteren ook weer 90 min. gezien.
Hahaha....quote:Op zondag 21 november 2010 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bahia het snode plan opgedaan om Jack van Hulten na de wedstrijd een tong in het oor te duwen.
Liever dood volk op de tribune tegen de nummer 16 dan dood volk in het veld en 16e staan.quote:
Oké.quote:Op zondag 21 november 2010 16:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Liever dood volk op de tribune tegen de nummer 16 dan dood volk in het veld en 16e staan.
je hebt even gewacht tot de zege veilig was om dat te zeggen?quote:Op zondag 21 november 2010 16:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Liever dood volk op de tribune tegen de nummer 16 dan dood volk in het veld en 16e staan.
Ado en daarna Willem 2 en Excelsior, dus dan moeten de punten gepakt gaan worden.quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord
Tegen wie spelen ze volgende week ?
Ik heb een zwak voor de trainer van de Brom, hele normale kerel en heeft goede lendenen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef karton het volgende:
Ik zie net dat ADO het goed doet, geweldig!
Moet toegeven dat ik een zwak voor die club heb
Alsof die jonge gastjes daar wat aan kunnen doen. Zijn stuk voor stuk gewoon prima voetballertjes die bij Groningen ook niet zouden misstaan. Er is gewoon geen ervaring en geen afmaker en er zijn weer 7 geblesseerde spelers ofzo. Knappe club die dan een goed resultaat neerzet.quote:Op zondag 21 november 2010 16:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Het is wel te hopen voor ze.quote:Op zondag 21 november 2010 16:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ado en daarna Willem 2 en Excelsior, dus dan moeten de punten gepakt gaan worden.
Zet Messi in de spits bij Feyenoord en hij krijgt geen bal goed aangespeeld om er iets mee te kunnen doen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens...koffers pakken en terug naar Rotterdam. Volgende week beter. We gaan er aan onderdoor dat we geen degelijke spits hebben.
Ja, nu kruipen ze ineens uit alle hoeken en gaten hoor dames en heren: De successupporters.quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef karton het volgende:
Ik zie net dat ADO het goed doet, geweldig!
Moet toegeven dat ik een zwak voor die club heb
Ado gaan we verliezen, Willem 2 is net iets kutter bezig dan wij en Excelsior wordt wurgen...quote:Op zondag 21 november 2010 16:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ado en daarna Willem 2 en Excelsior, dus dan moeten de punten gepakt gaan worden.
A. Dat is onzin en dat weet je zelf net zo goed.quote:Op zondag 21 november 2010 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet Messi in de spits bij Feyenoord en hij krijgt geen bal goed aangespeeld om er iets mee te kunnen doen.
Want... mensen mogen geen eigen interpretatie meer geven aan hun beleving en ontspanning van sportquote:Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, nu kruipen ze ineens uit alle hoeken en gaten hoor dames en heren: De successupporters.
Geef jou een moppenboek en je grappen zijn nog steeds bagger.quote:Zet Messi in de spits bij Feyenoord en hij krijgt geen bal goed aangespeeld om er iets mee te kunnen doen.
:p
Het is meer dat vorig jaar niemand iets zei van Ado is een mooie club etc. en nu ze in de subtop staan hebben er ineens mensen sympathie.quote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wan... mensen mogen geen eigen interpretatie meer geven aan hun beleving en ontspanning van sport
Zei 'de kenner'.quote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Castagnos kan nog niet eens een waterzak omspelen. Die jongen heeft echt geen kwaliteit.²
Jawel, dat vind ik allemaal prima. Ik vind het alleen weer typisch dat iedereen nu ineens 'iets heeft met ADO' of 'een zwak heeft voor ADO'. Van dat typische gedrag, maar misschien moet je Feyenoord supporter zijn om daar met een scheef oog naar te kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wan... mensen mogen geen eigen interpretatie meer geven aan hun beleving en ontspanning van sport
Ik ben geen ADO supporter en zal het ook nooit worden maar vind het mooi dat ze het verrassend goed doen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, nu kruipen ze ineens uit alle hoeken en gaten hoor dames en heren: De successupporters.
Ja, ik ben een liefhebber. Niks bij die jongen klopt, zijn balaanname, techniek, allemaal slecht.quote:
Kijk eens wat beelden van hem als hij tussen zijn leeftijdgenoten speelt.quote:Op zondag 21 november 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een liefhebber. Niks bij die jongen klopt, zijn balaanname, techniek, allemaal slecht.²
Vind ik wel meevallen. Het is een jochie in een kut draaiend team vol jochies maar hij kan echt wel wat!quote:Op zondag 21 november 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een liefhebber. Niks bij die jongen klopt, zijn balaanname, techniek, allemaal slecht.²
Maar naar aanleiding van de goede prestaties van ADO voel je wel de behoefte dit uit te spreken. Ach laat ook maar...maar je snapt m'n punt misschien wel een beetje.quote:Op zondag 21 november 2010 16:20 schreef karton het volgende:
[..]
Ik ben geen ADO supporter en zal het ook nooit worden maar vind het mooi dat ze het verrassend goed doen.
Mijn #1 club is nog altijd PSV dus mijn zwak voor ADO komt niet voort uit het plotselinge goed presteren van die club.
Ik snap goed zat wat je bedoelt en ik begrijp dat vooral in het voetbal het 'fout' is om je waardering voor een club uit te spreken die het ineens goed doet. Van clubs die het onverwachts goed doen kan ik genieten.quote:Op zondag 21 november 2010 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar naar aanleiding van de goede prestaties van ADO voel je wel de behoefte dit uit te spreken. Ach laat ook maar...maar je snapt m'n punt misschien wel een beetje.
Bij de volgende uit-wedstrijd van Ajax zou het een goeie stunt zijn als alle supporters een stukje ontbijtkoek met een touwtje aan een stok vastmaken en richting Suarez richten.quote:
Ze spelen inderdaad goed en mooi voetbal.quote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef karton het volgende:
[..]
Ik snap goed zat wat je bedoelt en ik begrijp dat vooral in het voetbal het 'fout' is om je waardering voor een club uit te spreken die het ineens goed doet. Van clubs die het onverwachts goed doen kan ik genieten.
subtopper lijkt me hequote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer mag een club zijn eigenlijk subtopper of topper noemen? ...... waar zit het verschil?
Groningen staat nu bijvoorbeeld 3de.... maar zijn ze een subtopper?... of kunt je het één van de toppers noemen?
Als je meerdere jaren meespeelt voor de titel.quote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer mag een club zijn eigenlijk subtopper of topper noemen? ...... waar zit het verschil?
Groningen staat nu bijvoorbeeld 3de.... maar zijn ze een subtopper?... of kunt je het één van de toppers noemen?
Top = club die meerdere seizoenen achtereen meedoet voor de titelquote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef horned_reaper het volgende:
Ik hoor mensen ook nog vaak genoeg praten over de topclub Feyenoord.... maargoed, dat zal allemaal wel met nostalgie te maken hebben.quote:
die hebben momenteel alleen nog de achterban van een topclubquote:Op zondag 21 november 2010 16:25 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook nog vaak genoeg praten over de topclub Feyenoord.... maargoed, dat zal allemaal wel met nostalgie te maken hebben.
Of een sleutelbeen-botje. Ja dan wordt Suarez helemaal gek en zal hij zijn bovenlip optrekken.quote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij de volgende uit-wedstrijd van Ajax zou het een goeie stunt zijn als alle supporters een stukje ontbijtkoek met een touwtje aan een stok vastmaken en richting Suarez richten.
Ik zie het al voor me, al die mensen met zo'n stokkie met ontbijtkoek in dat stadion.![]()
Inderdaad... ik heb wel weer genoeg voetbal gezien voor vandaag. Deze sla ik voor de rest over.quote:
Zolang het het 1-0 is kan het nog best voor NECquote:
Het kan ja, maar Utrecht heeft veel meer kwaliteit en staat met 1 man meer op het veld.quote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef Mark het volgende:
[..]
Zolang het het 1-0 is kan het nog best voor NEC
Me neither.quote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het kan ja, maar Utrecht heeft veel meer kwaliteit en staat met 1 man meer op het veld.
Ik zie Nec hier geen resultaat meer halen.
Toch knap van NEC dan, dat ze evenveel punten behaald hebben tot vandaag.quote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
Het kan ja, maar Utrecht heeft veel meer kwaliteit
Ja dat is ook best knap maar dat komt ook door de Europese duels van Utrecht.quote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Toch knap van NEC dan, dat ze evenveel punten behaald hebben tot vandaag.
Wat ga je als eerste doen van de 1159 euro?quote:Op zondag 21 november 2010 16:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn salaris wordt meestal de 23ste gestort. Overmorgen dus.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |