CBLquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Om het bij afkortingen te houden, woon op de IBB. Jij in Casa of Bnk?
quote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mijn god... een spannend dagje spotten.
inderdaadquote:
Zal wel een of ander spottersclubje zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 11:10 schreef Temlin het volgende:
[..]
inderdaadmaar wat is PBT eigenlijk
Je moet wat te doen hebben op je vrije zaterdag hequote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Weet niet of het antwoord geweest is, maar: Beesd-Geldermalsen word bediend door Post T Utrechtquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef Ascendancy het volgende:
Wat ik me afvraag. Kunnen ze niet kijken wele treinpaden er op dit moment in ieder geval vanaf Zuilen te berijden zijn? Dan kan je daar toch een pendeldienst op zicht doen?
En hoe kan het dat de MLL en de Valleilijn nu wel weer open zijn terwijl op geen enkel NS traject dit mogelijk is?
Jij gaat door voor de door u zelf aan te schaffen NS-jaarkaartquote:Op zondag 21 november 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Proces Bijzondere Taken toch? Van die belangrijkdoeners met die norse blikken
"Ik stap in en rij in de oude eerste klas naar Arnhem met een stel vierkante wielen. Bij aankomst in Arnhem even op de machinist gewaarschuwt en hem hierop gewezen."quote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Flash is al 53.quote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Woon jij aan de Cambridgelaan? Daar mag je toch helemaal niet wonen als je niet studeert?
Ik heb het gelezen en ik kreeg er zo'n jeukerig EO-gevoel van.quote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zoals je zelf al zegt komen er (snel)treinen van Amsterdam naar Vlissingen. Je hoeft dus niet over te stappen in Dordrecht.quote:Op zondag 21 november 2010 17:38 schreef greavy het volgende:
Je kan dan uit Amsterdam met de Sneltrein naar Dordrecht en zo verder naar Roosendaal, om in Roosendaal het stoppertje naar Antwerpen te nemen.
De IC's Amsterdam-Dordrecht/Vlissingen worden straks Sneltreinen
De NMBS heeft al aangegeven dat dit geen optie zal zijn wegens de lage betrouwbaarheid van die trein, waardoor die in de praktijk vaker in Antwerpen dan in Essen keert.quote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef KapiteinT het volgende:
Ook bestaat er een kans dat de IC Charloi - Essen wordt doorgetrokken door Roosendaal. Dit zal al flink wat tijd schelen, omdat deze enkele (maar lang niet alle) stations overslaat tussen Essen en Antwerpen en via de tunnel rijdt, in plaats van via de ringlijn rond de stad.
Die trekt meteen de krik tevoorschijnquote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
"Ik stap in en rij in de oude eerste klas naar Arnhem met een stel vierkante wielen. Bij aankomst in Arnhem even op de machinist gewaarschuwt en hem hierop gewezen."
Dat had de machinist vast zelf nog niet gemerkt en hij gaat het nu vast ook zelf verhelpen...
En hierdoor laat je de dienstregeling natuurlijk verslechteren, in plaats van de betrouwbaarheid te verhogen. NMBS...quote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De NMBS heeft al aangegeven dat dit geen optie zal zijn wegens de lage betrouwbaarheid van die trein, waardoor die in de praktijk vaker in Antwerpen dan in Essen keert.
Misschien moeten we deze Tom7naar even vertellen dat deze reclame niet helemaal echt is:quote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die trekt meteen de krik tevoorschijn
Maar...maar...zo gaat dat toch?quote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Misschien moeten we deze Tom7naar even vertellen dat deze reclame niet helemaal echt is:
Dat zou nog best een aardig alternatief zijn. In elk geval 100 keer beter dan die stoptrein.quote:Op zondag 21 november 2010 18:19 schreef James1988 het volgende:
Voor zover ik weet is het de bedoeling dat er naast het huidige stoptreintje een nieuwe sneltrein wordt ingelegd die tussen Roosendaal en Antwerpen ook nog stopt in ik dacht Kalmthout. Hoe dan ook gaan de reizigers er flink op achteruit, zowel qua comfort als qua reistijd.
Laten we hopen dat het zo ver niet komt.
Die van Arriva komt lomper over dan die van de NS.quote:Op zondag 21 november 2010 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: kaartjesautomaten
Eigenaar: Arriva en NS
Land van herkomst: Nederland
Datum: 13 november 2010
Het gaat hetzelfde materieel zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 18:28 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dat zou nog best een aardig alternatief zijn. In elk geval 100 keer beter dan die stoptrein.
Hmm da's dan weer jammer. België heeft flink wat materieel dat comfortabeler is dan ICRm maar MS75 is er niet één vanquote:Op zondag 21 november 2010 18:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het gaat hetzelfde materieel zijn.
De Traxx-locs die meestal voor de Beneluxtrein hangen zijn slechts toegelaten tot 140 km/h. Hoewel een wijziging naar 160 km/h redelijk eenvoudig schijnt te zijn, zijn de groene Traxx'en slechts voorzien voor 140.quote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens laatst afvroeg; Traxx kan 160km/h, ICRm kan 160km/h, het traject Antwerpen - Brussel is (deels) geschikt voor 160km/h, waarom rijdt de Beneluxtrein daar dan geen 160km/h?
Is dat nieuw? Een stoptrein Eindhoven - Nijmegen?quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
NSR 1747 heeft een ICRm BDs stuurstandrijtuig in Maastricht opgepikt en staat op het station van Eindhoven vertrekgereed richting de Watergrafasmeer, terwijl een onbekend gebleven Plan V als stoptrein naar Nijmegen wacht op vertrektijd. Vrijdag 19 november 2010
Volgens mij is dat een koppeling van de stoptrein Deurne - Den Bosch aan de stoptrein Den Bosch - Nijmegen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Een stoptrein Eindhoven - Nijmegen?
Die zijn aanelkaar gekoppeld, dat klopt. Je kan dus vanaf Nijmegen met de stopper rechtstreeks naar Deurne. Én je hebt altijd Plan Vquote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een koppeling van de stoptrein Deurne - Den Bosch aan de stoptrein Den Bosch - Nijmegen.
Die snelbus van Nijmegen naar Helmond is waarschijnlijk snellerquote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Die zijn aanelkaar gekoppeld, dat klopt. Je kan dus vanaf Nijmegen met de stopper rechtstreeks naar Deurne. Én je hebt altijd Plan V![]()
![]()
T zal zo zijnquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij zitten de 4400 (stoptrein Nijmegen-Den Bosch) en de 9600 (stoptrein Deurne-Den Bosch) al sinds juni 2009 aan elkaar. Tot die tijd reed de 5200 (stoptrein Eindhoven-Tilburg West) ook het gedeelte Eindhoven-Deurne. De 9600 reed tot die tijd alleen Eindhoven-Den Bosch.
Heeft toevallig iemand die van het doorrijden met vierkante wielen nog? Dat alle bagage uit de rekken schudt enzo?quote:
Goed gezochtquote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Heeft toevallig iemand die van het doorrijden met vierkante wielen nog? Dat alle bagage uit de rekken schudt enzo?
Die was het ja!quote:
Al zouden ze willen.... Die hele lijn tussen Antwerpen en Brussel-Zuid zit vol met stoptreinen en gedegradeerde intercity's. Aangezien ieder gat in België en overstapvrije IC-verbinding met de hoofdstad lijkt te moeten hebben. Denk Hoogeveen en vermenigvuldig dat met 12 ofzo.quote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm da's dan weer jammer. België heeft flink wat materieel dat comfortabeler is dan ICRm maar MS75 is er niet één van
Wat ik me trouwens laatst afvroeg; Traxx kan 160km/h, ICRm kan 160km/h, het traject Antwerpen - Brussel is (deels) geschikt voor 160km/h, waarom rijdt de Beneluxtrein daar dan geen 160km/h?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |