Vlaar centrum, Fer mid-mid, Tomasson spits.quote:Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord moet gewoon een goede centrumverdediger en een goede spits hebben. Dan hebben ze volgend jaar een degelijk team.
Ik vrees dat je moet inzien dat Feyenoord niet moet vertrouwen op de fitheid van Tomasson.quote:Op zondag 21 november 2010 15:50 schreef dakraam het volgende:
[..]
Vlaar centrum, Fer mid-mid, Tomasson spits.
Darley, Fernandez, Vlaar, (optie open), De Cler, Fer, Mokotjo, El Ahmadi, Cisse, Wijnaldum, (optie open)quote:
Dat is zo, maar als hij fit is, moet Tomasson gewoon altijd spits staan.quote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat je moet inzien dat Feyenoord niet moet vertrouwen op de fitheid van Tomasson.
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als hij fit is, moet Tomasson gewoon altijd spits staan.
(optie open) wordt alleen een beetje lastig. Tenzij die gratis is.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Darley
Fernandez Vlaar (optie open) De Cler
Fer Mokotjo
El Ahmadi Cisse
Wijnaldum
(optie open)
Botteghin van Zwolle halen, is volgens mij in de zomer transfervrij.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Darley
Fernandez Vlaar (optie open) De Cler
Fer Mokotjo
El Ahmadi Cisse
Wijnaldum
(optie open)
Haddad uit de tweede Zweedse competitie.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
(optie open) wordt alleen een beetje lastig. Tenzij die gratis is.
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Dus als iemand z'n hoofd naar beneden haalt mag de ander zijn voeten niet meer optillen om een bal te schieten.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Dus als iemand z'n hoofd naar beneden haalt mag de ander zijn voeten niet meer optillen om een bal te schieten.Ik denk dat we Vlaar en Bahia volgende week alleen maar buikschuivers zien maken in de 16.
Onzin...dan is het gewoon meten met 2 maten. De mooiste volleys en omhalen zijn in de buurt van een andere speler.quote:
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onzin...dan is het gewoon meten met 2 maten. De mooiste volleys en omhalen zijn in de buurt van een andere speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |