abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89412866
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb net even zitten lezen op #Bompavink en heb gezien dat er een aantal mensen zijn die weer overal een eigen draai aan geven. Zo zou er gisteravond een geplande bijeenkomst zijn geweest van de "andere" chats om te proberen SIO uit de lucht te krijgen. Het moet toch niet veel gekker worden.

Het toont eens temeer aan dat er nog heel wat mensen zijn die niet kunnen lezen. En als die mensen al niet eens een stilstaand forumbericht kunnen lezen moet je je wel afvragen wat ze dan in godesnaam op een vluchtig medium als een chat doen. Zo ontstaan op de chats ook heel wat ruzies: niet goed (kunnen) lezen.. :')
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Er zijn uitstekende KiekenKotKopieërders die alles vastleggen.. vluchtige chats bestaan niet meer.. ^O^
Dat dus en PB was zo ongeveer de eerste om toe te geven dat het wel heel erg handig was dat chats gelogd werden! Kon je iemand toch nog eens om de oren slaan met pertinente leugens!
Mens PB, maak je niet zo druk! Een chat is net een kroeg hoor, je wandelt er binnen, drinkt iets, kletst met wat mensen en gaat weer verder. Dat jij tot aan je oksel in Snorreman zijn reet zit zal me verder worst zijn, zijn kroeg kom ik echt niet meer! De sfeer daar staat me gewoon niet aan :r
  woensdag 1 december 2010 @ 23:48:25 #92
241662 Jian
Well, well, well
pi_89413060
Ha ha ha PB-tje, wat heb je toch een aangename stylo, wat jammer (en toch ook niet) dat niet meer mensen in staat zijn om die te waarderen. Ach het is net als met sommig pittige Franse kazen, veel mensen prefereren nu eenmaal een ietwat zachte brie, boven enige finesse.
Die onmiddellijke reactie van mootie, zo teleurstellend wanneer die niet was gekomen, nog zo Vol passie uit het verleden O+ En dan hobbelen er nog een paar achteraan, ieder met een hun eigen bijdrage, eerder geboren uit hun gevoelens jegens de schrijfster van de tekst dan als een inhoudelijke reactie op de tekst.
En eerlijk gezegd hoop ik ook dat ze zich geen bal aantrekken van je tekst, want "the show must go on" en dit hele "circus" is te vermakelijk _O_
  donderdag 2 december 2010 @ 13:18:09 #93
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89425975
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef spuitje het volgende:

[..]

[..]

Dat dus en PB was zo ongeveer de eerste om toe te geven dat het wel heel erg handig was dat chats gelogd werden! Kon je iemand toch nog eens om de oren slaan met pertinente leugens!
Mens PB, maak je niet zo druk! Een chat is net een kroeg hoor, je wandelt er binnen, drinkt iets, kletst met wat mensen en gaat weer verder. Dat jij tot aan je oksel in Snorreman zijn reet zit zal me verder worst zijn, zijn kroeg kom ik echt niet meer! De sfeer daar staat me gewoon niet aan :r
En toch kan jij, evenals BQ, maar geen genoeg krijgen van Opa, want hoewel elke vezel in je lichaam die man haat, volg je hem toch op de voet en ben je van alles op de hoogte. :9
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 2 december 2010 @ 13:35:18 #94
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89426645
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha PB-tje, wat heb je toch een aangename stylo, wat jammer (en toch ook niet) dat niet meer mensen in staat zijn om die te waarderen. Ach het is net als met sommig pittige Franse kazen, veel mensen prefereren nu eenmaal een ietwat zachte brie, boven enige finesse.
Die onmiddellijke reactie van mootie, zo teleurstellend wanneer die niet was gekomen, nog zo Vol passie uit het verleden O+ En dan hobbelen er nog een paar achteraan, ieder met een hun eigen bijdrage, eerder geboren uit hun gevoelens jegens de schrijfster van de tekst dan als een inhoudelijke reactie op de tekst.
En eerlijk gezegd hoop ik ook dat ze zich geen bal aantrekken van je tekst, want "the show must go on" en dit hele "circus" is te vermakelijk _O_
Hahaha.. Nou om eerlijk te zijn: ik vind een vette rel op z'n tijd ook niet te versmaden, maar het moet wel leuk blijven. Het leuke gaat er de laatste tijd steeds meer van af en iedereen loopt maar op elkaar in te hakken. Ik vind het met name lullig voor Peter, want ik zie de bui al mijlenver hangen: Hij heeft straks samen met Provox een leuk project en dat wordt dan om zeep geholpen door een digitaal slagveld op de chat.
Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk Peter's eigen pakkie an en hij moet zelf zijn maatregelen nemen.

Aan alle roddeltantes en kwekeenden: lees die laatste zin even drie keer goed door en ga dan een halfuurtje op de wc zitten om 'm op je in te laten werken, zodat we straks weer niet allemaal wilde verhalen krijgen dat anderen SIO willen overnemen of om zeep willen helpen! :X O-)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89430887
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hahaha.. Nou om eerlijk te zijn: ik vind een vette rel op z'n tijd ook niet te versmaden, maar het moet wel leuk blijven. Het leuke gaat er de laatste tijd steeds meer van af en iedereen loopt maar op elkaar in te hakken. Ik vind het met name lullig voor Peter, want ik zie de bui al mijlenver hangen: Hij heeft straks samen met Provox een leuk project en dat wordt dan om zeep geholpen door een digitaal slagveld op de chat.
Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk Peter's eigen pakkie an en hij moet zelf zijn maatregelen nemen.

Aan alle roddeltantes en kwekeenden: lees die laatste zin even drie keer goed door en ga dan een halfuurtje op de wc zitten om 'm op je in te laten werken, zodat we straks weer niet allemaal wilde verhalen krijgen dat anderen SIO willen overnemen of om zeep willen helpen! :X O-)
Ga jij je nou maar niet om Peter zijn welzijn bekommeren, dat kan ie zelf wel afhandelen,is al een grote jongen hoor!!! ga jij je nou maar bezighouden om te lopen stoken met name over BQ he, opa je zei toch alleen hoer en geen teringhoer heb het zelf gehoord maar BQ zegt dit en BQ zegt dat :r :r :r oh ja opa, op SIO hebben ze het weer over je, ik dacht toen werkelijk, huh waar heb jij het over??? (opa kan niet meelezen op SIO dus maak je hem maar wat wijs) maar jij loopt niet te rellen :X , jij bent gewoon vies bezig alleen heb je het zelf nog niet in de gaten.
En laat eens BQ met rust, want alleen daarom zit je daar, om BQ maar zwart te maken, om te treiteren, weet niet wat er ooit voorgevallen is tussen jou en BQ maar laat haar met rust, het valt zo op dat jou missie alleen zal slagen als jij BQ letterlijk en figuurlijk hebt afgemaakt.
Ik kots op jou PB, en op je praktijken die je iemand flikt.
sla deze vooral op voor je archieven, miss Pritstift :r
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 15:26:15 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_89431112
Heksje, laat dat mens toch lullen, ze weet niet beter. Sterker nog, die ouwe durft niet eens meer online te komen als dijkie niet aanwezig is. Dijkie moet hem in de gaten houden ivm zijn taalgebruik. Kut je nagaan. :X

Edit: btw, ik heb met niemand ruzie, op geen enkele chat. Ik heb alleen een pest hekel aan die ouwe. Nu we geen echt RLS meer hebben vermaak ik me een half uurtje per dag met ergeren aan die ouwe. Het redelijke alternatief. :+

[ Bericht 17% gewijzigd door beequeen op 02-12-2010 15:38:48 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_89431757
Heksie, laat gaan. Zoals jij zegt is Peter best in staat om zelf te beslissen wat hij met de chat wil. Dat PB zich nu zonodig op moet werpen als zijn "beschermer" daar zal ze een reden voor hebben maar dat jeukt me verder niet.

En PB: alles wat ik weet over die Snorremans lees ik hier, jij houdt ons namelijk goed op de hoogte! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door spuitje op 02-12-2010 18:04:04 ]
pi_89437515
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat ik al eerder aangaf, ik heb Provox daar al weken geleden over ingelicht. En Peter en Provox zijn volwassen kerels, die regelen dat zelf wel. Verder valt het op SIO best mee, misschien moeten mensen iets minder reageren op andere chats, dan is er niks meer aan het handje.

Niets waar jij je mooie hoofdje over hoeft te breken, ouwe beschermengel van Peter en Provox O+
  donderdag 2 december 2010 @ 17:52:16 #99
241662 Jian
Well, well, well
pi_89438817
_O-
pi_89439231
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Jian het volgende:
_O-
Yup, en een beetje dom staan hinniken aan de zijlijn wordt je handelsmerk tegenwoordig? :N En dat terwijl er zo'n dringende behoefte is aan Trollen Klasse III en hoger.. }:|
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_89439504
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

En laat eens BQ met rust, want alleen daarom zit je daar, om BQ maar zwart te maken, om te treiteren, weet niet wat er ooit voorgevallen is tussen jou en BQ maar laat haar met rust, het valt zo op dat jou missie alleen zal slagen als jij BQ letterlijk en figuurlijk hebt afgemaakt.
Ik vind dit een éénzijdig verhaal, stel dat PB het zou doen om BQ te treiteren en zwart te maken dan zijn er nog altijd 2 personen voor nodig om het in stand te houden en mensen die onbevooroordeeld meelezen kunnen beide kanten zien.

Heb ook geen idee wat er voorgevallen is tussen hun en daarom kan je juist kijken hoe het er nu aan toegaat, heb woorden voorbij zien komen van hoer en nazi hoer en meer van dat soort taal en daar wordt niks van gezegd, volgens mij heb ik dat al eens eerder gezegd maar goed, die gekleurde bril vind ik jammer.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_89439685
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Jian het volgende:
_O-
Je bedoelt de tranen met tuiten smily? :'(
of misschien wel de droeftoetersmily? :')
pi_89439756
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ik vind dit een éénzijdig verhaal, stel dat PB het zou doen om BQ te treiteren en zwart te maken dan zijn er nog altijd 2 personen voor nodig om het in stand te houden en mensen die onbevooroordeeld meelezen kunnen beide kanten zien.

Heb ook geen idee wat er voorgevallen is tussen hun en daarom kan je juist kijken hoe het er nu aan toegaat, heb woorden voorbij zien komen van hoer en nazi hoer en meer van dat soort taal en daar wordt niks van gezegd, volgens mij heb ik dat al eens eerder gezegd maar goed, die gekleurde bril vind ik jammer.
Ik vind TiTaToverKut ook niet kunnen eigenlijk.. die gast die moesten ze gelijk Bannen!!
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_89439766
[quote]1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Een teveel.. weer niet goed..
  donderdag 2 december 2010 @ 19:01:28 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_89441461
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef SeSeSeS het volgende:

[..]

Yup, en een beetje dom staan hinniken aan de zijlijn wordt je handelsmerk tegenwoordig? :N En dat terwijl er zo'n dringende behoefte is aan Trollen Klasse III en hoger.. }:|
Zit niet te zeiken, Grumpie, ga lekker achterover zitten en enjoy the show :+
pi_89446186
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:01 schreef Jian het volgende:

[..]

Zit niet te zeiken, Grumpie, ga lekker achterover zitten en enjoy the show :+
Tsss.. Zo diep gezonken al? Ooit maakt je die Show zelf druiloor... Ik ga vast wat Slappe Thee zetten voor je.. wolkje melk? :N
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
  donderdag 2 december 2010 @ 22:13:09 #107
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89452410
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ga jij je nou maar niet om Peter zijn welzijn bekommeren, dat kan ie zelf wel afhandelen,is al een grote jongen hoor!!! ga jij je nou maar bezighouden om te lopen stoken met name over BQ he, opa je zei toch alleen hoer en geen teringhoer heb het zelf gehoord maar BQ zegt dit en BQ zegt dat :r :r :r oh ja opa, op SIO hebben ze het weer over je, ik dacht toen werkelijk, huh waar heb jij het over??? (opa kan niet meelezen op SIO dus maak je hem maar wat wijs) maar jij loopt niet te rellen :X , jij bent gewoon vies bezig alleen heb je het zelf nog niet in de gaten.
Tita, haal alsjeblieft een keer die schellen van je ogen. Dat je voor BQ door roeien en ruiten gaat is nu wel bekend, maar met verdedigen wat niet te verdedigen is maak je jezelf volkomen belachelijk. Als er één stookster op de chats zit is het BQ wel. Waar ze ook komt, binnen drie zinnen gaat het alweer over "die ouwe". En wat jij als voorbeeld aanhaalt is onzin: ik heb nooit valse informatie gegeven over wat ze over hem gezegd heeft.
Dan zijn er dus twee mogelijkheden: of je liegt glashard, maar aangezien ik altijd in eerste instantie van het goede in de mens uit ga, zullen we het er maar op houden dat je het net even niet had gezien. En dat gebeurt wel vaker op de chats.
Leg jij mij maar eens uit waarom ik een stookster ben en het op BQ gemunt zou hebben als zij degene is die opmerkingen als Ik hoop dat zijn cluppie vanavond verliest dan verhangt hij zich misschien wel op de chat flikkert
Maar dat kan allemaal ongestraft en de mod van dienst kijkt gewoon even de andere kant uit. Behalve natuurlijk als er een keer iets gezegd wordt door iemand die niet tot het incrowd clubje behoort, dan wordt er onmiddellijk op de banknop gedrukt.
Iedere onpartijdige lezer ziet direct dat BQ een stookster van het zuiverste water is. Dat is geen geheim, want ze komt er zelf ook voor uit: de opmerking Ik ga net zolang door tot die ouwe van zijn stream is opgerot is alleszeggend.

En nee, ik heb persoonlijk niets tegen BQ, Er zijn zelfs momenten dat ze best te pruimen is, ook al worden die vaak overschaduwd door de momenten dat ze onuitstaanbaar is. :')
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89453627
Ik lees ook goed nieuws voor de verandering! Op KiekenKot verklaren de Beheerders dat er bij HUN geen moer aan Modproblemen zijn!! Alles wordt daar Geillijerig en Mierzoet saampjes in-en uit-me reet opgelost... ^O^
Tsja, vrijvertaald liften die KieKenKutters dus clean en gratis mee op het gezijk van de Blauwe Eikels op andermans chatboxen.. leuk om te weten even! Er wordt dus elders gratis genoten van de Ustreamzeikers! c_/

Ohhjee.. hier op Fok dus óók al zie ik... _O-
pi_89455761
Verrék...zou het toch... het lijkt verdorie wel een Reallife Soap!! *O*
  vrijdag 3 december 2010 @ 02:13:43 #110
241662 Jian
Well, well, well
pi_89461850
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef SeSeSeS het volgende:

[..]

Tsss.. Zo diep gezonken al? Ooit maakt je die Show zelf druiloor... Ik ga vast wat Slappe Thee zetten voor je.. wolkje melk? :N
And a drop of cognac please, my best man :9

Tis een beetje karig hè vanavond -O-
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:46:35 #111
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89479240
Oop is er weer!!!!!!! *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*

En hij geniet van een lekker kopje soep.

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89486148
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is er weer!!!!!!! *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*

En hij geniet van een lekker kopje soep.

[ afbeelding ]
En hier lijk ik dus 80 hahahahahahahaha.
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:33:23 #113
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_89494850
Omaatje waagt zich ook onstream ^O^

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:44:40 #114
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_89495588
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:28 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

En hier lijk ik dus 80 hahahahahahahaha.
Ouwe ik bedoel dat je er echt slecht uitziet ongezond, heb je er wel eens beter uitgezien en ik bedoel dit dus niet als kat!!!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 3 december 2010 @ 23:23:14 #115
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_89501005
Vandijkie zegt: "Geef poot!" :P

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_89502554
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ouwe ik bedoel dat je er echt slecht uitziet ongezond, heb je er wel eens beter uitgezien en ik bedoel dit dus niet als kat!!!
Zo voel ik het ook niet stuiter
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
  zaterdag 4 december 2010 @ 03:09:26 #117
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89507968
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef tonja het volgende:
Omaatje waagt zich ook onstream ^O^

[ link | afbeelding ]
Oma is toppie!!!! *G*
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 4 december 2010 @ 15:58:33 #118
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89519671
Oop ligt dubbel om het kerstboom-avontuur van Tiny en Lau.

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89526213
En zomaar een doordeweekse Zaterdag op de chats.. het wordt almaar triesterderder en nixeriger.. :N

pi_89526729
Ohhmg... herstel, er begint zowaar iets... wat weet ik nog niet maar het lijkt van hieruit op een PetjePietamientje gejat van Wiempietamientje...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')