Die trekt meteen de krik tevoorschijnquote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
"Ik stap in en rij in de oude eerste klas naar Arnhem met een stel vierkante wielen. Bij aankomst in Arnhem even op de machinist gewaarschuwt en hem hierop gewezen."
Dat had de machinist vast zelf nog niet gemerkt en hij gaat het nu vast ook zelf verhelpen...
En hierdoor laat je de dienstregeling natuurlijk verslechteren, in plaats van de betrouwbaarheid te verhogen. NMBS...quote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De NMBS heeft al aangegeven dat dit geen optie zal zijn wegens de lage betrouwbaarheid van die trein, waardoor die in de praktijk vaker in Antwerpen dan in Essen keert.
Misschien moeten we deze Tom7naar even vertellen dat deze reclame niet helemaal echt is:quote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die trekt meteen de krik tevoorschijn
Maar...maar...zo gaat dat toch?quote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Misschien moeten we deze Tom7naar even vertellen dat deze reclame niet helemaal echt is:
Dat zou nog best een aardig alternatief zijn. In elk geval 100 keer beter dan die stoptrein.quote:Op zondag 21 november 2010 18:19 schreef James1988 het volgende:
Voor zover ik weet is het de bedoeling dat er naast het huidige stoptreintje een nieuwe sneltrein wordt ingelegd die tussen Roosendaal en Antwerpen ook nog stopt in ik dacht Kalmthout. Hoe dan ook gaan de reizigers er flink op achteruit, zowel qua comfort als qua reistijd.
Laten we hopen dat het zo ver niet komt.
Die van Arriva komt lomper over dan die van de NS.quote:Op zondag 21 november 2010 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: kaartjesautomaten
Eigenaar: Arriva en NS
Land van herkomst: Nederland
Locatie: station Veenwouden
Datum: 13 november 2010
Het gaat hetzelfde materieel zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 18:28 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dat zou nog best een aardig alternatief zijn. In elk geval 100 keer beter dan die stoptrein.
Hmm da's dan weer jammer. België heeft flink wat materieel dat comfortabeler is dan ICRm maar MS75 is er niet één vanquote:Op zondag 21 november 2010 18:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het gaat hetzelfde materieel zijn.
De Traxx-locs die meestal voor de Beneluxtrein hangen zijn slechts toegelaten tot 140 km/h. Hoewel een wijziging naar 160 km/h redelijk eenvoudig schijnt te zijn, zijn de groene Traxx'en slechts voorzien voor 140.quote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens laatst afvroeg; Traxx kan 160km/h, ICRm kan 160km/h, het traject Antwerpen - Brussel is (deels) geschikt voor 160km/h, waarom rijdt de Beneluxtrein daar dan geen 160km/h?
Is dat nieuw? Een stoptrein Eindhoven - Nijmegen?quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
NSR 1747 heeft een ICRm BDs stuurstandrijtuig in Maastricht opgepikt en staat op het station van Eindhoven vertrekgereed richting de Watergrafasmeer, terwijl een onbekend gebleven Plan V als stoptrein naar Nijmegen wacht op vertrektijd. Vrijdag 19 november 2010
Volgens mij is dat een koppeling van de stoptrein Deurne - Den Bosch aan de stoptrein Den Bosch - Nijmegen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Een stoptrein Eindhoven - Nijmegen?
Die zijn aanelkaar gekoppeld, dat klopt. Je kan dus vanaf Nijmegen met de stopper rechtstreeks naar Deurne. Én je hebt altijd Plan Vquote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een koppeling van de stoptrein Deurne - Den Bosch aan de stoptrein Den Bosch - Nijmegen.
Die snelbus van Nijmegen naar Helmond is waarschijnlijk snellerquote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Die zijn aanelkaar gekoppeld, dat klopt. Je kan dus vanaf Nijmegen met de stopper rechtstreeks naar Deurne. Én je hebt altijd Plan V![]()
![]()
T zal zo zijnquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij zitten de 4400 (stoptrein Nijmegen-Den Bosch) en de 9600 (stoptrein Deurne-Den Bosch) al sinds juni 2009 aan elkaar. Tot die tijd reed de 5200 (stoptrein Eindhoven-Tilburg West) ook het gedeelte Eindhoven-Deurne. De 9600 reed tot die tijd alleen Eindhoven-Den Bosch.
Heeft toevallig iemand die van het doorrijden met vierkante wielen nog? Dat alle bagage uit de rekken schudt enzo?quote:
Goed gezochtquote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Heeft toevallig iemand die van het doorrijden met vierkante wielen nog? Dat alle bagage uit de rekken schudt enzo?
Die was het ja!quote:
Al zouden ze willen.... Die hele lijn tussen Antwerpen en Brussel-Zuid zit vol met stoptreinen en gedegradeerde intercity's. Aangezien ieder gat in België en overstapvrije IC-verbinding met de hoofdstad lijkt te moeten hebben. Denk Hoogeveen en vermenigvuldig dat met 12 ofzo.quote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm da's dan weer jammer. België heeft flink wat materieel dat comfortabeler is dan ICRm maar MS75 is er niet één van
Wat ik me trouwens laatst afvroeg; Traxx kan 160km/h, ICRm kan 160km/h, het traject Antwerpen - Brussel is (deels) geschikt voor 160km/h, waarom rijdt de Beneluxtrein daar dan geen 160km/h?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |