quote:
Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:[..]
Ga jij je nou maar niet om Peter zijn welzijn bekommeren, dat kan ie zelf wel afhandelen,is al een grote jongen hoor!!! ga jij je nou maar bezighouden om te lopen stoken met name over BQ he, opa je zei toch alleen hoer en geen teringhoer heb het zelf gehoord maar BQ zegt dit en BQ zegt dat

oh ja opa, op SIO hebben ze het weer over je, ik dacht toen werkelijk, huh waar heb jij het over??? (opa kan niet meelezen op SIO dus maak je hem maar wat wijs) maar jij loopt niet te rellen

, jij bent gewoon vies bezig alleen heb je het zelf nog niet in de gaten.
En laat eens BQ met rust, want alleen daarom zit je daar, om BQ maar zwart te maken, om te treiteren, weet niet wat er ooit voorgevallen is tussen jou en BQ maar laat haar met rust, het valt zo op dat jou missie alleen zal slagen als jij BQ letterlijk en figuurlijk hebt afgemaakt.
Ik kots op jou PB, en op je praktijken die je iemand flikt.
sla deze vooral op voor je archieven, miss Pritstift

Tita, haal alsjeblieft een keer die schellen van je ogen. Dat je voor BQ door roeien en ruiten gaat is nu wel bekend, maar met verdedigen wat niet te verdedigen is maak je jezelf volkomen belachelijk. Als er één stookster op de chats zit is het BQ wel. Waar ze ook komt, binnen drie zinnen gaat het alweer over "die ouwe". En wat jij als voorbeeld aanhaalt is onzin: ik heb nooit valse informatie gegeven over wat ze over hem gezegd heeft.
Dan zijn er dus twee mogelijkheden: of je liegt glashard, maar aangezien ik altijd in eerste instantie van het goede in de mens uit ga, zullen we het er maar op houden dat je het net even niet had gezien. En dat gebeurt wel vaker op de chats.
Leg jij mij maar eens uit waarom
ik een stookster ben en het op BQ gemunt zou hebben als
zij degene is die opmerkingen als
Ik hoop dat zijn cluppie vanavond verliest dan verhangt hij zich misschien wel op de chat flikkert
Maar dat kan allemaal ongestraft en de mod van dienst kijkt gewoon even de andere kant uit. Behalve natuurlijk als er een keer iets gezegd wordt door iemand die niet tot het incrowd clubje behoort, dan wordt er onmiddellijk op de banknop gedrukt.
Iedere onpartijdige lezer ziet direct dat BQ een stookster van het zuiverste water is. Dat is geen geheim, want ze komt er zelf ook voor uit: de opmerking
Ik ga net zolang door tot die ouwe van zijn stream is opgerot is alleszeggend.
En nee, ik heb persoonlijk niets tegen BQ, Er zijn zelfs momenten dat ze best te pruimen is, ook al worden die vaak overschaduwd door de momenten dat ze onuitstaanbaar is.