CBLquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Om het bij afkortingen te houden, woon op de IBB. Jij in Casa of Bnk?
quote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mijn god... een spannend dagje spotten.
inderdaadquote:
Zal wel een of ander spottersclubje zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 11:10 schreef Temlin het volgende:
[..]
inderdaadmaar wat is PBT eigenlijk
Je moet wat te doen hebben op je vrije zaterdag hequote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Weet niet of het antwoord geweest is, maar: Beesd-Geldermalsen word bediend door Post T Utrechtquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef Ascendancy het volgende:
Wat ik me afvraag. Kunnen ze niet kijken wele treinpaden er op dit moment in ieder geval vanaf Zuilen te berijden zijn? Dan kan je daar toch een pendeldienst op zicht doen?
En hoe kan het dat de MLL en de Valleilijn nu wel weer open zijn terwijl op geen enkel NS traject dit mogelijk is?
Jij gaat door voor de door u zelf aan te schaffen NS-jaarkaartquote:Op zondag 21 november 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Proces Bijzondere Taken toch? Van die belangrijkdoeners met die norse blikken
"Ik stap in en rij in de oude eerste klas naar Arnhem met een stel vierkante wielen. Bij aankomst in Arnhem even op de machinist gewaarschuwt en hem hierop gewezen."quote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Flash is al 53.quote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Woon jij aan de Cambridgelaan? Daar mag je toch helemaal niet wonen als je niet studeert?
Ik heb het gelezen en ik kreeg er zo'n jeukerig EO-gevoel van.quote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zoals je zelf al zegt komen er (snel)treinen van Amsterdam naar Vlissingen. Je hoeft dus niet over te stappen in Dordrecht.quote:Op zondag 21 november 2010 17:38 schreef greavy het volgende:
Je kan dan uit Amsterdam met de Sneltrein naar Dordrecht en zo verder naar Roosendaal, om in Roosendaal het stoppertje naar Antwerpen te nemen.
De IC's Amsterdam-Dordrecht/Vlissingen worden straks Sneltreinen
De NMBS heeft al aangegeven dat dit geen optie zal zijn wegens de lage betrouwbaarheid van die trein, waardoor die in de praktijk vaker in Antwerpen dan in Essen keert.quote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef KapiteinT het volgende:
Ook bestaat er een kans dat de IC Charloi - Essen wordt doorgetrokken door Roosendaal. Dit zal al flink wat tijd schelen, omdat deze enkele (maar lang niet alle) stations overslaat tussen Essen en Antwerpen en via de tunnel rijdt, in plaats van via de ringlijn rond de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |