Wie is wie dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Enoh versus Afellay, heerlijke duels. Maar met alle respect, een Fiat Panda tegen een Rolls Royce.²
pmquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kan iemand mij een linkje PM'en met Nederlands commentaar? Via roja werkt alleen Spaans?
ik dacht al, wat is het rustig hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Voor Ajax - PSV kan je ook hier terecht:
[Wedstrijd van de Week] Ajax - PSV
Haha, dan weet je meteen waaromquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik dacht al, wat is het rustig hier
Beetje lullig om Afellay als een Fiat Panda neer te zetten zegquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Enoh versus Afellay, heerlijke duels. Maar met alle respect, een Fiat Panda tegen een Rolls Royce.²
Dit dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[Wedstrijd van de Week] Ajax - PSV #2
Nu wel
Zeker weten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef Plasterk het volgende:
Dit mag Douglas zichzelf lekker aanrekenen.
Dat lijkt me ook wel ja. Wat een faalhaas.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef Plasterk het volgende:
Dit mag Douglas zichzelf lekker aanrekenen.
JAAAAA WAT EEN HELDquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
De Graafschap staat inmiddels 3-1 voor, weer Poepon.
Nooit gedacht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
De Graafschap staat inmiddels 3-1 voor, weer Poepon.
Wat? Leer typen johquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Beter van verliezen van AZ dan van ADO
Ajax gaat er straks ook weer onderuit. Alsof ze dit gaan winnenquote:
Oooh hihihihiquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is ajax? Of is het al geweest?
Nee Ajax was gisteren. Je hebt wat gemist want er liep een hond op het veld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is ajax? Of is het al geweest?
quote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef fioooon het volgende:
[..]
Nee Ajax was gisteren. Je hebt wat gemist want er liep een hond op het veld.
Om tegenwicht te bieden zal ik voor Feyenoord juichen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:26 schreef horned_reaper het volgende:
Kom Groningen!Ik juich voor jullie ^^
Omdat hij het niet goed deed afgelopen weken.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom staat Enevoldsen er niet in?
Dat is toch de aanvoerder? Dan blijft hij er waarschijnlijk lang instaan...des te meer kans op een tweede gele kaart. We hebben het nodig, zoals je zegt.quote:Op zondag 21 november 2010 14:32 schreef Hamilcar het volgende:
Een vroege gele kaart voor Granqvist van Groningen - mooi. We hebben alles nodig om hier een gelijkspel of winst uit te halen =P
Uit vorm, zeiden ze op de radio.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom staat Enevoldsen er niet in?
Ik denk dat Been het zo neer gezet heeft - je ziet Van Dijk alleen ballen in z'n 6 meter box pakken en de rest laat hij of aan de verdediging of bokst hij bij tijd en wijle weg :xquote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef dakraam het volgende:
pff bal in de 5, die moet van dijk gewoon pakken en niet door vlaar weg latn koppen.
Volgens mij zit jij een andere pot te kijken...quote:Op zondag 21 november 2010 14:39 schreef detulp050 het volgende:
Vandaag in de handbalcompetitie: Feyenoord
Met die gedachte winnen ze geen wedstrijden. Elke keer na die 1-0 achterstand die koppies gelijk omlaag. Gewoon voetballen zoals ze aan de wedstrijd begonnen.quote:
Zie PMquote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef dakraam het volgende:
mijn digitale tv apparaatje is stuk, dus nu zit ik de wedstrijd online te kijken. Maar dan komt er om de zoveel tijd een advertentie in beeld, die kan ik wel wegklikken maar soms dan klik ik mis. En dan zit ik op een datingsite voor alleenstaande mama's. :p
er zijn sites die bieden wedstrijden geheel "vrijblijvend"aanquote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef dakraam het volgende:
mijn digitale tv apparaatje is stuk, dus nu zit ik de wedstrijd online te kijken. Maar dan komt er om de zoveel tijd een advertentie in beeld, die kan ik wel wegklikken maar soms dan klik ik mis. En dan zit ik op een datingsite voor alleenstaande mama's. :p
dank jequote:
Sowieso de beste speler in de selectie van Feyenoord.quote:
Klopt...lijkt alle schroom van zich af te hebben gegooid.quote:
Ik vind Wijnaldum beter. Is dit seizoen ondanks de tegenvallende prestaties een stabiele factor in het team geworden. Bijna elke wedstrijd een van de betere spelers.quote:Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sowieso de beste speler in de selectie van Feyenoord.²
Hou toch op met die Mocro-fetisj van je man. Tomasson is veruit de beste, mits in vorm. Zet de wedstrijden waarin hij meedeed maar af tegen de wedstrijden waarin hij niet meedeed.quote:Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sowieso de beste speler in de selectie van Feyenoord.²
Ik herhaal het in dit topic elke week. Dat komt volgens ook deels omdat Castaignos geen actie in huis heeft. Geen flitsende techniek/schijnbeweging of topsnelheid. Er is weinig waarmee hij zijn directe tegenstander kan verassen. Kijk maar eens hoe een linksback Biseswar staat te dekken; altijd een meter of 2/3 ervoor en wachten op de beweging. Bij Castaignos kleunen ze er gewoon gelijk in omdat hij geen direct gevaar vormt (buiten de 16).quote:Op zondag 21 november 2010 15:01 schreef Drassss het volgende:
Opbouwend is Feyenoord traag, inspiratieloos en dus ook meteen waardeloos.. Hooguit briljante diepte ballen van Mokotjo oa. kunnen Feyenoord nog gevaarlijk maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |