Ado en daarna Willem 2 en Excelsior, dus dan moeten de punten gepakt gaan worden.quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord
Tegen wie spelen ze volgende week ?
Ik heb een zwak voor de trainer van de Brom, hele normale kerel en heeft goede lendenen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef karton het volgende:
Ik zie net dat ADO het goed doet, geweldig!
Moet toegeven dat ik een zwak voor die club heb
Alsof die jonge gastjes daar wat aan kunnen doen. Zijn stuk voor stuk gewoon prima voetballertjes die bij Groningen ook niet zouden misstaan. Er is gewoon geen ervaring en geen afmaker en er zijn weer 7 geblesseerde spelers ofzo. Knappe club die dan een goed resultaat neerzet.quote:Op zondag 21 november 2010 16:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Liever dood volk op de tribune tegen de nummer 16 dan dood volk in het veld en 16e staan.
Het is wel te hopen voor ze.quote:Op zondag 21 november 2010 16:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ado en daarna Willem 2 en Excelsior, dus dan moeten de punten gepakt gaan worden.
Zet Messi in de spits bij Feyenoord en hij krijgt geen bal goed aangespeeld om er iets mee te kunnen doen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens...koffers pakken en terug naar Rotterdam. Volgende week beter. We gaan er aan onderdoor dat we geen degelijke spits hebben.
Ja, nu kruipen ze ineens uit alle hoeken en gaten hoor dames en heren: De successupporters.quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef karton het volgende:
Ik zie net dat ADO het goed doet, geweldig!
Moet toegeven dat ik een zwak voor die club heb
Ado gaan we verliezen, Willem 2 is net iets kutter bezig dan wij en Excelsior wordt wurgen...quote:Op zondag 21 november 2010 16:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ado en daarna Willem 2 en Excelsior, dus dan moeten de punten gepakt gaan worden.
A. Dat is onzin en dat weet je zelf net zo goed.quote:Op zondag 21 november 2010 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet Messi in de spits bij Feyenoord en hij krijgt geen bal goed aangespeeld om er iets mee te kunnen doen.
Want... mensen mogen geen eigen interpretatie meer geven aan hun beleving en ontspanning van sportquote:Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, nu kruipen ze ineens uit alle hoeken en gaten hoor dames en heren: De successupporters.
Geef jou een moppenboek en je grappen zijn nog steeds bagger.quote:Zet Messi in de spits bij Feyenoord en hij krijgt geen bal goed aangespeeld om er iets mee te kunnen doen.
:p
Het is meer dat vorig jaar niemand iets zei van Ado is een mooie club etc. en nu ze in de subtop staan hebben er ineens mensen sympathie.quote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wan... mensen mogen geen eigen interpretatie meer geven aan hun beleving en ontspanning van sport
Zei 'de kenner'.quote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Castagnos kan nog niet eens een waterzak omspelen. Die jongen heeft echt geen kwaliteit.²
Jawel, dat vind ik allemaal prima. Ik vind het alleen weer typisch dat iedereen nu ineens 'iets heeft met ADO' of 'een zwak heeft voor ADO'. Van dat typische gedrag, maar misschien moet je Feyenoord supporter zijn om daar met een scheef oog naar te kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wan... mensen mogen geen eigen interpretatie meer geven aan hun beleving en ontspanning van sport
Ik ben geen ADO supporter en zal het ook nooit worden maar vind het mooi dat ze het verrassend goed doen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, nu kruipen ze ineens uit alle hoeken en gaten hoor dames en heren: De successupporters.
Ja, ik ben een liefhebber. Niks bij die jongen klopt, zijn balaanname, techniek, allemaal slecht.quote:
Kijk eens wat beelden van hem als hij tussen zijn leeftijdgenoten speelt.quote:Op zondag 21 november 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een liefhebber. Niks bij die jongen klopt, zijn balaanname, techniek, allemaal slecht.²
Vind ik wel meevallen. Het is een jochie in een kut draaiend team vol jochies maar hij kan echt wel wat!quote:Op zondag 21 november 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een liefhebber. Niks bij die jongen klopt, zijn balaanname, techniek, allemaal slecht.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |