Zit in de treinquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er zijn genoeg streams toch?
Heeft de jeugdopleiding van Real Madrid doorlopen dus zal er wel iets van kunnen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Alhoewel ik Garcia een geweldige speler vind, is het probleem dat hij het alleen bij vlagen laat zien.
Alleen is het jammer dat hij het maar bij vlagen laat zienquote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft de jeugdopleiding van Real Madrid doorlopen dus zal er wel iets van kunnen.
Ik had je opmerking na 1 keer ook al begrepen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat hij het maar bij vlagen laat zien
Echt he maar die gast claimde ook 2x buitenspel en bleef hierbij ondanks dat de herhaling toch echt wat anders uitweesquote:Op zondag 21 november 2010 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Naar welke wedstrijd kijkt die commentator in Godsnaam?
Jep, echt een flapdrolquote:Op zondag 21 november 2010 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he maar die gast claimde ook 2x buitenspel en bleef hierbij ondanks dat de herhaling toch echt wat anders uitwees
Eredivisie Livequote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Ik weet niet welke zender jullie kijken.... maar de commentator hier doet prima commentaarwerk?
Ik las het 3 keer en ik snapte het, denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Klummie het volgende:
Valt niet mee dit weer maar is eigenlijk gewoon logisch gezien de afgelopen tijd. Hopelijk in de tweede helft wat meer tempo en durf maar dat is meer hopen dan echt kunnen verwachten.
Goed zoquote:Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las het 3 keer en ik snapte het, denk ik
mijn 2000e postquote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef dakraam het volgende:
mijn digitale tv apparaatje is stuk, dus nu zit ik de wedstrijd online te kijken. Maar dan komt er om de zoveel tijd een advertentie in beeld, die kan ik wel wegklikken maar soms dan klik ik mis. En dan zit ik op een datingsite voor alleenstaande mama's. :p
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |