Hij heeft zojuist zijn eerste biertje genomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond Ajax-PSV, is oop al aan 't indrinken?
Nee jôh, Opa wil alles! Hij zet ook zijn schoentje onder de kerstboom dan kunnen Kerst en Klaas samen oprijden..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef spuitje het volgende:
Dacht ik toch even een dat het een geintje was dat Snor vandaag een kerstboom neer zou zetten , heeft hij er dus twee neergezet! 1 Januari gaat hij paaseieren verstoppen?
Alleen dat petje hequote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef SeventhDay het volgende:
Genoeg geluld over die Ouwe effe...Tijd voor een pafke en een muziekje!
[ link | afbeelding ]
Die grijns veegt Real straks wel van zijn gezichtquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop's eerste biertje van vandaag. De tevreden blik in zijn ogen spreekt boekdelen
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat hij er stoïcijns onder blijft. Hij had al op verlies gerekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Die grijns veegt Real straks wel van zijn gezicht
En je kreeg nog gelijk ook, 0-4 wat een afgang!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Die grijns veegt Real straks wel van zijn gezicht
Aggûût,.. nou als je nog even geduldt hebt tot alle rellers en Trollen genoeg hebben van dat setje saaie seije sokkenbrijers dan kan je weer héérlijk rustig chatten, met die 3 andere dooie op 4 chats tegelijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
Eelijk?
Ik vind het op het ogenblik niet zo leuk om te chatten, mensen die ekaars forum in de gaten houden, en elkaar uitschelden.
Alleen van Opaatje staat het niet zwart op wit omdat het via de stream gaat!
Ban hier ban daar, jammer wat chatten kan best gezellig zijn!
ja ik weet dat jij van rellen houd dus een gouden tijd voor jouquote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Aggûût,.. nou als je nog even geduldt hebt tot alle rellers en Trollen genoeg hebben van dat setje saaie seije sokkenbrijers dan kan je weer héérlijk rustig chatten, met die 3 andere dooie op 4 chats tegelijk!
Welnee.. ben je wel bij? Er valt nix meer te rellen daar bij dat dooie soepzooitje...ja een beetje kut&hoer-schelden op elkaar, nou dat is mijn hobby niet..quote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij van rellen houd dus een gouden tijd voor jou
Was het een lange weg? Die trap af naar de catcomben van de vergeten chatboxen, de teloorgegane rls-glorie, naar verlepte doch wanhopige laatste volhouders van het genre.... al je daar nog een rel vind, geef even een belletje hé?quote:
Jeetje, het is alweer over, die Chat probeerde alleen maar zijn chatboxje levendig te houden, en dat doet 'ie niet slecht...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Was het een lange weg? Die trap af naar de catcomben van de vergeten chatboxen, de teloorgegane rls-glorie, naar verlepte doch wanhopige laatste volhouders van het genre.... al je daar nog een rel vind, geef even een belletje hé?
Tsja.. vroeger ging dat wel anders, toen waren er nog écht leuke Trollen om chats en rls levendig te houden, ik kan wel wat beroemde namen noemen.. maar ja dat geeft alleen maar waterige ogen en snottebellen bij de betreffende..quote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jeetje, het is alweer over, die Chat probeerde alleen maar zijn chatboxje levendig te houden, en dat doet 'ie niet slecht...
Ach ja,those where the days of miracle en laughterquote:Op woensdag 24 november 2010 20:04 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. vroeger ging dat wel anders, toen waren er nog écht leuke Trollen om chats en rls levendig te houden, ik kan wel wat beroemde namen noemen.. maar ja dat geeft alleen maar waterige ogen en snottebellen bij de betreffende..
Time out, jongens..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:04 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. vroeger ging dat wel anders, toen waren er nog écht leuke Trollen om chats en rls levendig te houden, ik kan wel wat beroemde namen noemen.. maar ja dat geeft alleen maar waterige ogen en snottebellen bij de betreffende..
Onzin!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Time out, jongens..
Jullie weten niet wat echt trollen en rellen is als jullie niet op usenet hebben gezeten.
Schijnt de leeftijd te zijn. Zelfs Ome Johan schijnt een oppassend burger te zijn geworden.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Onzin!
Het doet me bijna zeer om het toe te geven, maar eens hoorde ook die mummie bij de garde der echte klieren, nu is ie gewoon aftands en oud
Over kletskoek gesproken, ik heb uit zeer betrouwbare bron dat vele van die "ouwe glorie" figuranten hun fakkels overgedragen hebben aan opvolgers louter en alleen om hun zg "goeie naam" voor de tijd noodzakelijk niet te grabbel te gooien voor een paar seije sokken chats gevuld met Bangeile Eikels met überführergevoel..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Onzin!
Het doet me bijna zeer om het toe te geven, maar eens hoorde ook die mummie bij de garde der echte klieren, nu is ie gewoon aftands en oud
Rammstein lijkt niet echt aan Oop besteedquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef SeventhDay het volgende:
En effe oprotte met Opaatje en zijn voetbalgezeikjes!
Wiem draait nu weer even muziekjes op verzoek..![]()
[ link | afbeelding ]
Waarin?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft er zin in!!
[ afbeelding ]
Gezelligheid natuurlijk! Dat is het thema van Oop's stream!quote:
Zo te zien een mooie voor in de schuur achter de kast ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop en Oom bewonderen de nieuwe kalender
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren was opnieuw een dieptepunt op de chats.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef SeventhDay het volgende:
En het is er weer een drukte van belang overal is het gezellig.. en kijk nou toch eens linksboven bij die grijnsbek van Opa..Disconnected!![]()
[ link | afbeelding ]
Dus ff kort samengevat moet sio maar dicht ,omdat de andere chats dat gewoon willen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gisteren was opnieuw een dieptepunt op de chats.
De sfeer is momenteel zodanig verziekt dat een aantal mensen al heeft besloten om voorlopig maar niet meer te chatten en na de zoveelste uitlok- en zuigpartij had ook Tonja er geen trek meer in om gisteravond nog gezellig een uurtje te gaan tekenen.
Gelukkig heeft dit ook iets positiefs opgeleverd, want er is gisteravond bij Dijkie op de chat een constructief gesprek geweest tussen een aantal chatters die in ieder geval hun steentje willen bijdragen aan de verbetering van de sfeer.
Eén van de belangrijkste redenen dat een aantal mensen niet meer met elkaar door één (virtuele) deur kunnen is het grote aantal bans op elkaars chats, wat nu zo langzamerhand absurde vormen begint aan te nemen.
Na een goed gesprek heeft Opa besloten om het merendeel van de bans die bij hem stonden op te heffen. Dit is in ieder geval een goed begin dat navolging verdient. En nu maar hopen dat de andere chatbeheerders dit ruimhartige gebaar op gepaste wijze beantwoorden en zelf ook hun banlisten opschonen.![]()
Elke chat heeft moderators nodig om de boel een beetje op orde en in de hand te houden en de enige hulpmiddelen die hen daartoe ten dienste staan zijn de kick en de ban. Helaas, het is niet anders, maar soms moeten deze hulpmiddelen worden toegepast om de goede sfeer op de chat niet te laten verzieken. Het bannen moet echter wel op verantwoorde wijze gebeuren en niet als machtsmiddel worden toegepast. Ook moet een chatter weten waar hij/zij aan toe is. Het gebeurt nu nog veel te vaak dat mensen een ban voor onbepaalde tijd krijgen (en houden) omdat ze de pech hebben dat een bepaalde moderator hen persoonlijk niet mag.
Zo heeft elk zichzelf respecterend forum regels en richtlijnen m.b.t banbeleid en het zou misschien handig zijn om dat voor de chats ook toe te passen.
Fok! hanteert bijvoorbeeld standaardbans van 24 uur (afkoelperiode), 48 uur, een week of langer. Op deze manier zit er tenminste een beetje lijn in en weten de chatters ook precies waar ze aan toe zijn.
Vooral op SIO dient er een heldere policy te zijn m.b.t. regels, naleving hiervan en eventuele sancties bij overtredingen. De andere Ustream-chats zijn meestal particuliere chats, maar SIO is van een derde partij (Peter) en de moderatoren zijn a.h.w. rentmeesters en dienen ook dienovereenkomstig te handelen. Dat er een strak gehanteerd beleid op SIO komt lijkt me wel noodzakelijk, aangezien Peter nu zijn stream en chat aan de website van Provox heeft gekoppeld en deze op wellicht (semi) commerciële wijze wil gaan gebruiken voor publicitaire doeleinden. Daarbij is een uienpan op de chat natuurlijk dodelijk.
Overigens kan je je afvragen of Peter zijn chat überhaupt wel open moet willen houden op de uren dat er niet gestreamd wordt, maar die keuze is natuurlijk aan hem zelf.
Niks natuurlijk! Slaat echt helemaal nergens op. Waar bemoeit dat mens zich mee zeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef mootie het volgende:
Ik heb daar overigens al lang over gesproken met Provox. Waarom wordt de nadruk zo op Sio gelegd eigenlijk? En de suggestie dat de chat dichtmoet, wat zal ik daar eens over zeggen...
Hoe krijg je het bedachtquote:Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gisteren was opnieuw een dieptepunt op de chats.
De sfeer is momenteel zodanig verziekt dat een aantal mensen al heeft besloten om voorlopig maar niet meer te chatten en na de zoveelste uitlok- en zuigpartij had ook Tonja er geen trek meer in om gisteravond nog gezellig een uurtje te gaan tekenen.
Gelukkig heeft dit ook iets positiefs opgeleverd, want er is gisteravond bij Dijkie op de chat een constructief gesprek geweest tussen een aantal chatters die in ieder geval hun steentje willen bijdragen aan de verbetering van de sfeer.
Eén van de belangrijkste redenen dat een aantal mensen niet meer met elkaar door één (virtuele) deur kunnen is het grote aantal bans op elkaars chats, wat nu zo langzamerhand absurde vormen begint aan te nemen.
Na een goed gesprek heeft Opa besloten om het merendeel van de bans die bij hem stonden op te heffen. Dit is in ieder geval een goed begin dat navolging verdient. En nu maar hopen dat de andere chatbeheerders dit ruimhartige gebaar op gepaste wijze beantwoorden en zelf ook hun banlisten opschonen.![]()
Elke chat heeft moderators nodig om de boel een beetje op orde en in de hand te houden en de enige hulpmiddelen die hen daartoe ten dienste staan zijn de kick en de ban. Helaas, het is niet anders, maar soms moeten deze hulpmiddelen worden toegepast om de goede sfeer op de chat niet te laten verzieken. Het bannen moet echter wel op verantwoorde wijze gebeuren en niet als machtsmiddel worden toegepast. Ook moet een chatter weten waar hij/zij aan toe is. Het gebeurt nu nog veel te vaak dat mensen een ban voor onbepaalde tijd krijgen (en houden) omdat ze de pech hebben dat een bepaalde moderator hen persoonlijk niet mag.
Zo heeft elk zichzelf respecterend forum regels en richtlijnen m.b.t banbeleid en het zou misschien handig zijn om dat voor de chats ook toe te passen.
Fok! hanteert bijvoorbeeld standaardbans van 24 uur (afkoelperiode), 48 uur, een week of langer. Op deze manier zit er tenminste een beetje lijn in en weten de chatters ook precies waar ze aan toe zijn.
Vooral op SIO dient er een heldere policy te zijn m.b.t. regels, naleving hiervan en eventuele sancties bij overtredingen. De andere Ustream-chats zijn meestal particuliere chats, maar SIO is van een derde partij (Peter) en de moderatoren zijn a.h.w. rentmeesters en dienen ook dienovereenkomstig te handelen. Dat er een strak gehanteerd beleid op SIO komt lijkt me wel noodzakelijk, aangezien Peter nu zijn stream en chat aan de website van Provox heeft gekoppeld en deze op wellicht (semi) commerciële wijze wil gaan gebruiken voor publicitaire doeleinden. Daarbij is een uienpan op de chat natuurlijk dodelijk.
Overigens kan je je afvragen of Peter zijn chat überhaupt wel open moet willen houden op de uren dat er niet gestreamd wordt, maar die keuze is natuurlijk aan hem zelf.
Het probleem zit ook verder niet bij SIO an sich. En ik vind het nogal opvallend dat mods en broadcasters dit menen te moeten besluiten, zonder een afgevaardigde van SIO.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:03 schreef Houtvester het volgende:
Als peter (let wel als) ...de chat gedeeltelijk gaat sluiten..wie worden er dan het meest getroffen.
Juist de vaste chat groep ..die heeft dan geen vast kanaal meer,dus is die sugestie pure tacktiek om de SIO chat te slopen.
Dat gaan we toch niet laten gebeuren he..er zijn daar mensen die maandenlang die chat omhoog hebben gehouden.
Die zou nu moeten sluiten als Peter er niet is ..omdat er een paar relschoppers van een andere chat huilie huilie doen om hun verdiende ban..
Maar BTW kunnen we deze confersatie niet gewoon op Peter zijn topic verder doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem zit ook verder niet bij SIO an sich. En ik vind het nogal opvallend dat mods en broadcasters dit menen te moeten besluiten, zonder een afgevaardigde van SIO.
Heej, da's een leuke move zeg, de posters vanhier weglokken naar de chatbox waar nou juist de discussie over gaat...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Maar BTW kunnen we deze confersatie niet gewoon op Peter zijn topic verder doen.
Dit helpt PB alleen maar om topic 22 te openen straks
Lees jij wel eens iets voor je wat uitkraam ..heb je tegenwoordig ook al topics op een chatbox.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Heej, da's een leuke move zeg, de posters vanhier weglokken naar de chatbox waar nou juist de discussie over gaat...En laat me raden, als de discussie niet naar wens loopt een ban?
Jêutje, Peters topic is al weken dood eikel! weet je zeker dat we niet naar Peter's chát moeten?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Lees jij wel eens iets voor je wat uitkraam ..heb je tegenwoordig ook al topics op een chatbox.
Nee pagina`s lang oftopic hier om dit gezwam ding levend te houden..dat is spannend.
Waar lees jij dat de nadruk op SIO ligt? Van de 29 regels gaan er zegge en schrijve 8 over SIO en dit omdat Peter ambities heeft met zijn project en dat een chat met gedonder dan wel het laatste is wat hij kan gebruiken.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef mootie het volgende:
Ik heb daar overigens al lang over gesproken met Provox. Waarom wordt de nadruk zo op Sio gelegd eigenlijk? En de suggestie dat de chat dichtmoet, wat zal ik daar eens over zeggen...
Even één tip: samenvatten van tekst is een kunst op zich. Er zijn mensen die dat voor hun beroep doen en daar heel veel geld mee verdienen, dus als je daar niet het talent voor hebt, kun je je daar maar beter niet aan wagen. Hier sla je de plank in ieder geval behoorlijk mis: nergens heb ik gepleit voor het dichtgooien van SIO, ik heb alleen gesteld dat het wellicht aanbeveling verdient om de bijbehorende chat alleen open te stellen ter ondersteuning van de stream. Op andere momenten zijn er genoeg andere chats en desnoods kan er in een vloek en een zucht een nieuwe Ustream-chat worden opgezet als er vanwege oud zeer principiële bezwaren zouden zijn om bij die of die op de chat te komen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dus ff kort samengevat moet sio maar dicht ,omdat de andere chats dat gewoon willen.
Waar haal je de tijd vandaan zeg om een simpel verhaal te typen.
We moeten sio niet dus dicht die handel,had hier ook kunnen staan
Voor jou maakt het ook niet uit. Jij kunt overal terecht om te stoken en uit te lokken.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks natuurlijk! Slaat echt helemaal nergens op. Waar bemoeit dat mens zich mee zeg.![]()
Andere chats worden ook niet dag en nacht bezocht. Boeien.
Ik maak betrekkelijk weinig ruzie met anderen, dus jouw goed bedoelde advies lijkt me niet echt op mij van toepassing. Daarnaast steek ik mijn hand liever in andermans boezem, maar dat terzijdequote:Op woensdag 1 december 2010 17:10 schreef Poezewoes het volgende:
Laat ze hand eens in eigen boezem steken SIO is helemaal het probleem niet , daar wordt het minste ruzie gemaakt !!!!!!!!
Opaatjes Chat is zo goed als leeg dood zeg maar! Willen ze de concurent weg hebben een goed lopende chat sávonds??????
Wie mijn stuk als gekleurd ervaart, zal waarschijnlijk de schoen aantrekken en voor zichzelf tot de conclusie komen dat hij past. Ik heb het juist zo algemeen mogelijk gehouden omdat mijn punt juist is dat de sfeer zo verrot is door dequote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef Chanel5 het volgende:
Een zeer gekleurd stukje met tegenstrijdigheden. Waar men eerst niet meer wil chatten vanwege uitlok- en zuigpartijen wordt het later op de bans gegooid?
Met het veelvuldig wijzen naar Sio, lijkt het erop dat andere partijen uit de wind gehouden worden.
Het voorstellen om de chat dicht te gooien als er geen stream is, is natuurlijk een lachertje.
Over de wijze van moderaten zal ik hier maar niet ingaan, splinter en balk?
Er was geen sprake van overleg tussen partijen, gewoon een aantal mensen die de common sense hadden om te beseffen dat de zaken op de chats op dit moment gierend uit de klauw lopen en gericht naar oplossingen meenden te moeten zoeken.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef mootie het volgende:
Wie was er overigens aanwezig namens SIO, bij dit topoverleg?
De moderatie is niet het enige probleem en is zeker niet de oorzaak van alle problemen, maar het is wel zo dat veel ruzies in de kiem hadden kunnen worden gesmoord door doortastend en adequaat optreden van moderators.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij gaat het niet eens over Sio sluiten, maar er moeten een paar mod`s weg bij Sio, en daarvoor in de plaats moeten er weer nieuwe terug komen, rara en 1 en 1 = 2.
Lees het toch steeds, moderatie dit en moderatie dat.
Er hoeft niemand te worden getroffen. Er zijn genoeg chats en indien nodig is een nieuwe zo opgezet. En kom nu niet aan met 'relschoppers van een andere chat'. Als het om trollen gaat hoef jij voor niemand onder te doen en het feit dat je dat niet doet op een chat waar je zelf moderator bent (ook al ben je dat momenteel kennelijk op vrijwel alle chats) is natuurlijk geen argument. Iemand die chat-moderator is dient van 'onbesproken' gedrag te zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:03 schreef Houtvester het volgende:
Als peter (let wel als) ...de chat gedeeltelijk gaat sluiten..wie worden er dan het meest getroffen.
Juist de vaste chat groep ..die heeft dan geen vast kanaal meer,dus is die sugestie pure tacktiek om de SIO chat te slopen.
Dat gaan we toch niet laten gebeuren he..er zijn daar mensen die maandenlang die chat omhoog hebben gehouden.
Die zou nu moeten sluiten als Peter er niet is ..omdat er een paar relschoppers van een andere chat huilie huilie doen om hun verdiende ban..
Daar ben ik het wel mee eens ja, op de chat vanavond heb ik ook uitgelegd waarom, en sommige doen maar wat het is een spelletje van macht met dat knopje om te bannen en te kicken en dat is zeker niet alleen op SIO.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij gaat het niet eens over Sio sluiten, maar er moeten een paar mod`s weg bij Sio, en daarvoor in de plaats moeten er weer nieuwe terug komen, rara en 1 en 1 = 2.
Lees het toch steeds, moderatie dit en moderatie dat.
Nou alle gelul op een stokje, er is gewoon teveel "grappige" gekick en geban door Blauwe Eikels "just for the fun" en zoals ik al eerder hier zei, er veranderd geen flikker ondanks alle pogingen het goed te praten!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja, op de chat vanavond heb ik ook uitgelegd waarom, en sommige doen maar wat het is een spelletje van macht met dat knopje om te bannen en te kicken en dat is zeker niet alleen op SIO.
Toch blijf ik erbij dat de "beheerder" het beleid bepaald, wat wil je met je chat en het doel ervan, het lijkt me niet Peters bedoeling want hij weet bij god niet wat er aan de hand is allemaal, hij heeft het al eens ondervonden met Dutchie toen, bijna iedereen verklaarde me ook voor gek en ik kreeg een kick en een ban van de mods destijds in het "verdomhoekje" maar de eerlijkheid is wel boven water gekomen en dat zal weer gebeuren.
Er zijn uitstekende KiekenKotKopieërders die alles vastleggen.. vluchtige chats bestaan niet meer..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb net even zitten lezen op #Bompavink en heb gezien dat er een aantal mensen zijn die weer overal een eigen draai aan geven. Zo zou er gisteravond een geplande bijeenkomst zijn geweest van de "andere" chats om te proberen SIO uit de lucht te krijgen. Het moet toch niet veel gekker worden.
Het toont eens temeer aan dat er nog heel wat mensen zijn die niet kunnen lezen. En als die mensen al niet eens een stilstaand forumbericht kunnen lezen moet je je wel afvragen wat ze dan in godesnaam op een vluchtig medium als een chat doen. Zo ontstaan op de chats ook heel wat ruzies: niet goed (kunnen) lezen..
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb net even zitten lezen op #Bompavink en heb gezien dat er een aantal mensen zijn die weer overal een eigen draai aan geven. Zo zou er gisteravond een geplande bijeenkomst zijn geweest van de "andere" chats om te proberen SIO uit de lucht te krijgen. Het moet toch niet veel gekker worden.
Het toont eens temeer aan dat er nog heel wat mensen zijn die niet kunnen lezen. En als die mensen al niet eens een stilstaand forumbericht kunnen lezen moet je je wel afvragen wat ze dan in godesnaam op een vluchtig medium als een chat doen. Zo ontstaan op de chats ook heel wat ruzies: niet goed (kunnen) lezen..
Dat dus en PB was zo ongeveer de eerste om toe te geven dat het wel heel erg handig was dat chats gelogd werden! Kon je iemand toch nog eens om de oren slaan met pertinente leugens!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Er zijn uitstekende KiekenKotKopieërders die alles vastleggen.. vluchtige chats bestaan niet meer..
En toch kan jij, evenals BQ, maar geen genoeg krijgen van Opa, want hoewel elke vezel in je lichaam die man haat, volg je hem toch op de voet en ben je van alles op de hoogte.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
[..]
Dat dus en PB was zo ongeveer de eerste om toe te geven dat het wel heel erg handig was dat chats gelogd werden! Kon je iemand toch nog eens om de oren slaan met pertinente leugens!
Mens PB, maak je niet zo druk! Een chat is net een kroeg hoor, je wandelt er binnen, drinkt iets, kletst met wat mensen en gaat weer verder. Dat jij tot aan je oksel in Snorreman zijn reet zit zal me verder worst zijn, zijn kroeg kom ik echt niet meer! De sfeer daar staat me gewoon niet aan
Hahaha.. Nou om eerlijk te zijn: ik vind een vette rel op z'n tijd ook niet te versmaden, maar het moet wel leuk blijven. Het leuke gaat er de laatste tijd steeds meer van af en iedereen loopt maar op elkaar in te hakken. Ik vind het met name lullig voor Peter, want ik zie de bui al mijlenver hangen: Hij heeft straks samen met Provox een leuk project en dat wordt dan om zeep geholpen door een digitaal slagveld op de chat.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha PB-tje, wat heb je toch een aangename stylo, wat jammer (en toch ook niet) dat niet meer mensen in staat zijn om die te waarderen. Ach het is net als met sommig pittige Franse kazen, veel mensen prefereren nu eenmaal een ietwat zachte brie, boven enige finesse.
Die onmiddellijke reactie van mootie, zo teleurstellend wanneer die niet was gekomen, nog zo Vol passie uit het verledenEn dan hobbelen er nog een paar achteraan, ieder met een hun eigen bijdrage, eerder geboren uit hun gevoelens jegens de schrijfster van de tekst dan als een inhoudelijke reactie op de tekst.
En eerlijk gezegd hoop ik ook dat ze zich geen bal aantrekken van je tekst, want "the show must go on" en dit hele "circus" is te vermakelijk
Ga jij je nou maar niet om Peter zijn welzijn bekommeren, dat kan ie zelf wel afhandelen,is al een grote jongen hoor!!! ga jij je nou maar bezighouden om te lopen stoken met name over BQ he, opa je zei toch alleen hoer en geen teringhoer heb het zelf gehoord maar BQ zegt dit en BQ zegt datquote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Nou om eerlijk te zijn: ik vind een vette rel op z'n tijd ook niet te versmaden, maar het moet wel leuk blijven. Het leuke gaat er de laatste tijd steeds meer van af en iedereen loopt maar op elkaar in te hakken. Ik vind het met name lullig voor Peter, want ik zie de bui al mijlenver hangen: Hij heeft straks samen met Provox een leuk project en dat wordt dan om zeep geholpen door een digitaal slagveld op de chat.
Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk Peter's eigen pakkie an en hij moet zelf zijn maatregelen nemen.
Aan alle roddeltantes en kwekeenden: lees die laatste zin even drie keer goed door en ga dan een halfuurtje op de wc zitten om 'm op je in te laten werken, zodat we straks weer niet allemaal wilde verhalen krijgen dat anderen SIO willen overnemen of om zeep willen helpen!![]()
Wat ik al eerder aangaf, ik heb Provox daar al weken geleden over ingelicht. En Peter en Provox zijn volwassen kerels, die regelen dat zelf wel. Verder valt het op SIO best mee, misschien moeten mensen iets minder reageren op andere chats, dan is er niks meer aan het handje.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Nou om eerlijk te zijn: ik vind een vette rel op z'n tijd ook niet te versmaden, maar het moet wel leuk blijven. Het leuke gaat er de laatste tijd steeds meer van af en iedereen loopt maar op elkaar in te hakken. Ik vind het met name lullig voor Peter, want ik zie de bui al mijlenver hangen: Hij heeft straks samen met Provox een leuk project en dat wordt dan om zeep geholpen door een digitaal slagveld op de chat.
Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk Peter's eigen pakkie an en hij moet zelf zijn maatregelen nemen.
Aan alle roddeltantes en kwekeenden: lees die laatste zin even drie keer goed door en ga dan een halfuurtje op de wc zitten om 'm op je in te laten werken, zodat we straks weer niet allemaal wilde verhalen krijgen dat anderen SIO willen overnemen of om zeep willen helpen!![]()
Yup, en een beetje dom staan hinniken aan de zijlijn wordt je handelsmerk tegenwoordig?quote:
Ik vind dit een éénzijdig verhaal, stel dat PB het zou doen om BQ te treiteren en zwart te maken dan zijn er nog altijd 2 personen voor nodig om het in stand te houden en mensen die onbevooroordeeld meelezen kunnen beide kanten zien.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En laat eens BQ met rust, want alleen daarom zit je daar, om BQ maar zwart te maken, om te treiteren, weet niet wat er ooit voorgevallen is tussen jou en BQ maar laat haar met rust, het valt zo op dat jou missie alleen zal slagen als jij BQ letterlijk en figuurlijk hebt afgemaakt.
Ik kots op jou PB, en op je praktijken die je iemand flikt.
sla deze vooral op voor je archieven, miss Pritstift
Ik vind TiTaToverKut ook niet kunnen eigenlijk.. die gast die moesten ze gelijk Bannen!!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik vind dit een éénzijdig verhaal, stel dat PB het zou doen om BQ te treiteren en zwart te maken dan zijn er nog altijd 2 personen voor nodig om het in stand te houden en mensen die onbevooroordeeld meelezen kunnen beide kanten zien.
Heb ook geen idee wat er voorgevallen is tussen hun en daarom kan je juist kijken hoe het er nu aan toegaat, heb woorden voorbij zien komen van hoer en nazi hoer en meer van dat soort taal en daar wordt niks van gezegd, volgens mij heb ik dat al eens eerder gezegd maar goed, die gekleurde bril vind ik jammer.
Zit niet te zeiken, Grumpie, ga lekker achterover zitten en enjoy the showquote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Yup, en een beetje dom staan hinniken aan de zijlijn wordt je handelsmerk tegenwoordig?En dat terwijl er zo'n dringende behoefte is aan Trollen Klasse III en hoger..
Tsss.. Zo diep gezonken al? Ooit maakt je die Show zelf druiloor... Ik ga vast wat Slappe Thee zetten voor je.. wolkje melk?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken, Grumpie, ga lekker achterover zitten en enjoy the show
Tita, haal alsjeblieft een keer die schellen van je ogen. Dat je voor BQ door roeien en ruiten gaat is nu wel bekend, maar met verdedigen wat niet te verdedigen is maak je jezelf volkomen belachelijk. Als er één stookster op de chats zit is het BQ wel. Waar ze ook komt, binnen drie zinnen gaat het alweer over "die ouwe". En wat jij als voorbeeld aanhaalt is onzin: ik heb nooit valse informatie gegeven over wat ze over hem gezegd heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar niet om Peter zijn welzijn bekommeren, dat kan ie zelf wel afhandelen,is al een grote jongen hoor!!! ga jij je nou maar bezighouden om te lopen stoken met name over BQ he, opa je zei toch alleen hoer en geen teringhoer heb het zelf gehoord maar BQ zegt dit en BQ zegt dat![]()
![]()
oh ja opa, op SIO hebben ze het weer over je, ik dacht toen werkelijk, huh waar heb jij het over??? (opa kan niet meelezen op SIO dus maak je hem maar wat wijs) maar jij loopt niet te rellen
, jij bent gewoon vies bezig alleen heb je het zelf nog niet in de gaten.
En laat eens BQ met rust, want alleen daarom zit je daar, om BQ maar zwart te maken, om te treiteren, weet niet wat er ooit voorgevallen is tussen jou en BQ maar laat haar met rust, het valt zo op dat jou missie alleen zal slagen als jij BQ letterlijk en figuurlijk hebt afgemaakt.
Ik kots op jou PB, en op je praktijken die je iemand flikt.
sla deze vooral op voor je archieven, miss Pritstift
And a drop of cognac please, my best manquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsss.. Zo diep gezonken al? Ooit maakt je die Show zelf druiloor... Ik ga vast wat Slappe Thee zetten voor je.. wolkje melk?
En hier lijk ik dus 80 hahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is er weer!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij geniet van een lekker kopje soep.
[ afbeelding ]
Ouwe ik bedoel dat je er echt slecht uitziet ongezond, heb je er wel eens beter uitgezien en ik bedoel dit dus niet als kat!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:28 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
En hier lijk ik dus 80 hahahahahahahaha.
Zo voel ik het ook niet stuiterquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ouwe ik bedoel dat je er echt slecht uitziet ongezond, heb je er wel eens beter uitgezien en ik bedoel dit dus niet als kat!!!
Oma is toppie!!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef tonja het volgende:
Omaatje waagt zich ook onstream![]()
[ link | afbeelding ]
LOL wie bedoel je nu...die papagaai..of die afgetakelde José Hoebee look a like!!quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ach arm beest wat ziet hij er rottig uit!
Haha.. je was net wat eerder dan ikquote:
Dat blijkt wel ja..quote:
Je hebt het mis, Wyffie..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef danaqui het volgende:
En daar zit je dan, helemaal in je remi met niemand die iets tegen je zeg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt het mis, Wyffie..
Oop zit de hele middag lekker te chatten op de site van Dijkie
Aha, en wat vindt ze van opaatje ?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook m'n vriendinnetje in Sint Petersburg zit nu te eten
[ afbeelding ]
Ze snapt er niet veel van, want ze verstaat geen Nederlands.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, en wat vindt ze van opaatje ?
Die heeft een ban toch?!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef Jian het volgende:
Waar zit die recalcitrante mummie ?Ik hoor al een paar dagen geen geklaag, gesputter en gesteun van 'm
Je moet zijn stream en chat kijken, maar iemand die dat vol kan houden verdient een lintje volgens mij!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef Jian het volgende:
Waar zit die recalcitrante mummie ?Ik hoor al een paar dagen geen geklaag, gesputter en gesteun van 'm
Volgens mij niet, volgens mij was hij weer eens zijn inlognaam en wachtwoord vergeten, zag hem gisteren of eergisteren nog op een topic over Wiem65 of zo iets?quote:
Jian bedoelt Gher en niet Oop.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, volgens mij was hij weer eens zijn inlognaam en wachtwoord vergeten, zag hem gisteren of eergisteren nog op een topic over Wiem65 of zo iets?
Wanneer kan ik een lintje verwachten, kan ik het inplannen, de vierdaagse is me nooit gelukt en nu welquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je moet zijn stream en chat kijken, maar iemand die dat vol kan houden verdient een lintje volgens mij!
We zijn met een afgeladen auto weer teruggekomen. En onderweg ook nog kleding geshopt en lekker uitgebreid en schandalig luxe en duur gegeten in ons favoriete restaurantje in Kortrijk, dus ja.. het was een welbestede dag!quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef LaTourette het volgende:
Hé PB hoe was het hier?? http://www.auchan.fr/index.jsp
Lekkere dingen gekocht?
Ik ben weleens in de zomermaanden in Lille op een gigantische rommelmarkt geweest. Je weet niet wat je daar allemaal ziet. Niet alleen rommel maar allerlei handel dus.
En na afloop lekker eten in een van de vele restaurantjes daar.
Oop gaat vrijdagavond pas indrinken, want het wordt een makkie zegt ie: 4-0 of 5-0quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is ie al aan 't indrinken voor de klassieker van zondag?
Makkie piet hoeven niet in te drinken joh.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is ie al aan 't indrinken voor de klassieker van zondag?
Ja en? Zelfs mijn katten hebben een eigen youtubequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Het kon natuurlijk niet uitblijven. Een beroemdheid als Opaatje verdient een eigen kanaal op YouTube en vanaf vandaag heeft hij dat ook:)
http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
quote:
Mag het hopen! Maar er is iets op komst als ik de berichten mag gelovenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
mmm, komt er nog een "serieuze" () RLS? Ik raak wat minder betrokken bij het huidge aanbod
Nou Spuitje, je hebt een uitnodiging om even gezellig bij Zuignapje langs te komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pearlbitch op 13-01-2011 00:05:12 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nou de reallifesoap rond Oop is anders populairder dan ooit. Oop heeft zijn chatbox moeten afgrendelen omdat er soms een overbelasting is. Er mogen nu nog maar een x-aantal chatters per keer op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
mmm, komt er nog een "serieuze" () RLS? Ik raak wat minder betrokken bij het huidge aanbod
Ik geef de beste man volledig gelijk! Een half uur nadat ik had ingelogd was dit het beeld op zijn chat, je zou toch gek worden van die drukte??quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou de reallifesoap rond Oop is anders populairder dan ooit. Oop heeft zijn chatbox moeten afgrendelen omdat er soms een overbelasting is. Er mogen nu nog maar een x-aantal chatters per keer op.
Hahaha.. vanmiddag zaten we met z'n allen op de chat bij Zuignapje, die had enkele uiterst interessante dingen te vertellen en alle chatters hingen aan haar lippen. Daardoor was er vanmiddag niet veel te doen op de andere chatsquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik geef de beste man volledig gelijk! Een half uur nadat ik had ingelogd was dit het beeld op zijn chat, je zou toch gek worden van die drukte??![]()
[ afbeelding ]
Ze doet haar naam dus eer aan: ze zuigt alles bij anderen vandaan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. vanmiddag zaten we met z'n allen op de chat bij Zuignapje, die had enkele uiterst interessante dingen te vertellen en alle chatters hingen aan haar lippen. Daardoor was er vanmiddag niet veel te doen op de andere chats
En die logs vinden we dan weer nergens terugquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. vanmiddag zaten we met z'n allen op de chat bij Zuignapje, die had enkele uiterst interessante dingen te vertellen en alle chatters hingen aan haar lippen. Daardoor was er vanmiddag niet veel te doen op de andere chats
Geen idee. Misschien heeft iemand Schoevers gedaan en genotuleerd in steno.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En die logs vinden we dan weer nergens terug
hoeft ook niet ,was er gewoon gezellig en leuk,net als bij wiem ,dus geen logs nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, het is toch veel leuker om een gezellig log te lezen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
hoeft ook niet ,was er gewoon gezellig en leuk,net als bij wiem ,dus geen logs nee.
is ook gezellig om logs te lezen ja,maar als je gewoon gekeuvel afweegt tegen ruzie en schelden denk ik dat ik wel weet wat men kiestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, het is toch veel leuker om een gezellig log te lezen?
Lastig hoor om een log te vinden van iemand die interessante dingen verteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef de tussenstanden maar door hier Pietquote:
Hij was waarschijnlijk iets te vaak op foute sites geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor iedereen die zich zorgen maakte: met Oop is alles in orde, alleen is zijn computer gecrasht. Hij is de hele dag al bezig om een nieuwe te installeren en als alles goed gaat is hij vanavond weer onstream!!!!
Oop gaat niet naar Ajax kijken, want het is vriendschappelijk en bij wijze van compromis is de tv dan voor de oma'squote:
Op Nowlive komt hij niet en op Ons Dorpspleintje hebben de zwakzinnigen hem geband. Op andere foute sites komt hij afaik ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk iets te vaak op foute sites geweest.
Het lijkt me ook niet het typequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op Nowlive komt hij niet en op Ons Dorpspleintje hebben de zwakzinnigen hem geband. Op andere foute sites komt hij afaik ook niet
En daarna gaan gillen dat zijn pc gehacked isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet het typeMeer het typje dat per ongeluk op format C: zou drukken.
Half beeld... heeft hij dan 3-D tvquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zit Oop niet mee. Had hij eerst problemen met zijn computer, nu doet Tele2 gek. De tv-zenders geven maar beeld op half formaat. En dat komt uitgerekend vandaag slecht uit, want Opa wil vanavond natuurlijk wel alle doelpunten van Feyenoord vol in beeld hebben.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |