Hij heeft zojuist zijn eerste biertje genomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond Ajax-PSV, is oop al aan 't indrinken?
Nee jôh, Opa wil alles! Hij zet ook zijn schoentje onder de kerstboom dan kunnen Kerst en Klaas samen oprijden..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef spuitje het volgende:
Dacht ik toch even een dat het een geintje was dat Snor vandaag een kerstboom neer zou zetten , heeft hij er dus twee neergezet! 1 Januari gaat hij paaseieren verstoppen?
Alleen dat petje hequote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef SeventhDay het volgende:
Genoeg geluld over die Ouwe effe...Tijd voor een pafke en een muziekje!
[ link | afbeelding ]
Die grijns veegt Real straks wel van zijn gezichtquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop's eerste biertje van vandaag. De tevreden blik in zijn ogen spreekt boekdelen
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat hij er stoïcijns onder blijft. Hij had al op verlies gerekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Die grijns veegt Real straks wel van zijn gezicht
En je kreeg nog gelijk ook, 0-4 wat een afgang!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Die grijns veegt Real straks wel van zijn gezicht
Aggûût,.. nou als je nog even geduldt hebt tot alle rellers en Trollen genoeg hebben van dat setje saaie seije sokkenbrijers dan kan je weer héérlijk rustig chatten, met die 3 andere dooie op 4 chats tegelijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
Eelijk?
Ik vind het op het ogenblik niet zo leuk om te chatten, mensen die ekaars forum in de gaten houden, en elkaar uitschelden.
Alleen van Opaatje staat het niet zwart op wit omdat het via de stream gaat!
Ban hier ban daar, jammer wat chatten kan best gezellig zijn!
ja ik weet dat jij van rellen houd dus een gouden tijd voor jouquote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Aggûût,.. nou als je nog even geduldt hebt tot alle rellers en Trollen genoeg hebben van dat setje saaie seije sokkenbrijers dan kan je weer héérlijk rustig chatten, met die 3 andere dooie op 4 chats tegelijk!
Welnee.. ben je wel bij? Er valt nix meer te rellen daar bij dat dooie soepzooitje...ja een beetje kut&hoer-schelden op elkaar, nou dat is mijn hobby niet..quote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij van rellen houd dus een gouden tijd voor jou
Was het een lange weg? Die trap af naar de catcomben van de vergeten chatboxen, de teloorgegane rls-glorie, naar verlepte doch wanhopige laatste volhouders van het genre.... al je daar nog een rel vind, geef even een belletje hé?quote:
Jeetje, het is alweer over, die Chat probeerde alleen maar zijn chatboxje levendig te houden, en dat doet 'ie niet slecht...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Was het een lange weg? Die trap af naar de catcomben van de vergeten chatboxen, de teloorgegane rls-glorie, naar verlepte doch wanhopige laatste volhouders van het genre.... al je daar nog een rel vind, geef even een belletje hé?
Tsja.. vroeger ging dat wel anders, toen waren er nog écht leuke Trollen om chats en rls levendig te houden, ik kan wel wat beroemde namen noemen.. maar ja dat geeft alleen maar waterige ogen en snottebellen bij de betreffende..quote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jeetje, het is alweer over, die Chat probeerde alleen maar zijn chatboxje levendig te houden, en dat doet 'ie niet slecht...
Ach ja,those where the days of miracle en laughterquote:Op woensdag 24 november 2010 20:04 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. vroeger ging dat wel anders, toen waren er nog écht leuke Trollen om chats en rls levendig te houden, ik kan wel wat beroemde namen noemen.. maar ja dat geeft alleen maar waterige ogen en snottebellen bij de betreffende..
Time out, jongens..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:04 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. vroeger ging dat wel anders, toen waren er nog écht leuke Trollen om chats en rls levendig te houden, ik kan wel wat beroemde namen noemen.. maar ja dat geeft alleen maar waterige ogen en snottebellen bij de betreffende..
Onzin!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Time out, jongens..
Jullie weten niet wat echt trollen en rellen is als jullie niet op usenet hebben gezeten.
Schijnt de leeftijd te zijn. Zelfs Ome Johan schijnt een oppassend burger te zijn geworden.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Onzin!
Het doet me bijna zeer om het toe te geven, maar eens hoorde ook die mummie bij de garde der echte klieren, nu is ie gewoon aftands en oud
Over kletskoek gesproken, ik heb uit zeer betrouwbare bron dat vele van die "ouwe glorie" figuranten hun fakkels overgedragen hebben aan opvolgers louter en alleen om hun zg "goeie naam" voor de tijd noodzakelijk niet te grabbel te gooien voor een paar seije sokken chats gevuld met Bangeile Eikels met überführergevoel..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Onzin!
Het doet me bijna zeer om het toe te geven, maar eens hoorde ook die mummie bij de garde der echte klieren, nu is ie gewoon aftands en oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |