Mag het hopen! Maar er is iets op komst als ik de berichten mag gelovenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
mmm, komt er nog een "serieuze" () RLS? Ik raak wat minder betrokken bij het huidge aanbod
Nou Spuitje, je hebt een uitnodiging om even gezellig bij Zuignapje langs te komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pearlbitch op 13-01-2011 00:05:12 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nou de reallifesoap rond Oop is anders populairder dan ooit. Oop heeft zijn chatbox moeten afgrendelen omdat er soms een overbelasting is. Er mogen nu nog maar een x-aantal chatters per keer op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
mmm, komt er nog een "serieuze" () RLS? Ik raak wat minder betrokken bij het huidge aanbod
Ik geef de beste man volledig gelijk! Een half uur nadat ik had ingelogd was dit het beeld op zijn chat, je zou toch gek worden van die drukte??quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou de reallifesoap rond Oop is anders populairder dan ooit. Oop heeft zijn chatbox moeten afgrendelen omdat er soms een overbelasting is. Er mogen nu nog maar een x-aantal chatters per keer op.
Hahaha.. vanmiddag zaten we met z'n allen op de chat bij Zuignapje, die had enkele uiterst interessante dingen te vertellen en alle chatters hingen aan haar lippen. Daardoor was er vanmiddag niet veel te doen op de andere chatsquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik geef de beste man volledig gelijk! Een half uur nadat ik had ingelogd was dit het beeld op zijn chat, je zou toch gek worden van die drukte??![]()
[ afbeelding ]
Ze doet haar naam dus eer aan: ze zuigt alles bij anderen vandaan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. vanmiddag zaten we met z'n allen op de chat bij Zuignapje, die had enkele uiterst interessante dingen te vertellen en alle chatters hingen aan haar lippen. Daardoor was er vanmiddag niet veel te doen op de andere chats
En die logs vinden we dan weer nergens terugquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. vanmiddag zaten we met z'n allen op de chat bij Zuignapje, die had enkele uiterst interessante dingen te vertellen en alle chatters hingen aan haar lippen. Daardoor was er vanmiddag niet veel te doen op de andere chats
Geen idee. Misschien heeft iemand Schoevers gedaan en genotuleerd in steno.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En die logs vinden we dan weer nergens terug
hoeft ook niet ,was er gewoon gezellig en leuk,net als bij wiem ,dus geen logs nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, het is toch veel leuker om een gezellig log te lezen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
hoeft ook niet ,was er gewoon gezellig en leuk,net als bij wiem ,dus geen logs nee.
is ook gezellig om logs te lezen ja,maar als je gewoon gekeuvel afweegt tegen ruzie en schelden denk ik dat ik wel weet wat men kiestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, het is toch veel leuker om een gezellig log te lezen?
Lastig hoor om een log te vinden van iemand die interessante dingen verteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |