Die heeft een ban toch?!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef Jian het volgende:
Waar zit die recalcitrante mummie ?Ik hoor al een paar dagen geen geklaag, gesputter en gesteun van 'm
Je moet zijn stream en chat kijken, maar iemand die dat vol kan houden verdient een lintje volgens mij!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef Jian het volgende:
Waar zit die recalcitrante mummie ?Ik hoor al een paar dagen geen geklaag, gesputter en gesteun van 'm
Volgens mij niet, volgens mij was hij weer eens zijn inlognaam en wachtwoord vergeten, zag hem gisteren of eergisteren nog op een topic over Wiem65 of zo iets?quote:
Jian bedoelt Gher en niet Oop.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, volgens mij was hij weer eens zijn inlognaam en wachtwoord vergeten, zag hem gisteren of eergisteren nog op een topic over Wiem65 of zo iets?
Wanneer kan ik een lintje verwachten, kan ik het inplannen, de vierdaagse is me nooit gelukt en nu welquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je moet zijn stream en chat kijken, maar iemand die dat vol kan houden verdient een lintje volgens mij!
We zijn met een afgeladen auto weer teruggekomen. En onderweg ook nog kleding geshopt en lekker uitgebreid en schandalig luxe en duur gegeten in ons favoriete restaurantje in Kortrijk, dus ja.. het was een welbestede dag!quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef LaTourette het volgende:
Hé PB hoe was het hier?? http://www.auchan.fr/index.jsp
Lekkere dingen gekocht?
Ik ben weleens in de zomermaanden in Lille op een gigantische rommelmarkt geweest. Je weet niet wat je daar allemaal ziet. Niet alleen rommel maar allerlei handel dus.
En na afloop lekker eten in een van de vele restaurantjes daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |